Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihdyttääkö piikkimatto aineenvaihduntaa?

Vierailija
02.12.2022 |

Hommasin sellasen. Nyt joutuu käydä kokoajan kusella. Arviolta 2 tunnin välein. Yölläkin herään kuselle. Käytän mattoa päivittäin. Voiko runsas d vitamiini kiihdyttää kusemista? Sitä olen syönyt 100 mikrogrammaa päivittäin, mutta ei ole kyllä ennen kusettanut

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piikkimaton käytön pitäisi vaikuta noin, en ole ainakaan huomannut itse, että vaikuttaisi.

Vierailija
2/6 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei piikkimaton käytön pitäisi vaikuta noin, en ole ainakaan huomannut itse, että vaikuttaisi.

Ainakin piikkimatosta luvataan, että se vilkastuttaa aineenvaihduntaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!Onko sinulla virtsarakon tulehdus tai munuaisaltaiden tulehdus.Alkaa tolla wc juoksulla.Kyllä äityy sitä niin että menet kivuissasi lääkäriin.Ellet kaljaa sinä samalla juo tai viiniä?

Vierailija
4/6 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI!Onko sinulla virtsarakon tulehdus tai munuaisaltaiden tulehdus.Alkaa tolla wc juoksulla.Kyllä äityy sitä niin että menet kivuissasi lääkäriin.Ellet kaljaa sinä samalla juo tai viiniä?

En oo juonu alkoholia nytte. Pientä flunssaa on, mut ei muita oireita. Voikohan flunssa kusettaa?

Vierailija
5/6 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy taisi löytyä? Söin eilen ja tänään pepperooneja (chili) missä oli 3.6g suolaa/100g

Vierailija
6/6 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vatsaa vääntää ja peräpää roplattaa...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi