Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi komeita miehiä ei oikeastaan ole edes olemassa

Vierailija
03.12.2022 |

Ei montaa ole elämässä vastaan kävellyt. On se sääli.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin komea. Näytän nuorelta Tauno Palolta.

Vierailija
22/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskame järkevät ja komeet ei olla samoissa paikoissa kuin hölmöt ja rumat

No eipä ainakaan  taida maailman huipputiedemiehiä olla valittu minkään 'mister'-kisojen kautta. (toki komeitakin tiedemehiä voi olla (ja onkin) mutta se taitaa sittenkn olla aika irrelevantti ominaisuus niissä piireissä ja niihin pääsemisessä ja valikoitumisessa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat rumia, mutta ulkomaalaisisssa miehissä on komeita.

Katkeruuden näkee kilometrien päähän.

En ole edellinen ja ihan ilman katkeruutta voin todeta, että jos omaa silmää ei miellytä vaaleus eikä kirveellä veistetyt kasvot, ei täällä kyllä paljoa komeita miehiä näe.

Vierailija
24/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on komeat miehet harvassa. Nykynäyttelijöistä löytyy yksi, jota voi sanoa komeaksi. Yhtään todella komeaa tavista en ole 40 vuodessa tavannut. Ihan söpöjä ja ok-näköisiä paljonkin. Monilla on kauniita piirteitä, vaikkeivät kokonaisuutena olisi erityisen komeita.

Vierailija
25/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki heinäsirkatkin kuollut?

Vierailija
26/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen ja ihan ilman katkeruutta voin todeta, että jos omaa silmää ei miellytä vaaleus eikä kirveellä veistetyt kasvot, ei täällä kyllä paljoa komeita miehiä näe.

No matkusta sitten ulkomaille, niin saat katsella komeita miehiä. Ei täällä ole pakko katsella.

Vierailija
27/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä 1/5.

Vähän enemmän yritystä nyt v i h a p u h e e s e e n arvon kommentoijat.

Vierailija
28/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta.

Olen kuvitellut, että havainto kohdallani johtuu omasta heteroseksuaalisuudesta. Ehkä olinkin ihan oikeilla jäljillä enkä suuntautumiseni sokaisema.

Kauniita naisia on ihan todella paljon. Nainen voi olla kaunis niin monin eritavoin. Niitä tulee vastaan päivittäin.

Tietenkään kaikki eivät voi olla voittajia, mutta oikeasti ruma nainen on todella harvinainen. Tätä kirjoittaessa yritän muistella missä olisin nähnyt ruman naisen ja milloin. Ei muistu mieleen.

Edes tavallisen näköisiä on harvemmin. Kauniita eniten. Todella kauniita myös paljon.

Erityisesti ulkomaalaiset naiset ovat kauniita, se on totta. Tässä auttaa rohkeus ilmaista kauneutta pukeutumisella ja habituksella. Suomessa totuttu kavahtamaan sellaista, mikä on tyhmää.

Miehet on ihan turhia, siis katseltavia. Niin sanotusti komeatkin on usein ihan naurettavia. Heteronaisia ei käy, tässä asiassa, kateeksi.

Vierailija
29/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No matkusta sitten ulkomaille, niin saat katsella komeita miehiä. Ei täällä ole pakko katsella.

Ei mulle ole ongelma ettei täällä miehet ole komeita. Ainut asia missä se on tuottanut ongelmia on deittailu, mutta ei mun onneksi tarvi löytää kuin yksi joka miellyttää.

Vierailija
30/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi näkemykset ovat ap:n haluista kiinni, eli miten ap haluaa asennoitua miehiin.

Kyllä ap näkisi komeita enemmän, jos ei inho/viha asennoituisi.

Vierailija
31/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi näkemykset ovat ap:n haluista kiinni, eli miten ap haluaa asennoitua miehiin.

Näinhän asia ei suinkaan ole. Asenteella on aika vähän tekemistä sen kanssa, kenet näkee hyvännäköisenä. Koitapa itse muuttaa asennettasi mielestäsi epämiellyttävän näköisiin ihmisiin ja katso, muuttuvatko hyvännäköisiksi. Tiedät lopputuloksen testaamattakin.

Vierailija
32/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä, mutta monet niistä ovat homoja.

Vierailija
33/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän asia ei suinkaan ole. Asenteella on aika vähän tekemistä sen kanssa, kenet näkee hyvännäköisenä. Koitapa itse muuttaa asennettasi mielestäsi epämiellyttävän näköisiin ihmisiin ja katso, muuttuvatko hyvännäköisiksi. Tiedät lopputuloksen testaamattakin.

Minäpäs en suhtaudu ihmisiin inhoten, niin lähes jokainen ihminen on hyvännäköinen omalla tavallaan. Ulkoinen rumuus on lähes kokonaan kaikonnut omista näkemyksistäni. Se mikä oli ennen itselleni rumaa niin nykyään se on itselleni neutraalia.

Et varmaankaan saa kiinni näkemyksistäni, mutta olisi kiva jakaa nämä näkemykseni miten itse näen asiat. Mä kun pyrin näkemään asioita laajalla perspektiivillä.

Vierailija
34/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä on usein iso perunanenä ja vartalo mallia muumipeikko. Lisäksi hiustenkasvu on tosi heikkoa, hiukset leikkaamatta, ulkonäöstä ei välttämättä huolehdita mitenkään.

Vierailija
35/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille varmaan on syynsä.

Vierailija
36/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä, mutta monet niistä ovat homoja.

Mitäpä sillä homoudella on väliä? Vai tarttuuko se vastaan kävellessä?

Vierailija
37/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpäs en suhtaudu ihmisiin inhoten, niin lähes jokainen ihminen on hyvännäköinen omalla tavallaan. Ulkoinen rumuus on lähes kokonaan kaikonnut omista näkemyksistäni. Se mikä oli ennen itselleni rumaa niin nykyään se on itselleni neutraalia.

Et varmaankaan saa kiinni näkemyksistäni, mutta olisi kiva jakaa nämä näkemykseni miten itse näen asiat. Mä kun pyrin näkemään asioita laajalla perspektiivillä.

No siis itse suhtaudun aikalailla kaikkiin tuntemattomiin ihmisiin samalla lailla positiivisesti, mutta pystyn kyllä heti sanomaan heistä, kuka miellyttää silmää ja kuka ei. Jos en pidä ihmistä hyvännäköisenä, ei se todellakaan tarkoita sitä, että suhtautuisin häneen inhoten. En vain pidä häntä hyvännäköisenä, that's it.

Vierailija
38/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon tavannut hyvinkin paljon komeita miehiä Suomessa, varsinkin nuorena. Useimmat varmaan pitää komeana sitä mihin on tottunut.

Vierailija
39/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla miehillä on usein iso perunanenä ja vartalo mallia muumipeikko. Lisäksi hiustenkasvu on tosi heikkoa, hiukset leikkaamatta, ulkonäöstä ei välttämättä huolehdita mitenkään.

Turhaa haaveilet paremmasta, kun asenteesi on noin paska. En tiedä ulkonäköäsi, mutta sisältäpäin vaikutat mädältä.

Vierailija
40/72 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet vastustavat kaunistautumista ja hyvää hygieniaa. Ei haluta tehdä mitään naisten hyväksi, mutta itseään vastaan tuo kääntyy, kun ei parisuhde onnistu. Vaikeaa on olla toisen kanssa, joka ei mitenkään haluta miellyttää toista osapuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi