Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus alussa ja mua pelottaa harrastaa seksiä :(

Vierailija
23.08.2008 |

Ja kiitos nyt ei niitä kommentteja, että juu raskaana pitääkin mennä komeroon odottamaan vauvaa kun elämä on niin vaarallista, vaan jos jollakin olisi sanottavana jotain ihan asiallistakin?

Mä tiedän, että seksi ei ole vaarallista alkuraskaudessa tai muutoinkaan raskauden aikana, mutta en voi itselleni mitään. Alitajuisesti pelkään eikä ole juurikaan seksihaluja. Miehellä taas kovastikin, kun on ollu tässä muutaman viikon aika hiljaista...

Millä ihmeellä saan pääni taas ojennukseen? En haluaisi turhasta tehdä ongelmaa, mutta nyt tästä on muodostumassa. En itsekään pidä tästä, että olen näin haluton.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös se, että orgasmin saaminen alkoi tuntua alkuraskaudessa kohdun kasvaessa ikävältä kun supisti vähensi intoa. Mutta kolme raskautta on mennyt siitä huolimatta ihan hyvin vaikka orgasmeja on ollutkin.

Vierailija
2/4 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kolmanneksen aikana justiin, ainakin menkkojen alkamisaikana jos on ollu vuotoja tms ni pitää välttää, mä ainakin jätin pois parit "menkat" koko seksin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Seksi parantaa sun suhtautumista kroppaasi -siis kun hyväksyt että keho muuttuu upeen uhkeeksi.. ;)

* Seksi on hyvä unipilleri sekä rentouttaa!

* Seksi on nautinto, vahvistaa parisuhdetta.

* Seksi on hyvää liikuntaa. Nyt raskaana sun tarttee kiinnittää huomio että liikut tarpeeksi!

* Lisäksi seksi parantaa lantionpohjanlihaksia, auttaa synnytyksessäkin. Supparit on kaiketi napakampia kun saat orgasmeja jokka siis reenaa kohdun työskentelyä. Mutta ei aiheuta keskenmenoa! Kohtu supistelee pitkin raskautta, mutta orgasmi tekee hyvää jos sulla on terve kroppa ja kohtu + istukka voi pulleesti.

Mää suosittelen että neuvolassa tokaset ohimennen seksijännityksestä, kannattaa jutella siitä ihmisen kanssa joka oikeesti osaa nää asiat. ÄLÄ VÄHÄTTELE TUNTEITASI!!!

Ittelä menossa kolmas raskaus ja eka oli samaa hakemista. Hankala olla seksikäs kun sisällä makaa vauva joka imee peukaloa kun iskä lykkii äitiin vauhtia.. ;) Mutta seksi on ihan luonnollinen, mukava asia joka päästää kroppaan kaikenmaailman rentouttavia hormoneja jota kautta vauvakin varmaan voi hyvin?

Ehkä teijän kannattaa miettiä mimmosta hellyytä ja seksiä kaipaat? Tai sitten ootte välillä sovitusti ilman, otat suihin tai autat miestä käsin?

Kokeilkaa liukkaria, leluja, uusia asentoja?

Puhuminen kannattaa aina. Joskus raskaana haluaa vaan pelkkää läheisyyttä ilman että se menee aina seksiin? Tai että mies auttaa sua enempi kotihommissa kun olet ehkä väsyneempi nytten?

Omaa kroppaa kannattaa tutkia peilillä, olla onnellinen muodoistaan. Verta ei kannata AINA pelästyä ja olla ilman seksiä "omin luvin" vaan jutella neuvolassa. Kato kun kroppa saattaa vaatia liukastetta, sisätutkimus nirhasta haavan jne.

Onnea kuitenkin raskauteen! Ei sitä kannata alkaa sättimään itteensä ja voimaan entistä huonommin sen takia. Kohta saatat taas olla kun pupu! :D

Vierailija
4/4 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nelonen! Puit asian hienosti sanoiksi. Kiitos. Mä yritän elää tämän tilanteen kanssa. Pitää tosiaan sit hoidella tuo mies toisin, jos ei kiinnosta tuo varsinainen yhdyntä.. ;)

t. ap