Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen mustasukkainen mieheni työlle?

Vierailija
09.11.2006 |

Työhön kuuluu paljon edustamista ja mies on siksi paljon poissa kotoa. Käy paljon baareissa asiakkaiden kanssa ja se ärsyttää mua. Jotenkin en luota mieheen, vaikka mitään aihetta tähän epäilyyn ei olekaan. Mikä voisi auttaa tähän?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ensihoitaja (ambulanssissa töissä) ja työpaikka on toisella paikkakunnalla. No, naisiinhan vetoaa nämä " uniformu" -miehet... Mieheni narahti juuri jostain salarakkkaasta. Jep. Tilanne on tämä: mies tekee 6 pvää viikossa töitä toisella paikkakunnalla, laittelee s-postia ja txt-viestejä jollekin työkaverilleen...(tyyliin " on ikävä sua, milloin nähdään, tule pian takaisin...). Itse olen käytännössä kolmen lapsen yksinhuoltaja ja hoidan oman työni (hoitoalalla, 3-vuorotyö) siinä ohessa. Mulla ei ole omaa elämää ollenkaan, vittumainen anoppi on ainoa aikuinen joka käy kylässä. Mulla hajoo kohta pää. Olkaa ihmiset onnellisia kun saatte pitää puolisonne lähellänne.

Vierailija
2/2 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

skypetämme joka päivä ja näemme n. kerran kuussa vajaan viikon verran. kyllä tätä aikansa jaksaa, kun on pakko. mutta jos toinen olisi mustasukkaista laatua, palaisi kyllä päreet heti. en ymmärrä, miksi ei voi luottaa jos ei ole mitään syytä miksi ei luottaisi ja toisekseen toinen menee jos on mennäkseen ja eikö se ole parempi että siinä tapauksessa menee (pois elämästäasi) jos ei halua elää sinun kanssasi? ei toista voi sitoa ja pakottaa. rakkaus siinä vain kuolee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla