Mies, osaatko nauraa itsellesi?
Tinderissä tapaa vähän väliä miehiä, jotka ei osaa nauraa itselleen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Naisessa on enemmän naurettavaa. Pellemeikitkin ja kaikki.
No tämä kommentti kyllä osoittaa juuri sen, että sä et osaa nauraa itsellesi. Olet aikamoinen tosikko. Ja hei eiks pellet oo hauskoja!
Heijastelevatko miesten lähes vihamieliset kommentit jonkinlaista loukkaantumista? Olen ihmetellyt tätä nykyisin vallitsevaa sukupuolten välistä keskustelua. Missä huumori ja halu ymmärtää toista? Ollaan kuin perseelle ammuttuja karhuja kaiken aikaa. Nainen ja mies on parhaimillaan hyvät kumppanit, ei kilpakumppanit.
Olen mies ja nauran usein itselleni. Hehheh.
Itsetuto-ongelmia ja pahoja:
"Eli nyt pitäisi hyväksyä miesviha huumorina? Miehiä haukkuvat naisincelit ovat ROSKAA!"
Kuinka hauras itsetunto pitää olla että itselleen nauramisen kääntää miesvihaksi?
Minä en ole mies, mutta osaan ja uskallan nauraa itselleni. En mene siitä rikki, päin vastoin. Onko se sitten miesvihaa; no, ehkä sen sellaiseksikin saa väännettyä kun oikein yrittää.
Kovin on raskasta elämäsi johon huumori ei kuulu paitsi siinä muodossa että olet itse se joka pilkaten ja vahingoniloisena nauraa toiselle. Taito nauraa itselleen on terveen merkki.
Oma postauksesi todistaa katkeruutta ja vihaa, en usko että sinulla on kovinkaan hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa, ettei miehet edes tajunneet tätäkään aloitusta ja käsitettä. Kyse ei ole siitä, että joku pilkkaa ja sitten pitäisi itsekin nauraa. Pää pois sieltä arsesta nyt. Itselleen nauraminen on sitä, ettei ota esim. omia mokiaan liian vakavasti. Tai jotain puutetta itsessään.
Esim. naisena osaan nauraa sille, että kroppani on mitä on. Miehet (useat, ei kaikki) taas joko masentuvat tai tulevat vihamieliseksi, kun eivät taaskaan kelvanneet syystä x. Ja todennäköisesti se syykin on siinä negatiivisessa persoonassa eikä siinä, mitä luulevat.
Noiden oli vaan pakko päästä uhriutumaan jostain. Nythän on perjantai-ilta.
Haluaisin osata, mutta sitten tulee kumma olo kun miettii, että kuka siinä nauraa ja kenelle.
Tässä huomaa, ettei miehet edes tajunneet tätäkään aloitusta ja käsitettä. Kyse ei ole siitä, että joku pilkkaa ja sitten pitäisi itsekin nauraa. Pää pois sieltä arsesta nyt. Itselleen nauraminen on sitä, ettei ota esim. omia mokiaan liian vakavasti. Tai jotain puutetta itsessään.
Esim. naisena osaan nauraa sille, että kroppani on mitä on. Miehet (useat, ei kaikki) taas joko masentuvat tai tulevat vihamieliseksi, kun eivät taaskaan kelvanneet syystä x. Ja todennäköisesti se syykin on siinä negatiivisessa persoonassa eikä siinä, mitä luulevat.