Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia miehet aina ehdottaa nykyään naamalle istumista?

Vierailija
03.12.2022 |

Minusta on kivampi olla selällään kun mies nuolee.
Olen huomioinut että ainakin nuoremmilla miehillä trendi tämä, että halutaan että nainen istuu naamalle/ratsastaa naamalla.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras asento!

Vierailija
42/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pitääkö aina olla samassa asennossa vai olisiko mahdollista vaihdella asentoa? Joko saman session aikana tai eri sessioiden välillä?

Minulle naamalla istuminen on kaikkein kiihottavin asento. Haluaisin edes joskus myös sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäkää minulle sellaisia kuvia

Vierailija
44/49 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se monen naisen kanssa huomattu, että kaikki muu paitsi selällään makaaminen on liikaa vaadittu.

Sit ku on rengastettu ja lapsiluku täynnä niin kaikki muu paitsi sikiöasennossa kuollutta esittäminen on liikaa vaadittu.

Vierailija
45/49 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suunnattomasti kun olen sidottuna sänkyyn ja nainen tulee naamalle. Nuolen välilihan ja pimpin, nainen kun tulee ja painaa naamaa vasten koko pyllyn tuntuu ettei saa henkeä. Aivan jumalaista kun nainen tekee näin mulle.

Vierailija
46/49 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on paljonkin. Mies on siinä pikkuisen alistetussa asemassa, mistä monet nauttivat puolin ja toisin. Jos nainen on ns. etuperin, mies voi pitää kiinni pyllystä ja nuollessaan ylettyy myös kielellä todella syvälle p.impin sisään. Toisin päin naisen peppu on miehen kasvoilla, ja mies voi nuolla sieltäkin jos mieli tekee. Eli win-win kaikille miten päin vaan.

Vierailija
47/49 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se monen naisen kanssa huomattu, että kaikki muu paitsi selällään makaaminen on liikaa vaadittu.

Ehkä vielä tapaat naisen joka saa sinut innostumaan vähän aktiivisemmaksi, toivotaan parasta.

Vierailija
48/49 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt pieraisu lisää nautintoa, koska tarjoaa virkistävän tuoksuympäristön.

Vierailija
49/49 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis varmaan itsekin pyytää, että saan vaan maata selälläni kun otan suihin kun se on tosi kiihottavaa minulle. Ap

69 mies päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme