Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde

Vierailija
04.12.2022 |

Tulkaa kertomaan kokemuksia salasuhteistanne! Itselläni tilanne menossa näemmä siihen suuntaan ja jännittää aivan kamalasti, on niitä ihania perhosia vatsassa ja samaan aikaan pelkoa, että mitä tässä vielä käy. Voiko salasuhteesta saada ihanan lisämausteen elämään vai tuleeko siitä taakka, joka tuhoaa kaiken? Vinkkejä siihen, ettei jälkimmäistä tapahdu. Ja ei kiitos moraalisaarnoja.

N39

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti tulee pahaolo kun tätä ketjua lukee. Kuinka ihminen joka pettää kumppaniaan voi tuntea tekonsa millään tavalla oikeutetuiksi? Miksi ei voi vain jumalauta erota jos ei saa kumppanilta seksiä, koska jos on valmis pettämään niin ei sitten kyllä kumppaniaan oikeasti rakastakkaan.

Koska oli naiivi ja sinisilmäinen naimisiin mennessään, eikä tehnyt avioehtoa. En aio maksaa puolisolle erossa mitään, en ainakaan satoja tuhansia, joten ollaan sitten kulissiliitossa ja haetaan seksiä muualta. Ja aivan, en ole rakastanut enää sen jälkeen kun pihtaus alkoi. Halpamaisinta mitä voi suhteessa tehdä. Joku syrjähyppy on inhimillistä, mutta pihtaaminen on sadistista.

Lady Butterfly

Jos oikein ymmärsin niin molemmat ootte kumppaninne kanssa olleet lutkia, niin ei kait siinä sitten. Ja on muuten leidi perhonen sadistista tuo pihtaaminen, on se kyllä kovin. Käy saatana sääliksi. Ainakin melkein.

Vierailija
22/32 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tällä nyt yrittänyt kiistää että tilanteesi olisi kamala, vaan päinvastoin. Onhan se nyt kamalaa kun ei osata ensin hoitaa asioitaan kun muutkin aikuiset ja sitte yks kaks alkaakin toi työkaverin iso jorma haluttaan. Itken itseni uneen ajatellen kurjuuttasi🤧

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ois muute vieläkään wippaa vastausta siihen mitä kysyin jo aiemin; mitä voin tehdä aviomiehenä ettei vaimoni ja minun välinen tilanne mene yhtä paskaksi kun joillakin täällä. Sellanen 2 tai 3 kohdan lista ois oikeen jees, mutta nyt kun näitä kommentteja täältä lukee, niin en pety jos ei kellään riitä aivokapasiteetti sellaista laatimaan.

Vierailija
24/32 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli aikanaan salasuhde kihlattuni kaverin kanssa. Se oli sinällään turvallista, koska tiesin ettei kihlattuni kaveri tule ikinä kertomaan tästä kenellekkään. Lähinnä tämä kaveri halusi minun oikeasti isoa kulliani ja siksi päädyimme tähän suhteeseen. Tottakai itsekin halusin kokea tuon ihanan seksikkään blondilutkan, jota siis sai nussia ihan miten halusi. Saisi nykyinenkin avovaimoni kehaista isoa kulliani kaverilleen niin kävisin häntäkin nussimassa

ja totuus tästä kirjoittajasta: tuppikulli ja ikuinen poikamies kiihtelysvaarasta!

Vierailija
25/32 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja salasuhteessa naimisissa olevaan mieheen. Ihastuminen tuli täysin odottamatta ja muutaman kuukauden jälkeen huomasimme välillämme rakkautta. Nähdään pari-kolme kertaa viikossa ja pidetään puhelimitse yhteyttä joka päivä. Vahvoja tunteita ja energiaa, upeaa yhdessäoloa, tunnesidettä ja avointa kommunikaatiota tunteista, odotuksista, peloista jne. Mies kamppailee valintojensa kanssa ja vaikka odotankin nyt jo toista vuotta, en pidä kovin todennäköisenä sitä, että hän valitsisi minut/meidät. Me keskustellaan tästä tasaisin väliajoin ja olen asettanut itselleni "eräpäivän", johon mennessä minun tulee päättää suhde, jos hän ei ole siihen mennessä valinnut meitä. 

En hakenut mitään tällaista, olen 100% rakastavan ja perinteisen parisuhteen ihminen, lojaali ja sitoutunut kumppani. En myöskään ikinä tietoisesti hakeutuisi tällaiseen tilanteeseen, sillä salailu, valheellisten totuuksien kertominen ("joo hyvää kuuluu kiitos") ja tieto siitä, että edes ystäväni eivät tiedä mitä minulle oikeasti kuuluu, on raskasta. Pidän yksin olemisesta, mutta en yksinäisyydestä. 

Vierailija
26/32 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku on suhteessa jos haluaa salasuhteen rinnalle. Varsinkin jos väittää rakastavansa toista ja tekee rakastamalleen ihmiselle noin. Vielä pahempi jos on takana pitkä suhde ja lapsiakin ja tuhoaa sen vain oman itsekkyyden takia.

Vierailija
27/32 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli salasuhde muutaman kk ajan, ja se oli minulle yhtä helvettiä, kun tiesin, että jotain oli meneillään, mutten tiennyt mitä ja hän koko ajan kielsi kaiken. Lopulta hän päätti lopettaa sen, kun ei kestänyt painetta ja jäädä minun kanssani yhteen. Sain kuitenkin tilanteen sitten selville, ja sitten sovimme, että saa olla ulkopuolisia kumppaneita. Mutta se pettämisajanjakso ja sen paljastuminen oli todella raskasta, elämäni tiukin paikka ja en toivo sitä kenellekään. Vaimokin oli lopulta niin tiukilla, että meinasin kärrätä hänet lataamoon nukkumaan pariksi viikoksi.

Nyt olen parin naisen kanssa tiiviisti viestitellyt, ja toisen kanssa ollut sängyssäkin. Upea nainen, jollaista en olisi kuvitellut koskaan saavani. Hänelläkin on avoin suhde. Se toinen nainen on salaa liikkeellä, se jää varmaan viestittelyksi. Mutta tämä avoin homma sopii tällä hetkellä. Ainoa vika, että se nainen on niin upea, etten uskalla ihan täysin heittäytyä mukaan, koska voisin rakastua. Sillä tarinalla ei olisi onnellista loppua, koska rakastan omaa vaimoanikin ja meillä on lapset vielä kotona. Ei hänkään varmaan rikkoisi liittoaan, vaikkei lapsia olekaan. Mutta en henkisesti pystyisi tähän, jos tämä olisi pettämistä minun osaltani.

Vierailija
28/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan salasuhteen naisen kanssa. Onko kiinnostuneita? M42

Vierailija
29/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli helpotus päästä  irti salasuhteesta, vaikka olikin hauskaa ja seksi oli mahtavaa. Valehtelu, salailu ja tapaamisten järjestely oli stressaavaa ja kävi voimille. Kaikki paljastui, kun joku puolituttu näki meidät yhdessä naapurikaupungissa ja kertoi vaimolleni.  Sain kuitenkin harharetkeni anteeksi ja elämä jatkuu niin kuin ennen salasuhdetta.

Vierailija
30/32 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden salasuhde sai muutama päivä sitten päätöksen ja nyt olen aivan rikki. Tunteet kasvoivat, en vain uskaltanut...

Vierailija
31/32 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel*etti mitä porukkaa. Kyllä on ihme touhua jos ei voi avoimesti sopia suhteen pelisäännöistä vaan pitää toisen selän takana touhuilla. Kyllä te salasuhteilijat ootte niljakkaan kuvottavia ja itsekkäitä ihmisiä.

Itsekeskeisyys on kyllä ihan tapissaan.

Vierailija
32/32 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinun salasuhteen kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi