Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt näkee taas maskeja enemmän! Kiitos!

Vierailija
03.12.2022 |

Selkeästi useampi alkanut käyttämään taas maskia. Ilahduttavan paljon ffp2 ihmisillä kaupoissa. Kiitos kaikille, jotka yritätte hillitä koronatartuntoja.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Itseasiassa toivon, et sairastuisin ja saisin saikkua. Koko koronan aikana vain 5 päivää saikkua, eikä koronaa. Lopetin vitamiinen syömisenkin. Arvaatkos olen sairaalassa töissä. Ei jaksa. Saikkua kiitos.

Vierailija
2/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiekko-ottelussakin oli ainakin 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin maskisuositusta tai pakkoa. Ärsyttää maskittomat riskeeraa muiden terveyden.

Vierailija
4/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittautukaa bunkkeriin teidän vainoharhojenne kanssa. Tämä on luontoäidin oma keino puhdistaa maailmaa liiasta väestä, eikä siinä auta yrittää mitään. Samanlaista psykoosia ei ole flunssien, influenssien, noroviruksien ym. aikana.

Vierailija
5/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pidetään kyllä vain siksi jos itsellä on jotain tärkeää tiedossa ja koittaa välttyä sairastumiselta. Tai on paha astma tms.

Vierailija
6/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukittautukaa bunkkeriin teidän vainoharhojenne kanssa. Tämä on luontoäidin oma keino puhdistaa maailmaa liiasta väestä, eikä siinä auta yrittää mitään. Samanlaista psykoosia ei ole flunssien, influenssien, noroviruksien ym. aikana.

Mistä luontoäiti tietää että täällä on liikaa väkeä?

Vierailija
7/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää naurettavilta ne turpa maskit eikä mitään tauteja estä. 

Vierailija
8/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡

Vierailija
9/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään myyjänä joulumarkkinoilla, joissa yli sata myyjää ja kävijöitä tapahtumassa yli 15 tuhatta. Näin koko päivän aikana kolme maskia käyttävää henkilöä.

Viime vuonna ko. tilaisuudessa oli maskisuositus ja se maski tosiaankin oli silloin liki jokaisella.

Vierailija
10/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää on yhä meneillään? Oltiin koronassa muutama viikko sitten. Muksulla kesti päivän ja minä arvoin alilämmön ja päänsäryn kanssa viikon onko vai ei.

Vierailija
11/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemminkaan käyttänyt maskia flunssan takia enkä aio jatkossakaan.

Vierailija
12/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maski aina bussissa. Tänään eräs nainen jäi tuijottamaa suu auki. 😂

Vierailija
13/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän maskia kaupoissa, busseissa. Eräs pappa jäi tuijottamaan, kun minulla oli maski.

Vierailija
14/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia aina, käydessäni kaupoissa/ julkisissa kulkuneuvoissa. Maskinkäytön hyvä puoli on se, että kukaan ei uskalla istua viereeni.😂

Vierailija
15/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia koska minulla on korona :). Vinkki ihmisille, teidän joukossa saattaa olla ihmisiä joilla on korona, että kannattaisi teidänkin käyttää sitä maskia. Tällä hetkellä koronaa on tosi paljon.

Vierailija
16/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen kärryihin ja koreihin taas puhdistusta. Hissien napit putsiin, kahvat ja käytävien tunkkaisuus pois. Huonot siivousfirmat pois.

Vierailija
17/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on lampaita. Kun ei ole suositusta, niin ei käytetä maskia vaikka terveys menisi. Tosi surullista. Yrittäkää kulkea viisauden tietä ja käyttäkää ffp:tä, jolla suojaatte omaa ja muiden terveyttä. Tosiasia on se, että koronasta ei tiedetä vielä riittävästi. En vaadi paikkoja kiinni, en vaadi teitä elämään kellareissa. Menkää ja tehkää, mutta maski päässä!

Vierailija
18/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina maski

Vierailija
19/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maskit tulivat Koronan myötä käyttöön. Minusta on aivan ihanaa kulkea ihmisten ilmoilla maski kasvoilla tietäen, että todennäköisesti en saa mitään tautia. On paljon mukavampaa pysyä terveenä.

Vierailija
20/23 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Prismassa oli paljon väkeä. Varmaan joulukiireitä jo vaan en huomannut yhtään maskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi