Kiihdyttääkö piikkimatto aineenvaihduntaa?
Hommasin sellasen. Nyt joutuu käydä kokoajan kusella. Arviolta 2 tunnin välein. Yölläkin herään kuselle. Käytän mattoa päivittäin. Voiko runsas d vitamiini kiihdyttää kusemista? Sitä olen syönyt 100 mikrogrammaa päivittäin, mutta ei ole kyllä ennen kusettanut
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei piikkimaton käytön pitäisi vaikuta noin, en ole ainakaan huomannut itse, että vaikuttaisi.
Ainakin piikkimatosta luvataan, että se vilkastuttaa aineenvaihduntaa
EI!Onko sinulla virtsarakon tulehdus tai munuaisaltaiden tulehdus.Alkaa tolla wc juoksulla.Kyllä äityy sitä niin että menet kivuissasi lääkäriin.Ellet kaljaa sinä samalla juo tai viiniä?
Vierailija kirjoitti:
EI!Onko sinulla virtsarakon tulehdus tai munuaisaltaiden tulehdus.Alkaa tolla wc juoksulla.Kyllä äityy sitä niin että menet kivuissasi lääkäriin.Ellet kaljaa sinä samalla juo tai viiniä?
En oo juonu alkoholia nytte. Pientä flunssaa on, mut ei muita oireita. Voikohan flunssa kusettaa?
Syy taisi löytyä? Söin eilen ja tänään pepperooneja (chili) missä oli 3.6g suolaa/100g
Nyt vatsaa vääntää ja peräpää roplattaa...
ap
Ei piikkimaton käytön pitäisi vaikuta noin, en ole ainakaan huomannut itse, että vaikuttaisi.