Mies ei puhu kotona suunnilleen mitään
Onko teillä muilla sellainen mies, joka täyttää kaikki sosiaaliset tarpeensa työpaikalla eikä sitten kotona enää puhu suunnilleen mitään? Ottaen huomioon että mies on luonteeltaan introvertti.
Milloin sitten keskustelette?
Kommentit (25)
Mulla oli tällainen mies kaverina ja syy oli tosiaankin ihan vain se, ettei jaksa olla kokoajan sosiaalinen. Vikaa ei ollut vaimossa.
Jep. Sitten mies valittaa muille, kuinka minä en puhu ikinä mitään. Vaikka oikeasti hän ei puhu mitään ja minä yritän puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä jäkätät liikaa etkä jätä rauhaan, siksi ei viitsi kotona puhua oikein mitään.
Juu naisen täytyy kärrätä joka aamu tarjoiluvaunu makkariin ja pistää makkara poskeen. Raskaan työpäivän jälkeen hieroa eikä pyytää samaa. Mieheltä ei saa vaatia vastaavaa. Naisen tulee maksaa palkastaan siivous ja lastenhoitaja ettei miehelle tule paha mieli.
Koriste pyydetään paikalle seksikellon soidessa. Nainen todellakin kukoistaa sinkkuna.Katkera vanhapiika ulisee.
Selitä i-foorumi. Miehiä kismittää vapaaehtoisesti sinkut naiset. Kun pysyy yksin ei tarvi jäkättää eikä mököttää. Mies tuntuu sekoavan yksinäisyydestä.
Me ollaan molemmat sellaisia :D Ja ollaan vieläpä etätöissä molemmat eli ei mitään sosiaalista päivälläkään, paitsi Teams-palavereita toki. Ollaan vaan hyvin introverttejä ja viihdytään omissa ajatuksissamme paljon. Ja kun on 12 vuotta jo oltu naimisissa, niin kyllä ne puhuttavat asiat on jo paljolti läpi puhuttu. Nyt voidaan vaan nauttia elämästä ilman tarvetta puhua paljoakaan. Meille tämä on ihana asia, ei jaksaisi turhaa puhetta.
Melko hiljasta iltasin kotona. Toki joka ilta jotain jutellaan, mutta vain asiaa. Kummallakaan ei ole tarvetta lörpötellä niitä-näitä.