Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä naapureita,jotka eivät vastaa tervehdykseen?

Vierailija
04.12.2022 |

Tollasia naapureita on varmaan valtaosa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan käden aina 45 asteen kulmaan ja moni tervehtii samoin!

Vierailija
2/8 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Outo japanilainen viisikymppinen rouva, joka vaikuttaa aina olevan pienessä sievässä tai rauhoittava-pöhnässä. Moikkaan silti joka kerta iloisesti ja lämpimän hymyn kera ihan kettuillakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole. Olen asunut reilu vuoden ja kaikki tervehtii. Toista oli edellisessä asuinpaikassa. Eräskin pariskunta niin mies tervehti, mutta vaimo ilmeettömästi katsoi vain eteen. Muutamia kertoja tervehdin ja sitten lopetin.

Vierailija
4/8 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastaa meidän pihapoliisin tervehdykseen. Veemäinen kyttääjä ja on olevinaan joku pihan kuningas

Vierailija
5/8 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole. Olen asunut reilu vuoden ja kaikki tervehtii. Toista oli edellisessä asuinpaikassa. Eräskin pariskunta niin mies tervehti, mutta vaimo ilmeettömästi katsoi vain eteen. Muutamia kertoja tervehdin ja sitten lopetin.

Meidän talossa on myös samanlainen pariskunta, mies on ihan ystävällinen mutta vaimo ei tervehdi.

On täällä muutamia muitakin kyllä jotka ovat mykkiä, parikymppiset tytöt ja pojat harvoin tervehtivät. Ehkä ne pelkää että tällainen täti alkaa juttusille, vaikka ei minulla ole mitään kiinnostusta jatkaa asiaa tervehdystä pidemmälle.

Vierailija
6/8 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asuu paskaa porukkaa!

Vierailija
7/8 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurijankkaaja on paikalla. 

Vierailija