Ostatteko lapsille satoja euroja maksavia legoja?
Siis kaveri tässä vastikään soitti ja sanoi, kun meni lähes 400 euroa legoihin, jotka tulee lapsille joululahjaksi. Huvittavaa on, ettei heillä ole rahaa niin kummoisesti muutenkaan. Ymmärrän jos laitat lapsille moisen summan rahaa vaikka polkupyörään, mutta että legoja?! Ei juma...
Kommentit (63)
En, koska ostan kaiken nahdollisen käytettynä. Myös legot. En käsitä, että edelleen ihmiset ostavat niin paljon tavaraa uutena, vieläpä kun se on kallista ja maailma hukkuu tavaraan. Jopa opetetaan lapsille ihme asenteita, kuten että hieno tai oikea lahj on oltava uusi ja aiemmin käyttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kateellinen, kun itsellä ei ole tuollaisia rahoja ylimääräisenä :D
Tuota. Just viime kuussa lainasin kyseiselle kaverille 150 euroa, jotta saa ostettua talvirenkaat autoonsa. Että se tässä taustalla yhtenä pointtina onkin, että miksi tuollaista naurettavaa legohommaa ihmettelen, kun ei meinaa olla rahaa elämässä oikeasti järkeviinkään asioihin.
Ap
150e:lla saa vain joko helvetin pienet tai helvetin huonot talvirenkaat. Toivottavasti ystäväsi säilyy talven yli hengissä renkaillaan.
Jotkut käytetyt paskat osti. No, sama se minulle. Maksoi tilipäivänä takaisin ja se riittää minulle. Mutta ihmettelen kyllä, että tyhjänpäiväiset legot on renkaita tärkeämmät.
Ap
Enpäs juuri tiedä kehittävämpiä leluja kuin Legot. Neljälle lapselle niitä tuli todellakin ostettua satasilla. Muuta eivät juuri sitten toivoneetkaan. Legoleikit on aina ollut ihan ykkösjuttu kaikille meille.
En, koska ei ole lapsia. Mutta itselleni ostan 😁 Jos olisi muksuja, niin sitten ostaisin niillekin (ja olisin itse ensimmäisenä niiden kimpussa. Legojen, en muksujen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota. Just viime kuussa lainasin kyseiselle kaverille 150 euroa, jotta saa ostettua talvirenkaat autoonsa. Että se tässä taustalla yhtenä pointtina onkin, että miksi tuollaista naurettavaa legohommaa ihmettelen, kun ei meinaa olla rahaa elämässä oikeasti järkeviinkään asioihin.
Ap
150e:lla saa vain joko helvetin pienet tai helvetin huonot talvirenkaat. Toivottavasti ystäväsi säilyy talven yli hengissä renkaillaan.
Jotkut käytetyt paskat osti. No, sama se minulle. Maksoi tilipäivänä takaisin ja se riittää minulle. Mutta ihmettelen kyllä, että tyhjänpäiväiset legot on renkaita tärkeämmät.
Ap
Mitäpä jos keskittyisit ihan omaan elämääsi välillä?
Legoja, ei v i t t u 😄 Oma poika on 9-vuotias ja saa tänä jouluna lahjaksi pienoiskiväärin, jotta voidaan ruveta harjoittelemaan ampumista metsästyshommia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Samoin sinä. Mitä täällä notkut juttuja toisten elämistä lukemassa. Keskity vaan omaasi.
Aikoinaan ostettiin pojalle muutama satasen legopaketti mitä erityisesti toivoi ja siitä halvempia paljon. Meillä rakennettiin ja leikittiin Legoilla vuosia ja niistä oli apua myös hahmotushaasteisiin sekä keskittymiseen. Kyllähän paketteja oli ja on vaikka kuinka kalliita, hyvinkin parikolmesataa tai yli myynnissä. Tallella on iso arkullinen legoja, saa nähdä mitä niillä tehdään, viekö mennessään kun muuttaa vai jäävätkö meille mahdollisia lapsenlapsia varten.
Legoissa on se etu, että ne ei menetä arvoaan niin kauan kun ovat ehjiä, aina voi myydä vähintään samaan kilohintaan millä niitä myydään köpiksessäkin.
Todellakin ostin koska Legot oli pojan 1.toive 10 vuotta. Joka joulu ja synttärit. Varmaan satoja tunteja rakensi kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Legoja, ei v i t t u 😄 Oma poika on 9-vuotias ja saa tänä jouluna lahjaksi pienoiskiväärin, jotta voidaan ruveta harjoittelemaan ampumista metsästyshommia varten.
Sairas on maailman kun kakarat saa ampua elukoita hengiltä mutta viinan tippaa ei saa ennen täysikäisyyttä.
Olen ostanut mutta oli varaa ostella. Nyt lapset jo aikuisia joten enää ei tule osteltua legoja. Saavat lahjaksi käteistä, muutaman satasen kukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Samoin sinä. Mitä täällä notkut juttuja toisten elämistä lukemassa. Keskity vaan omaasi.
#tunteisiin :D
Veljenpojalle on ostettu legoja useamman tonnin edestä. Pakkaus voi helposti maksaa 100 e ja se kerralla kootaan ja on sitten siinä. Mutta ilmeisesti legopakkauksilla on myös jonkinlainen jälleenmyyntiarvo.
Vierailija kirjoitti:
paskatyperää ottaisitte valokuvia nuijat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Max 100€ ja tänä vuonna ei sitäkään.
Satanenkin on älytön summa moisiin tyhjänpäiväisiin palikoihin.
Satanen on myös liikaa mihinkään naiselle tuleviin lahjoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legot ei maksa satoja euroja, toki legoja voi ostaa sadoilla euroilla.
Maksaa, jos ostat niitä hienoja linnoja, isoja kaivureita tms.
Laitatko vaikka linkin? Ehkä oon pudonnut kärryiltä kun rapiat 100e oli ne kalleimmat setit viimeksi kun katsoin.
Jep. Olet pudonnut kärryiltä. Mone sadan euton legosettejö on ollut myynnissä vuositolkulla.
Käy katsomassa vaikka verkkokauppa.comista tai suoraan lego.com.
Tänä vuonna säästin ja ostin cobin palikoita, toimii legojenkin kanssa mutta halvempia siis.