Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä 2 vuotta ollut sellaista että peräaukon kohdalle tulee viiltävä kipu, ei suostu lääkäriin

Vierailija
03.12.2022 |

Voiko olla jotain syöpää? pelottaa miehen puolesta. Se kipu tulee peräaukon kohdalle. Ja sitten menee puolessa tunnissa ohi. Noin kerran kuukaudessa. Pysynyt samanlaisena

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todnäk fissuura tai pukama, mutta hyvähän se olisi käydä näyttämässä.

Vierailija
2/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pelkää, että siellä paljastuu kröhöm..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi vähentää käymistä liian isokaluisten shemalejen luona. Ja muistaa käyttää tarpeeksi liukastetta!

Vierailija
4/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukama aiheuttaa moista kipua, pikkujutulla moinen kiusa pois --- terveyskeskukseen mars mars. Ei kannata pelätä tippaakaan. Ellei hoidata pois, kipu pahenee kun kasvaa ja haittaa siellä.

Vierailija
5/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ummetusta ja joku raapii limakalvoja. Aika tyypillinen oire silloin. Onko kuituja tarpeeksi ja nesteitä. Entä muutama hedelmä, jos se auttaa. Tai sitten jos on löysä vatsa, voi kirvellä.

Vierailija
6/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi syöpä niin 2 vuodessa olisi luultavasti tullut jo muitakin oireita. 

Vierailija
7/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa on myös voidetta siihen vaivaan.

Vierailija
8/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tuosta artikkelin, mutta valitettavasti en muist enää, mistä. Artikkeliss todettiin, että tuota vaivaa ei ole tutkittu, koska se on niin stunninen, että potilit ei ehditä saada tutkittaviksi, eikä siis tiedetä, mistä kipu johtuu.

Luin artikkelin sen vuoksi, että minulla on sama vaiva. Sitä esiintyy hyvin harvoin ja kipu kestää muutaman minuutin. Kipu tulee aivan yllättäen ja on kuin kova kuukautiskipu, mutta eri paikassa. Olen täysin terve ja syön terveellisesti.

Vierailija
9/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tuosta artikkelin, mutta valitettavasti en muist enää, mistä. Artikkeliss todettiin, että tuota vaivaa ei ole tutkittu, koska se on niin stunninen, että potilit ei ehditä saada tutkittaviksi, eikä siis tiedetä, mistä kipu johtuu.

Luin artikkelin sen vuoksi, että minulla on sama vaiva. Sitä esiintyy hyvin harvoin ja kipu kestää muutaman minuutin. Kipu tulee aivan yllättäen ja on kuin kova kuukautiskipu, mutta eri paikassa. Olen täysin terve ja syön terveellisesti.

Oliskohan jokin hermokipu, hermoa ärsyttää esim. suolessa oleva uloste. Outo homma. Ei haittais varmaan lisätä kuitua ruokaan ja juoda hiukan lisää vettä. Pehmenee se massa.

Vierailija
10/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli samanlaisia viiltäviä kipuja 30 vuotta sitten useinkin. En oo vielä kuollu.

Vierailija
11/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kipu kouristuksenomainen? Joillakin ihmisillä peräaukon sulkijalihas tai muut alueen lihakset joskus kramppaavat. Minulla oli nuorempana silloin tällöin sitä mutta se meni onneksi toivottavasti kokonaan iän myötä ohi. Kipu on tosi kova.

Muita suonenvetoja minulla kyllä on paljon mutta ne ovat jaloissa nykyään.

Vierailija
12/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä oli samanlaista! Ei ollut vaarallista, kävi lääkärissä. En nyt muista syytä, joku lihaskramppi. Tuli yleensä öisin ja oli kyllä aika kipeä.

Tietysti kannattaa käydä lääkärissä, mutta kuulostaa melko samalta vaivalta.

Vierailija
13/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan käynyt ulkoministerin kanssa hupsuttelemassa?

Vierailija
14/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus tehdään nykypäivänä digitaalisesti eli sormea ei enää työnnetä p**äaukkoon?

Vierailija
15/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan jokin hermokipu, hermoa ärsyttää esim. suolessa oleva uloste. Outo homma. Ei haittais varmaan lisätä kuitua ruokaan ja juoda hiukan lisää vettä. Pehmenee se massa.

Minulla ei ole mitään ruoansulatusongelmia. Kipu ei ole lihaskouristuskaan. Sillä ei kerta kaikkiaan tunnu olevan yhteyttä mihinkään.

Vierailija
16/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalifissuura eli peräaukon sulkijalihasten kramppi

Vierailija
17/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt 15 vuotta sellainen kohtauksina, usein yöllä, tuleva hirveä peräsuolikramppi. Alkaa melko yhtäkkiä, pahenee, pahenee, pysyy muutaman minuutin ja sitten hitaasti laukeaa. Tulee muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
18/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sulkijalihas on mennyt kramppiin, oli tosi kivulias, hyvä ettei pyörtynyt kun ei muistanut hengittää. En uskaltanut käydä lääkärissä mutta meni ohitse aikanaan. Tästä jo vuosia.

Vierailija
19/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa on myös voidetta siihen vaivaan.

Liukuvoidetta.

Vierailija
20/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyihän se.

https://riinakatainen.fi/hyvinvointi/kohtauksellinen-lantiopohjan-ja-pe…