Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toi taas lauman kavereita

Vierailija
04.12.2022 |

Metelöivät ja ryyppäävät yöhön kun jalkapalloa. Mies käski kauppaan hakemaan ruokaa ja plissiä viinaan. Harmittaa kai se mentävä..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee kanssa miehen kaverit 16.30 katsomaan Ranskan peliä, yksi heistä on Ranskassa syntynyt. Oon koko aamupäivän laitellu pojille vähän purtavaa ja pitänyt juomat kylmänä. Itse katon myös molemmat pelit tänään. Meillä on vasta keskiviikkona töitä.

Tiedätkös, niitä kavereita ei kiinnosta pätkääkään syökö ne pitsaa vai onko emäntä väkertänyt puoli vuorokautta jotain hiton pikkusuolaisia.

Juomatkin pysynee kylmänä pihalla/jääkaapissa ihan ilman vahtimista.

Mikä saavutus tämä nyt on?

Vierailija
22/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi tilaisuus näyttää kuinka hyvä vaimo olet. Älä tyri nyt, älä lyö yli nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee kanssa miehen kaverit 16.30 katsomaan Ranskan peliä, yksi heistä on Ranskassa syntynyt. Oon koko aamupäivän laitellu pojille vähän purtavaa ja pitänyt juomat kylmänä. Itse katon myös molemmat pelit tänään. Meillä on vasta keskiviikkona töitä.

Anna kun arvaan. Muita naispuoleisia ei ole kutsuttu ja et ole niinkuin muut tytöt, miesporukassa on vaan niin paljon kivempaa?

Vierailija
24/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako pojille tarjota ranskalaisia ja pikkunakkeja?

Vierailija
25/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako pojille tarjota ranskalaisia ja pikkunakkeja?

Ei ne kännissä mieti mitä ne syö.

Vierailija
26/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi tarjota kavereilleen joulukinkkua. Kuinka valmistaa kinkku, että ehtii klo21 mennessä? Silloin alkaa Englannin peli mitä meinaavat katsoa. Pakastimessa 6kg kinkku.

Vierailija
27/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari kertaa näissä illan vietossa vetänyt vahingossa niin kovat kännit ja mm sammunut ilman housuja keittiön pöydälle (?) ettei mies ole enää tuonut kavereitaan illanviettoihin.

Vierailija
28/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo? Ei kukaan nainen ota kotiinsa miehen kaverilaumaa ja lähde kauppaan, ellei mies kontrolloi jotenkin(?). Kannattaa etsiä silloin oma asunto ja oma rauha.

Vierailija
29/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mikä provo, mutta meille voi miehen kaverit ihan hyvin tulla katsomaan futis/kiekkopeliä tai lanaamaan, ihan mielellään mäkin katson noita pelejä. Samoin mun naispuoliset kaverit voi tulla viettämään iltaa.

Mutta ei meillä kumpikaan ala käskyttämään toista ja vieraat ruokkii se, joka on heidät kutsunut paikalle. Tosin aika usein menee 50:50, kun on pitkälti yhteinen kaveriporukka.

Vierailija
30/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tulisi, ei ne muuta kun sotkee ja haisee. Vaihtaisin kanavan ja sanoisin et mä katon tätä ja piste. Ihan tarpeeksi kun anoppi tuppautuu joskus pari kertaa vuodessa ja siinäkin on tarpeeksi sietämistä.

Me ollaan naimisissa ja kotiin ei kaivata renttukavereita eikä sen sukua.

Vierailija
31/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä woltti toimii?

Saa jokainen tilata ihan sitä mitä haluaa.

Vierailija
32/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska 😅

Mikä tässä oli hauska??

Vierailija
33/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tarjota se joulukinkku sovinnolla jäisenä, jos illalla meinaat syödä

Vierailija
34/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaisi tarjota kavereilleen joulukinkkua. Kuinka valmistaa kinkku, että ehtii klo21 mennessä? Silloin alkaa Englannin peli mitä meinaavat katsoa. Pakastimessa 6kg kinkku.

Sehän on miehen ongelma, ei sinun. Paistakoon kinķun miten lystää tai syökööt vaikka raakana.

Vierailija
35/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuniin vaan 300 asteeseen. Jokainen voi käydä vuorollaan vuolemassa siitä vähäsen.

Vierailija
36/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pari kertaa näissä illan vietossa vetänyt vahingossa niin kovat kännit ja mm sammunut ilman housuja keittiön pöydälle (?) ettei mies ole enää tuonut kavereitaan illanviettoihin.

Aika hyvä :D

Vierailija
37/37 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä