Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisilla naisilla on maailmat suurimmat

Vierailija
03.12.2022 |

Vauva.fi:n tekemän globaalin tutkimuksen mukaan suomalais naisilla on maailman suurimmat emättimet. Vauva.fi:n teettämän tutkimuksen mukaan pelkästään heidän keskustelu foorumin perusteella voidaan todeta, että keskiverto suomalaisnainen ei saa minkäänlaista tyydytystä globaalin keskiarvo koon peniksellä lainkaan. Maailmalla tästä ollaan ymmällään ja tutkijat ovatkin alkaneet selvittämään, onko kyseessä jonkinlainen evoluution muutos, vai mistä ilmiö johtuu. Kyselyn mukaan useat naiset ovat todenneet, että noin 15cm ympärysmitaltaan alkaa olemaan sopiva ja vastaavasti pituutta saisi olla noin 20cm.
Tutkijat ympäri maailmaa ovatkin olleet sitä mieltä, että naisten vääristymä koon suhteen johtuisi pelkästään miesten itse kertomistaan mitoista.
Voi myös olla mahdollista, että suomessa naiset eivät myöskään pidä huolta lantionpohjan lihaksistaan, varsinkaan synnytyksen jälkeen, vaan päästävät emättimen ikään, kuin kuolleeseen tilaan.
Nyt brittiläinen tutkija ryhmä onkin alkanut selvittämään mm naisten inkontinenssi vaivoja ympäri maailman tehtävän tutkimuksen mukaan. Tämä korreloi aika suoraan nuupahtaneen emättimen kanssa oleviin ongelmiin.
"Olen ihan itse katsonut ja mittaillut omankin miehen peniksen, joka on keskiarvo ja todellakin riittää minulle ainakin vallan hyvin." Sanoo eräs haastateltava Sanna 36v

"En kyllä naisena kehtaisi edes anonyymillä foorumilla julistaa, että minuun tarvitaan talouspaperi hylsyn kokoinen penis nauraa toinen haastateltava Marika26"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vulvan dimensioita myös mitattu, jos on niin millä otannalla?

Mistä maakunnasta löytyy runsaimmat sisemmät häpyhuulet?

Vierailija
2/6 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiiiiiin onnekas omasta vaimostani!!!! Mulla on vaan 13.5 ympärysmitta ja noin 18cm pituutta ja vaimoni on enemmän kuin tyydytetty tällä pikkupilillä (tämän tutkimuksen perusteella)

Ainoa miinupuoli on että pohjaan asti ei oiken voi työnnellä joka asennosta, mutta muuten on seksi täydellistä. Ja ennen minua vaimolla on ollut 6 seksikumppania ja vielä käynyt niin uskomattoman hyvä tuuri, että minulla kuulemma noin silmämääräisesti ja tuntuman perusteella olisi se kookkain. Mistä ikinä onkaan löytänyt niin pieniä peniksiä sitten. Niin ja on kolme lastakin synnyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen kokokeskustelua, viehkoa!

Kuka saa taas uuden mittanauhan puolisoltaan joululahjaksi?

Vierailija
4/6 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on mittailut mulkkuaa niin monesti, mittanauha liman liottamana muutunut kuminauhaksi!

Vierailija
5/6 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on mittailut mulkkuaa niin monesti, mittanauha liman liottamana muutunut kuminauhaksi!

Kuulutko niihin ylilautapoikiin jotka tutkivat virtsaputken sisältöä halkaisemalla peniksensä?

Vierailija
6/6 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun vilkaisin vakihoidon vulvaan tuli siellä vastaan mies joka etsi traktoriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi