Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, osaatko nauraa itsellesi?

Vierailija
02.12.2022 |

Tinderissä tapaa vähän väliä miehiä, jotka ei osaa nauraa itselleen.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on poikia, joille koko itselleen nauramisen käsite on tuntematon. Vahvistaa aapeen havaintoa.

Tämä. Oikeasti.

"Hehheh kylläpäs nyt olinkin hölmö kun niin typerästi tunaroin" ja sen sellaista pitäisi siis miehen hekotella, sitähän se on se itselleen nauraminen. Tai sitten muiden vitsien vääntäminen itsestään, mikä olisi hyvin paha juttu jos tekisi jollekin toiselle. Pilkkaa siis itseään ja tätä naiset ihailee.

Jo tuo että määrittelet itselleen nauramisen pilkaksi vahvistaa sen, että itselleen nauramisen käsite on sinulle tuntematon.

Itselleen nauraminen ei ole pilkkaa vaan rentoutta elämää kohtaan, armollisuutta itseä ja muita kohtaan.

Miksi se sitten ei samalla olisi rentoutta ja armollisuutta silloinkin kun nauraa muille.

Vierailija
22/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisetko muka osaa nauraa itselleen? :D Vähänkin jos treffeillä vitsailet naisesta, suominaisesta, niin niiden hauras ego ei sitä kestä!

Miksi miesten tulisi sitten hyväksyä miesviha?

Itselleen nauramisen käsitteen ymmärtäminen merkitsee myös sitä, että tietää missä tilanteissa sitä on luontevaa harjoittaa ja missä ei. Kun et ymmärrä, et osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska huumorikalsareitakin on  vain miehille. (missähän  markkinoilta viipyvät vielä esim. naisten 'huumoririntsikat'?) 

Rintsikat on todella kalliita, ei niitä tule huumorimielessä ostettua.

Vierailija
24/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on poikia, joille koko itselleen nauramisen käsite on tuntematon. Vahvistaa aapeen havaintoa.

Tämä. Oikeasti.

"Hehheh kylläpäs nyt olinkin hölmö kun niin typerästi tunaroin" ja sen sellaista pitäisi siis miehen hekotella, sitähän se on se itselleen nauraminen. Tai sitten muiden vitsien vääntäminen itsestään, mikä olisi hyvin paha juttu jos tekisi jollekin toiselle. Pilkkaa siis itseään ja tätä naiset ihailee.

Jo tuo että määrittelet itselleen nauramisen pilkaksi vahvistaa sen, että itselleen nauramisen käsite on sinulle tuntematon.

Itselleen nauraminen ei ole pilkkaa vaan rentoutta elämää kohtaan, armollisuutta itseä ja muita kohtaan.

Miksi se sitten ei samalla olisi rentoutta ja armollisuutta silloinkin kun nauraa muille.

Sehän onkin silloin, kun se muu tekee aloitteen tai on muuten messissä. Tämäkin on asia joka on varmasti todella vaikea teille jotka ette ymmärrä koko käsitettä.

Vierailija
25/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun menen peilin eteen, minua alkaa kummasti naurattamaan. 

Vierailija
26/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi feministit ei poista tätä ketjua miesvihana?

Vierailija
27/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta irtoaa sopivissa tilanteissa annos itseironiaa. M47

Vierailija
28/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on juurikin tunderissä tullut vastaan useampia miesten profiileja joissa juuri on kerrottu että on kykyä nauraa itselleen ja olen aina ihmetellyt, että miksi se asia on tärkeää ilmoittaa?

...vai voisiko se tarkoittaa sitä että näille ilmoittaneille se olisi kuitenkin jotenkin vaikeaa? koska miksi muuten kukaan olisi itse kiinnittänyt asiaan niin paljon huomiota(ellei asiasta joku olisi huomauttanut tmv) että juuri se olisi tärkeää ilmoittaa heti kättelyssä, tilaan jossa saa kai sanoa alle 200 sanaa :)

Vierailija
29/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska huumorikalsareitakin on  vain miehille. (missähän  markkinoilta viipyvät vielä esim. naisten 'huumoririntsikat'?) 

Tämä! Esimerkiksi tosi monelle sopisi rintaliivit joissa toisen tissin kohdalla lukisi, että olen huomattavasti lihavampi kuin naapurini! Ja kyllä, osaan nauraa itselleni. Nauroin heti ihan ääneen kun olin lähettänyt tämän. Hahahaa

Vierailija
30/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Oon täys urpo, kun tännekin kirjoittelen:D

Vierailija
31/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, rakastan piereskelyä. Nauran aina vedet silmissä kun rutisee.

Vierailija
32/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan miehiä. N43

Vaikka olet itsekin mies? 

Vierailija
33/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täydellinen. Ei siinä ole mitään nauramista.

Vierailija
34/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu miesvihasta. Nainen25V

Vierailija
35/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille mä nauran, varsinkin sinitukkasille femakkkoille. En oikeile miehille ja itselleni kyllä.

Vierailija
36/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan haukkua miehiä! N43

Vierailija
37/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää poistako ketjua! Miehet ovat paskoja, jos eivät naura itselleen! N43

Vierailija
38/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun ei ole ollut sellaista tilannetta. Jutut on kyllä hauskoja, mutta eihän omille vitseille ole kohteliasta nauraa.

Vierailija
39/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa on enemmän naurettavaa. Pellemeikitkin ja kaikki.

Miehet ne vasta pellejä ovat autoineen, moottoripyörineen ja ties millaisine härpäkkeineen. Eivät vaan tajua miten naurettavilta näyttävät.

Vierailija
40/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisetko muka osaa nauraa itselleen? :D Vähänkin jos treffeillä vitsailet naisesta, suominaisesta, niin niiden hauras ego ei sitä kestä!

Miksi miesten tulisi sitten hyväksyä miesviha?

Tämä! Osaan hyvin helposti nauraa itselleni, mutta nauran myös naisten kaksinaismoralistisille vaateille. Ap onhan tämä ketjun aloitus jo vähän samaa sarjaa 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi