Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkko parisuhde oikeasti aiinoa asia mistä saa onnellisuuden tunteen?

Vierailija
04.12.2022 |

Niin??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos olet läheisriippuvainen.

Vierailija
2/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään pöhelö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan 😃

Vierailija
4/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin silloin on huonosti asiat. Onnellisuus lähtee ihan itsestä ja siitä että tekee niitä asioita mistä nauttii. Voihan myös se parisuhde tuoda onnea mutta jos ihmisellä ei ole mitään muuta onnellisuutta tuovaa sisältöä elämässään niin se onni on vähän huteralla pohjalla.

Vierailija
5/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Useimmiten yhdessä kokeminen tuo kuitenkin enemmän onnellisuutta, kuin yksin oleminen. Samalla myös parisuhteessa aktivoituvat hyvää oloa tuottavat oksitosiini, dopamiini yms. välittäjäaineet, joten kyllä parisuhde lisää elämään hyvää oloa ja onnellisuutta ihan jo kehon tasollakin. Puhumattakaan psykologisista ja tunnetason vaikutuksista. Tämä toki pätee ainoastaan onnelliseen parisuhteeseen.

Vierailija
6/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onen tunne on itsellä. Sitä ei kukaan pysty toiselle tuomaan.

Vierailija
7/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin silloin on huonosti asiat. Onnellisuus lähtee ihan itsestä ja siitä että tekee niitä asioita mistä nauttii. Voihan myös se parisuhde tuoda onnea mutta jos ihmisellä ei ole mitään muuta onnellisuutta tuovaa sisältöä elämässään niin se onni on vähän huteralla pohjalla.

Mistä sitten voi johtua jos ei koe saavansa onnea mistään muusta tai onnellisuuden tunteita kuin omasta kumppanista?

Vierailija
8/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. - Olwn noin 40 vuotias (mies), enkä eläessäni ollut parisuhteessa mutta valehtelisin, jos väittäsin, että en ole ikinä kokenut onnellisuuden tunnetta tai tunteita. - Tulisi sitä paitsi erinomaisen paljon paineita löytää ja kohdata se oma kumppani ja rakas, jos vasta hänen kauttaa saattaisi kokea ja tuntea onnellisuuden tunteen tai tunteita.

Vierailija
9/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta ainakin täysin varmasti saa hyvät ranteet auki fiilikset, paremmat kuin ilman

Vierailija
10/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten voi johtua jos ei koe saavansa onnea mistään muusta tai onnellisuuden tunteita kuin omasta kumppanista?

Läheisriippuvuudesta, masennuksesta esim.

Vierailija
11/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuudesta, masennuksesta esim.

Entä jos olen vain sellainen ihminen joka kaipaa kumppania vierelleen? Olen aina ollut romanttinen ja herkkä sielu.

Vierailija
12/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuudesta?  - En minä oikeasti tiedä kun olen aina ollut tai joutunut olemaan sinkku. Voisiko sitten olla niin, että kun vaikutam ja koen elämäni niin kuin koen pääsääntöisesti ihan hyväksi, niin naiset ikään kuin aistivat tämän ja eivät enää osaa asettua siihen kun huomaavat, että pärjään ilman heitäkin ihan kivasti. - No joo. En minä usko edellä kirjoittamaaani edes itse mutta välillä tuntuu todella pahalta kun en ymmärrä mikä minussa on vikana kun en ole löytänyt ja kohdannut sitä omaa rakasta ja erityistä, niin käy mielessä yhtä ja toista pöhköä. Mutta turhauttaa kyllä välillä lukea täältä kun osa päästelee höyryjä pihalle kertomalla tomppelista ja vastuutottomasta kumppansitaan. 

T. Eri

Vierailija
13/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan muualtakin onnea, mutta se suurin ja jatkuvin onni mulle on rakkaus (läheisriippuvainen en ole, koska en edes halua saman katon alle ja sanon myös heipat heti, jos mua kohdellaan huonosti).

Vierailija
14/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kissa.

Vierailija
15/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi heroiinin käytöstä saa erittäin voimakkaan hyvänolon tunteen. Suorastaan koukuttavan hyvän.

Vierailija
16/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en kelpaa naiselle parisuhteeseen. Tv. Köyhä mies 37v

Vierailija
17/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suht tyytyväinen itsekseni, mutta sitten erehdyin sekaantumaan deittailuun ajatuksella "voisihan sitä kokeilla". Tulikin sellainen aika voimakkaita tuntemuksia aiheuttava juttu eteen ja sen jälkeen olo on ollut enemmän tai vähemmän epämukava. Tuntuu, ettei ole hyvä olla yksin mutta tuntuu ettei minusta parisuhteeseenkaan ole. Ikäänkuin olisin avannut jonkun laatikon enkä saa niitä ulos pompanneita matoja enää survottua takaisin.

Vierailija
18/18 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kaikkein eniten onnellisuuden tunteita lapsistani. Edelleen, vaikka ovat jo aikuisia. On sanoinkuvaamatonta seurata, miten ihania he ovat, miten rakkaita ja onnellisia. Kyllä lapset ovat minulle suurin onnellisuuden lähde.

Vaikka en voi kyllä valittaa parisuhteestanikaan, 30 vuotta onnellista yhteiseloa takana ja toivottavasti toinen samanlainen edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä