Meidän kerrostalokoti on maksettu 1.1.2023, kysyttävää?
Kommentit (47)
Paistaako tänään aurinko? Näyttää niin pilviseltä tällä hetkellä.
1.1.2023 on kyllä sunnuntai, joten ei ole. Keksi parempi.
Hienoa että koti silloin kokonaan maksettu. Itse saan kerrostalo kaksion maksettua alkuvuodesta 4/2023. Lainaa enää jäljellä 2747€. Olen maksanut kotia 12 v. Laina kokonaisuudessaan 90 000€.
Mikä on asunnon arvo?
On eri asia omistaa joku 50 tuhannen kolmio muuttotappiokunnassa kuin omistaa 400 tuhannen kolmio Helsingin kantakaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on asunnon arvo?
On eri asia omistaa joku 50 tuhannen kolmio muuttotappiokunnassa kuin omistaa 400 tuhannen kolmio Helsingin kantakaupungissa.
Hiljaista tuli.
Kuinka pöljä pitää olla, että suostuu asumaan kerrostaloläävässä ja siitä vielä maksaa? Ja ottaa velkaa läävään päästäkseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on asunnon arvo?
Mitä väliä oikeasti? Jokaisen on hyvä asua jossakin ja omalla asunnolla on aina käyttöarvo.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pöljä pitää olla, että suostuu asumaan kerrostaloläävässä ja siitä vielä maksaa? Ja ottaa velkaa läävään päästäkseen?
Samaa mietin. Saasteitten keskellä kaupungin ja naapureitten melua kuunnellen. Ja missään ei ole asuntojen hinnat laskeneet niin paljon kuin helsingissä. Just uutisoitiin, että kaupunkien saasteet aiheuttavat hirveän määrän keskenmenoja. Ja oppimistulokset laskevat lapsilla kaupungeissa huimaa tahtia. Syynäei yllättäen olekään köyhyys vaa juurikin meluta ahtaus.
Meidän asunto on maksettu joka kuukausi sen jälkeen, kun vuokra on vuokranantajan tilillä. Ei ole stressiä lainoista eikä tulevista remonteista eikä asunnon myynnistä pois muuttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pöljä pitää olla, että kirjoittaa tämän kommentin? Huomattavasti keskivertoa pöljempi.
Mikään mahti maailmassa ei saa minua asumaan kerrostalossa, ei mikään. Oksettaa ajatuskin.
Mulla on vielä velkaa jäljellä, mutta maksoin 240k€ aikanaan ja arvo nyt 360k€.
Vierailija kirjoitti:
1.1.2023 on kyllä sunnuntai, joten ei ole. Keksi parempi.
No, tarkoitin tammikuuta yleensä, koska tammikuussa menee viimeinen maksuerä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meidän asunto on maksettu joka kuukausi sen jälkeen, kun vuokra on vuokranantajan tilillä. Ei ole stressiä lainoista eikä tulevista remonteista eikä asunnon myynnistä pois muuttaessa.
Sinussa tyhmyys oikein tiivistyy.
Eipä ole kysyttävää. Ostin kotini käteisellä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on asunnon arvo?
N.250 000€.
Ap
Ja tuli hiljaista, koska muutakin elämää tässä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Me teimme aikanaan päätöksen ettemme halua pistää kuukausittain rahaa jonkun vuokranantajan taskuun=wc-pyttyyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikään mahti maailmassa ei saa minua asumaan kerrostalossa, ei mikään. Oksettaa ajatuskin.
Me taas ei auttaisi esim.omakotitalossa kaikkine, jatkuvine, kuluineen ja rahareikineen millään ilveellä. En myöskään ole lainkaan viherpeukalo joten tuo pieni oma piha, aidattu, riittänyt mainiosti.
Ap
Mitä tekisin tänään ruoaksi