Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron teille salaisuuden elämänkokemukseni perusteella

Vierailija
03.12.2022 |

Ketään ihmistä ei kannata rakastaa. Lopulta kaikki pettävät. Lopulta kaikki halveksivat, jos et tee niinkuin he haluavat. Minulla on aina ollut hyvä itsetunto, mutta kun olen muutaman naisen taholta joskus kuullut 'olet upea, mutta kun sinä olet vain 173 etkä rikas".. se ei haittaa yhtään, mutta se haittaa, kun oma iäkäs äitini jauhaa jatkuvasti, kuinka hänen isänsä oli tumma ja pitkä, ja oma teini-ikäinen lapseni veetuilee pituudestani. Mitä hel*vettiä! Olin 90 luvulla armeijan erikoisjoukoissa suorittamassa varusmiespalvelustani, minua on aina kehuttu komeaksi, miehiseksi ja hyväksi jätkäksi. Mutta se ei selvästikään riitä. Jotenkin vielä menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos joidenkin naisten ja mutsin päänaukominen, mutta oman lapsen päänaukomista on jo vaikea sulattaa. En olisi koskaan voinut kuvitella itse nuorena veetuilevani omalle isälleni!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako alkoholiannosta menee päivässä?  Alkoholistin tunnistaa ennen kaikkea jutuista.

Vierailija
2/9 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa elämässä rakastaa ketään tai saa rakkautta, niin kasvaa ilkeeksi ja katkeraksi palstahul...luksi tai jopa inceliksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen rakastaa äitiä, toinen tytärtä.

Vierailija
4/9 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa elämässä rakastaa ketään tai saa rakkautta, niin kasvaa ilkeeksi ja katkeraksi palstahul...luksi tai jopa inceliksi

Olet sairas narsisti.

-ap

Vierailija
5/9 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/9 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku kiva. Ei ole pakko ottaa aukovia. Kai itsekin huomaat jos on joku asia jota korjata tai sitten ei ole.

Vierailija
7/9 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti upea tyyppi mutta minulle aivan liian vanha. Komeakaan 173-vuotias ei oikein nappaa.

Vierailija
8/9 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti upea tyyppi mutta minulle aivan liian vanha. Komeakaan 173-vuotias ei oikein nappaa.

Niin joo. Näitä typeriä veetuiluja riittää. Ja ne on sitten mukamas hauskoja. Ainakin omasta mielestä. Hekoheko. Mutta niidenhän ei pidä kehenkään sattua ikinä, vaan täytyy olla KOVA ja JÄRKÄHTÄMÄTÖN ja "nauraa mukana päänaukojien kanssa?"

Vierailija
9/9 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma tyhmä hiljaa. Masennu ja mee eläkkelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi