Kuvaile ulkonäöllisesti täydellinen mies
Itse aloitan: pitkä (esimerkiksi 180-190 cm), raskasrakenteinen ja voimakas, ei haittaa vaikka olisi ylipainoakin, kunhan olisi minua reilusti isompikokoinen, lyhyet hiukset ja sänki. Ronskit kädet ja vähän karu ulkonäkö plussaa.
Kertokaa oma ihanteenne. Selviö on että luonne ratkaisee mutta olisi mielenkiintoista kuulla muiden ulkonäköihanteita, välillä ihmettelen miten niin erilaisista miehistä naiset tykkääkin.
Kommentit (90)
Ei ole yhtä ulkonäköä, mutta eloisat silmät ja hymyilevyys vetoavat.
Pitkät hiukset, sänki ja dadbod on sexyintä ulkonäössä :) Ei liian pitkä eikä liian bodattu. Kädet, mutta en osaa selittää millaiset.. Lisäksi kiva hymy ja pilke silmäkulmassa, mutta nää tulee enemmän persoonasta.
Tim Sparv - siinä on mies joka todella on voittanut geenilotossa.
Vierailija kirjoitti:
Iso ja vahva, iso maha, pitkä tukka ja tuuhea, pitkä parta. Sellainen nallekarhumainen heavymetal mies saa sukat pyörimään jaloissa.
Kuvailit neandertalinihmisen.
Pitkä ehdottomasti, vähintään 185 cm ja mieluusti siis enemmän. Rotevahko, isot kädet ja jalat, ei väliä onko tumma vai vaalea. Voi olla vähän mahaakin jos on myös lihaksia. Parransänki tai parta Ok, mieluusti lyhyet hiukset tai kalju, ei sliipatun näköinen muttei epäsiisti.....
Vierailija kirjoitti:
Kun luin tuon AP:n toivomuslistan niin se olen varmaan minä. Oikeastaan juuri tuollainen.
Katsoin samalla että se on saanut paljon yläpeukkuja. Onko siinä syy miksi minun on helppo saada naisseuraa?
Siis en ole todellakaan mikään kiiltokuvapoika, mutta muuten joku herättää nais sukupuolesta kiinnostuksen. Jopa todella kauniiden naisten mielenkiinnon.
Olis ihan kiva tietää että mikä siinä on ?
Kyllä. Ihana. Eläimellisen miehekäs. Tunnen itseni siroksi ja oloni turvalliseksi.
Ei voi määritellä. Se on se, joka sopii minulle.
Mun unelmien mies ulkoisesti on jotain Louis Therouxin ja Henry Cavillin supermiehen väliltä. Älykäs, silmälasit, suht pitkä (tosin tämä ei nyt ole mitenkään hirveän tärkeää mutta lisäsin tämän kun nämä ihastukseni ovat pitkiä), tumma, hymyilevät silmät, suora nenä, hoikka (voi olla vähän lihaksia mutta ei mielellään mikään muskelimies). Hymykuopat olisi iso plussa! Oma mieheni ei ole tämän näköinen ja rakastan häntä, mutta tää on tällainen mun fantasiamies ulkoisesti. Yritän kyllä että mun mies käyttäisi välillä lukulasejaan koska ne on musta kuumat :D