Meidän kerrostalokoti on maksettu 1.1.2023, kysyttävää?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pöljä pitää olla, että suostuu asumaan kerrostaloläävässä ja siitä vielä maksaa? Ja ottaa velkaa läävään päästäkseen?
Samaa mietin. Saasteitten keskellä kaupungin ja naapureitten melua kuunnellen. Ja missään ei ole asuntojen hinnat laskeneet niin paljon kuin helsingissä. Just uutisoitiin, että kaupunkien saasteet aiheuttavat hirveän määrän keskenmenoja. Ja oppimistulokset laskevat lapsilla kaupungeissa huimaa tahtia. Syynäei yllättäen olekään köyhyys vaa juurikin meluta ahtaus.
Miksi oletat/te, että asun Hgissä? Tuohon lääväasiaan ei toinna edes kommentoida, on niin järjen vastainen ja absurdi olettamus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin meinaat jatkossa törsätä?
Varmaan matkusteluun ja keittiön päivitykseen (asunnon, ja keittiön, ikä 18v) ja ihan säästöönkin, edellisestä pidemmästä reissusta onkin jo vierähtänyt n.5v
Ap
Meillä kestää vielä muutaman vuoden maksaminen joten onnea ap teille! Se on iso virstanpylväs kun on oma koti joka maksettu.
Me maksettiin loppulaina lokakuussa, kerrostaloasunnon arvo noin 450 000, viisikymppisiä nyt jo ollaan, järkevämminkin oltaisiin voitu rahamme sijoittaa, mutta koti on meille juuri sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Me maksettiin loppulaina lokakuussa, kerrostaloasunnon arvo noin 450 000, viisikymppisiä nyt jo ollaan, järkevämminkin oltaisiin voitu rahamme sijoittaa, mutta koti on meille juuri sopiva.
Onnittelut, on kyllä hyvä fiilis😃
Itse täytin juuri 45v, mies muutaman vuoden vanhempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikään mahti maailmassa ei saa minua asumaan kerrostalossa, ei mikään. Oksettaa ajatuskin.
Mä olen NIIN kerrostaloihminen. Viim 13 v asunut okt:ssa. Talo menee tammikuussa myyntiin, mutra vähän huolettaa, miten kauppa käy näinä aikoina. En jää kaipaamaan okt-asumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan matkusteluun ja keittiön päivitykseen (asunnon, ja keittiön, ikä 18v) ja ihan säästöönkin, edellisestä pidemmästä reissusta onkin jo vierähtänyt n.5v
Ap
Kiva. Meillä olisi ollut just maksettu 6v sitten. Mutta tuli ero ja maksoin miehen ulos. 55 tonnia vielä maksettavana toiseen kertaan. Kalliiksi tuli ero. Älkää erotko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiva. Meillä olisi ollut just maksettu 6v sitten. Mutta tuli ero ja maksoin miehen ulos. 55 tonnia vielä maksettavana toiseen kertaan. Kalliiksi tuli ero. Älkää erotko.
Ei ole suunnitelmissa.
Ap
Kysymykseni kuuluu: Mikä s****na tämä passiivi-aggressiivinen "kysyttävää"-juttu oikein on?
Meidän laina on maksettu lokakuussa, alunperin lainaa oli 170 000 euroa. Omakotitalo.
Mitä ap teette jatkossa lyhennykseen ja korkoon menneellä rahalla? Meillä se menee varmaan talven sähkölaskuihin.
Jaa. Mun omakotitalot oli maksettu joskus ennen vuotta 2014 ja tämän nykyisen ostin käteisellä 2017. Kysyttävää, ap?
Olen ollut velaton vuodesta -94. Rivitalokoti on minun loppuelämän koti, ei omaisuutta, eikä sijoitus.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole suunnitelmissa.
Ap
No hienoa. Tosin yllärinä se ero usein tuleekin. Varsinkin jätetylle.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö ananaksesta pitsassa?
Kyllä tykkään, enkä halua tietää tuntemattomien asunnoista. Muuten, tykkään myös homejuustosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole suunnitelmissa.
Ap
No hienoa. Tosin yllärinä se ero usein tuleekin. Varsinkin jätetylle.
Happamia sanoi kettu...
Tää on niin hauska palsta, mistään muualta ei katkerampia, kateellisempia, tuomitsevampia naikkosia löydy kuin tältä palstalta.
Ei ihme, että avioliitot voi huonosti.
M40
Onnittelut! Onneksenne ette asu sähköllä lämmitettävässä omakotitalossa.
Mun kolmioasunto maksettu ensi kesänä