Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kannattaa perustella hakemus että pääsisi työvoimakoulutukseen?

Vierailija
04.12.2022 |

Olen hakemassa siivous työvoimakoulutukseen mutta en osaa kirjoittaa hakemuksia, olen pönttö niissä. Miten voisi perustella että pääisisn tähän koulutukseen? Olisi edes jotain tekemistä..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat että koulutus on todella tarpeellinen sun työllistymistä ajatellen. Se auttaa työllistymään jne

Vierailija
2/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi te-tantan auttavan, mutta ei. Niiden homma on kyykyttää, ei auttaa. Kyykytys tuo sairaalle mielelle tyydytystä ja keholle orkkuja. Auttaminen ei ole alistamista, se ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kirjottaa, että ei nappaa oikein mikään. Kaikista vähiten opiskelu siivousalalle.

Kumma, jos eivät pakota opiskelemaan.

Vierailija
4/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssi on oleellinen työllistymiseni kannalta.

Vierailija
5/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut viiteen koulutukseen. En ole päässyt. Aloin hakea niihin 45-vuotiaana. Nyt olen 56.

Viimeisintä koulutusta edeltäneessä infossa sanottiin, että etusijalla on nuoret ja vain vähän aikaa työttömänä olleet.

Tuohan on ihan älytöntä. Olen siis liian kauan ollut työtön ja liian vanha.

Ideana on näemmä saada yrittäjille ilmaistyövoimaa. Mulla on akateeminen koulutus ja hain alaani liippaaville koulutuksille. Olisi auttanut työllistymään. Noissa koulutuksissa on työtä valtavan paljon enemmän kuin "koulutusta".

Vierailija
6/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hakeko noihin.

Ilmaisia orjia olette. Ei siellä työpaikassa kouluteta, vaan annetaan hanttihommia.

Vierailija
7/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hakeko noihin.

Ilmaisia orjia olette. Ei siellä työpaikassa kouluteta, vaan annetaan hanttihommia.

Mä olen työvoimakoulutuksessa ja opiskelen ihan normaalisti muuta kautta hakeneiden kanssa. Sekoitatkohan nyt esim. työkokeiluun tai kuntouttavaan?

Vierailija
8/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin vain jotain että ala kiinnostaa ja se auttaisi työllistymistäni paljon (ei nyt tasan näillä sanoilla mutta en mitään pitkää sepustusta tehnyt). Pääsin sisään.

Vierailija
9/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää hakeko noihin.

Mä olen työvoimakoulutuksessa ja opiskelen ihan normaalisti muuta kautta hakeneiden kanssa. Sekoitatkohan nyt esim. työkokeiluun tai kuntouttavaan?

En sekoita. Vaan juurikin tarkoitan noita vajaan vuoden kestäviä koulutuksia johonkin täsmäalaan.

Itse rakennusinsinöörinä hain energiatodistuksia oppimaan. En päässyt.

Noh, suurin osa olisi ollut ilmaiseksi töissä jossain rakennusfirmassa kokeneena insinöörinä. Ei semmoisessa olisi tuota alaa neuvottu.

Ainoastaan se joku 6 viikon koulutusosuus olisi ollut kiinnostava.

Vierailija
10/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi te-tantan auttavan, mutta ei. Niiden homma on kyykyttää, ei auttaa. Kyykytys tuo sairaalle mielelle tyydytystä ja keholle orkkuja. Auttaminen ei ole alistamista, se ei sovi.

Totta. Miksi yliopistossa proffat ei vastaa pääsykoekysymyksiin tuoreiden ylioppilaiden sijaan ja siten hakijat saisi opiskelupaikan?

Vierailija
11/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää hakeko noihin.

En sekoita. Vaan juurikin tarkoitan noita vajaan vuoden kestäviä koulutuksia johonkin täsmäalaan.

Itse rakennusinsinöörinä hain energiatodistuksia oppimaan. En päässyt.

Noh, suurin osa olisi ollut ilmaiseksi töissä jossain rakennusfirmassa kokeneena insinöörinä. Ei semmoisessa olisi tuota alaa neuvottu.

Ainoastaan se joku 6 viikon koulutusosuus olisi ollut kiinnostava.

Eihän niiden tarvitse tehdä siellä firmassa yhtään mitään muuta kuin energiatodistuksiin liittyviä asioita ja niitäkin jonkun osaavan kanssa.

Vierailija
12/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen hakenut varmaan 20 kertaa, enkä ole päässyt.

Vierailija
13/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hakeko noihin.

Eräässä koulutuskeskuksessa oppilaita käytetään sillä tapaa hyväsi että hitsaavat naapuri pitäjässä olevan yrityksen kuormaajan puomeja koska heillehän ei tarvitse maksaa palkkaa

Vierailija
14/14 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita työkkäritädille, että jos koulutatte minusta lähärin niin pääsette minusta eroon. Lähäreitä ei paljon kuntouttavassa työtoiminnassa näe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän