Ymmärrättekö cokis-rekan suosiota?
Kommentit (49)
Ymmärrän. On nostalginen ja tuo mieleen hyviä muistoja. Tässä kylmässä muuttuneessa maailmassa on hyvä olla jotain, mistä voi pitää kiinni.
T: tuntematon
Promootio. Epäterveellistä liukuhihnasokerilitkua on pakko tuputtaa vielä ennen kuin se kielletään kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. On nostalginen ja tuo mieleen hyviä muistoja. Tässä kylmässä muuttuneessa maailmassa on hyvä olla jotain, mistä voi pitää kiinni.
T: tuntematon
Coca Colalla on aina ollut posketon mainosbudjetti ja kova kilpailu Pepsin kanssa jo alakouluista lähtien USA:ssa.
On sitä amerikan rekkaa kiva käydä katsomassa, vaikka Bosniassa Scanian ratissa käynyt jenkkikuski ei olisi halunnut enää vaihtaa takaisin.
No jos mietin itseäni niin muutenkin seuraan eräiden kuskien videoita yms joten rekat kiinnostavat. Sen vuoksi voisin löytää itseni joulurekkaakin katsomasta jos kerran tavallisetkin kiinnostavat. Olen alle 30 v nainen itse.
Vierailija kirjoitti:
Monille tuo on joulun ykkösjuttu. Joulupöydässä juodaan kinkun kanssa cocacolaa ja muistellaan rekkaa yhdessä.
Kinkku ja Coca Cola? Ja mistä tämän tiedon oletkaan saanut?
Mainosten rekka on hienompi.
Mutta lapsi halusi nähdä rekan niin käytiin sitten katsomassa. Mennään varmaan tänäkin vuonna. Saahan siellä kuvauttaa itsensä rekan kanssa jos jaksaa jonottaa.
Eikö sinne ole kauheat jonot? En kyllä itse lähtisi jonottamaan ilmaisen kokiksen takia, kunneinse itse rekka kiinnosta. Perjantaina meidän torilla oli sellainen pieni joulupukin reki josta sai ilmaista pepsiä, sen kävin nappaamassa kun ei ollut jonoa.
Toiminta samanlaista kuin h u u m e d i i l e r e i l l ä: ilmainen maistiainen ja addiktio siitä seuraa hyvin pian.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne ole kauheat jonot? En kyllä itse lähtisi jonottamaan ilmaisen kokiksen takia, kunneinse itse rekka kiinnosta. Perjantaina meidän torilla oli sellainen pieni joulupukin reki josta sai ilmaista pepsiä, sen kävin nappaamassa kun ei ollut jonoa.
Ilmainen cokis on lapsille kuin ilmainen ämpäri aikuisille. Ei haittaa vaikka olisi millainen jono!
Kai se on sama kuin hienojen autojen katselu. Tai että viedään lapset katsomaan paloautoja jne.
Itse en ymmärrä, auto kuin auto.
Coca-Cola on ylimainostettua, 'yli-amerikkalaista' , kaikin puolin epäterveellistä juomalitkua.
Ennemmin joulupöydässä sitten vaikka kotikaljaa!
Onko siinä siis jotain muuta erityistä kuin ne Coca Cola -mainokset? Onko siellä sisällä jotain nähtävää? Paitsi tietysti se yksi ilmainen kola.
Vierailija kirjoitti:
No jos mietin itseäni niin muutenkin seuraan eräiden kuskien videoita yms joten rekat kiinnostavat. Sen vuoksi voisin löytää itseni joulurekkaakin katsomasta jos kerran tavallisetkin kiinnostavat. Olen alle 30 v nainen itse.
Pitää vielä tähän lisätä, kun tarkemmin katsoin, että minusta tuo rekka on kyllä hienon näköinen. Olisi pitänyt mennä katsomaan vuosia sitten, kun lähelle tuli.
Mentiin, kun lapsi halusi. Jonotus yllättävän lyhyt, 35 min. Ilmaista colaa, onnenpyörää (joka toinen voittaa, saatiin joulupallo ja joulusukka) ja valokuvauspiste. Ilman lasta en lähtisi missään nimessä.
Onhan se suomalaiseen makuun vähän liian bling bling, se rekka. Tuo kuitenkin valoa pimeyden keskelle. Jos noin helposti saa teinit seisomaan ulkoilmassa pari tuntia niin hyvä.
No siinä onkin näky kun debiili painaa kretiinien penskojensa kanssa cokis-rekkaa mulkoilemaan.