Saat ilmaisen äkkilähtömatkan huomiselle, mutta kohteen on oltava
Sellainen paikka, missä olet jo kertaalleen ollut. Mihin lähdet?
Kommentit (77)
No Tallinna kai, muualla ulkomailla en ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voisi muka noin vain lähteä?
Kyllä aina on ihmisiä, jotka pystyvät lähtemään vaikka saman tien. Luultavasti suurin osa ei voi noin vain lähteä.
Mä kyllä otin tän kyselyn ihan mielikuvitusleikkinä enkä miettinyt arjen totuuksia ollenkaan.
Honolulu, ollut siellä kaksi kertaa ja voisi käydä kolmannenkin.
Keski-Eurooppaan, joulutoreille ja konsertteihin yms! Oon aikanaan Inter-Raileilla ja muilla retkillä kolunnut aika paljon eurooppalaisia kaupunkeja, joten kohteissa on valinnanvaraa.
Saarijärvellä kävin vuonna 1993 mummoni hautajaisissa. Muutoin olen ollut kotona.
Eli ei käy sellainen paikka, missä olen käynyt monesti? Eikä sellainen, missä olen asunut?
Kuopiossa en ole muistaakseni käynyt kuin kerran, joten se käy varmaan? Ja ilmainen kyyti lähtee siis omasta pihasta? Mihin aikaan? Onko päivän reissu, vai pakkaanko yöpymiskamppeet mukaan?
Wieniin! Ihana vuodenaika mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei käy sellainen paikka, missä olen käynyt monesti? Eikä sellainen, missä olen asunut?
Kuopiossa en ole muistaakseni käynyt kuin kerran, joten se käy varmaan? Ja ilmainen kyyti lähtee siis omasta pihasta? Mihin aikaan? Onko päivän reissu, vai pakkaanko yöpymiskamppeet mukaan?
Ei kun olenhan minä käynyt Kuopiossa useamman kerran, vaikka läpiajoja ei laskettaisikaan.
Nyt miettimään, mikä olisi riittävän lähellä, ja olen käynyt siellä tasan yhden kerran! Tämä siksi, koska en halua tuhlata kokonaista vapaapäivää matkustamiseen. Ja täältä kun lähdetään, menee kokonainen päivä ennen kuin ollaan jossain terminaalissa, mistä pääsee lähtemään ulkomaille.
Bahamasaarilla näyttäisi olevan mukavat 27 astetta lämmintä tällä hetkellä.
Lähtisin Marokkoon. Agadir ja Marrakech
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin voisin lähteä. Ei ole tällä hetkellä töitä eikä perhettä. Ei ole pahemmin rahaakaan niin ilmainen loma olisi oikea onnenpotku.
Vierailija kirjoitti:
Brighton
Brighton on aika ikävä kohde talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Etätöitä voi tehdä missä vaan. .
Voisiko sun omaisia hoitaa etänä ?
Suurin osa ihmisistä ei taida kuitenkaan olla omaishoitajia...
Meksiko. Olin pikku saarella, missä oli turvallista ja rauhallista. Vesi 27 asteista, meri turkoosia, hiekka valkoista ja sopivan lämmin. Ruoka hyvää ja ihmiset ystävällisiä. Sinne kun pääsisi taas!
Mitä mä siellä kohteessa tekisin ilman rahaa? No, ehkä olis just varaa kahviin Porvoossa.