Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten K-market voi olla niin halpa?

Vierailija
01.12.2022 |

Kävin tänään K-marketissa, ja oli kyllä aivan uskomattoman halpaa. Nyt esim. Lidlin hinnat tuntuu ihan sikamaisilta. Keskitän jatkossa kaikki ostokseni K-markettiin. Samalla kerrytän vielä plussapisteitä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alihan kertoi että sen K-kauppiastutut ajavat ihan älyttömän hienoilla autoilla. K-kaupan asiakkaathan ne autot ovat maksaneet.

Näkisitpä Prisman-kauppiaiden autot.

Ap

Vierailija
42/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole. Tai no, rikkaalle kaikki on halpaa.

Olen pienituloinen, juuri siksi asuoinkin K-marketissa!

Mitä teet K-marketissa? Asut?

Eli Ap:han on K-kauppias, jos voi asua K-kaupassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis plussapisteethän on ihan vitsi. Jokaisesta K-kaupassa käyttämästäsi eurosta saat yhden plussapisteen, ja kun saat 1000 pistettä kasaan, saat viisi euroa käyttörahaa K-kaupassa.

Siis kun olet käyttänyt 1000 euroa, saat viisi euroa rahaa, joka on vielä pakko antaa takaisin ylihintaisia tuotteita vastaan K-kaupassa.

Opiskelija saa 5% takaisin kaikesta ostamastaan.

Vierailija
44/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis plussapisteethän on ihan vitsi. Jokaisesta K-kaupassa käyttämästäsi eurosta saat yhden plussapisteen, ja kun saat 1000 pistettä kasaan, saat viisi euroa käyttörahaa K-kaupassa.

Siis kun olet käyttänyt 1000 euroa, saat viisi euroa rahaa, joka on vielä pakko antaa takaisin ylihintaisia tuotteita vastaan K-kaupassa.

Niin saa. Hyvä että tässä maassa on kauppaketju, joka välittää ihmisistä!

Ap

Vierailija
45/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin. Meidän oman kylän kauppa!

Vierailija
46/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T.Ap

Vierailija
47/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on hyviä tarjouksia usein, ne on halpoja.

Tämä! Esim. Prismassa ei ole juuri koskaan mitään hyviä tarjouksia.

Ap

Kyllä Prismassa tarjouksiakin on, mutta ei niin väliä, sillä siellä on perusedullinen hintataso ja bonukset saa rahana tilille. Ei tarvitse juosta tarjousten perässä. 

Tein tällaisen vertailun siitä kannattaako ostokset keskittää Prismaan vai K-markettiin:

Tarjoukset: K-marketissa enemmän ja parempia tarjouksia, joten piste K-marketille.

1/0

Hintataso: K-marketista saat kaikki peruselintarvikkeet todella edullisesti, joten piste K-marketille

2/0

Valikoima: Prismassa hieman laajempi valikoima kuin K-marketissa, joten piste Prismalle.

2/1

Kanta-asiakasjärjestelmä: Plussakortilla säästää enemmän rahaa kuin bonuskortilla, kun ottaa huomioon kaikki plussatarjouksetkin, joten piste K-marketille.

3/1

Henkilökunta: K-marketissa on jotenkin mukavampi ja ystävällisempi palvelu, joten piste K-marketille.

4/1

Lopputulos: K-market päihitti Prisman pistein 4/1, joten K-marketissa kannattaa Prisman sijaan asioida.

Ap

Älä nyt v. viiti, oot selkeesti joku K-kauppias.

En ole, kerroin jo.

Ap

Vierailija
48/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma K-Supermarket on ollut viime kuukaudet yllättävän kohtuuhintainen. Tänne kirjoitinkin aiemmin, miten Prismassa hinnat senkun nousee, mutta K:ssa pysyneet ennallaan tai nousseet hyvin vähän. Ehkä kauppias tuntee asiakaskunnan ja tietää, että jos nyt nostaa hintoja kunnolla, he siirtyvät tuonne Prismaan? En tiedä. En vaan olisi uskonut näkeväni päivää, jolloin K-kauppa tulee halvemmaksi ostospaikaksi. :D 

Mun lähimmässä k-kaupassa maitopurkin hinta on noussut 30 senttiä. Prismassa vain 15 senttiä. Suosikkiherkkuni on prismassa euron halvempi kuin k-kaupoissa. 

Vierailija
49/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T.Ap

Tuo kommentti ei ollut minun kirjoittamani. Joku trolli lisäsi tuon T. Ap kommentin tuohon.

Oikea Ap

Vierailija
50/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma K-Supermarket on ollut viime kuukaudet yllättävän kohtuuhintainen. Tänne kirjoitinkin aiemmin, miten Prismassa hinnat senkun nousee, mutta K:ssa pysyneet ennallaan tai nousseet hyvin vähän. Ehkä kauppias tuntee asiakaskunnan ja tietää, että jos nyt nostaa hintoja kunnolla, he siirtyvät tuonne Prismaan? En tiedä. En vaan olisi uskonut näkeväni päivää, jolloin K-kauppa tulee halvemmaksi ostospaikaksi. :D 

Mun lähimmässä k-kaupassa maitopurkin hinta on noussut 30 senttiä. Prismassa vain 15 senttiä. Suosikkiherkkuni on prismassa euron halvempi kuin k-kaupoissa. 

Monet tuotteet on prismassa euroja halvempia kuin k-marketissa.

Vierailija
51/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin läpinäkyvää, ap aka K-kauppias.

En ole. Kerroin jo.

Ap

Vierailija
52/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppa on paska!

Vierailija
53/63 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kauppa on paska!

Ja kallis .

Vierailija
54/63 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alihan kertoi että sen K-kauppiastutut ajavat ihan älyttömän hienoilla autoilla. K-kaupan asiakkaathan ne autot ovat maksaneet.

Näkisitpä Prisman-kauppiaiden autot.

Ap

Prismassa ei ole kauppiaita. Se on osuuskunta jonka asiakkaat omistavat.

Vierailija
55/63 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan plussa-palloja! Niitä on kiva kerätä tuhansittain että saa pari prosenttia palautusta. Se onnistuukin k-kaupan hinnoilla oikein mukavasti!

T. Ap

Vierailija
56/63 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan plussa-palloja! Niitä on kiva kerätä tuhansittain että saa pari prosenttia palautusta. Se onnistuukin k-kaupan hinnoilla oikein mukavasti!

T. Ap

Tämä kommentti ei ole minun kirjoittamani. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että plussa on runsas ostohyvitys.

Vierailija
57/63 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tämä kommentti ei ole minun kirjoittamani. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että plussa on runsas ostohyvitys.

Ja minä siis olen oikea Ap

Vierailija
58/63 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole. Tai no, rikkaalle kaikki on halpaa.

Olen pienituloinen, juuri siksi asuoinkin K-marketissa!

Ketjun alussa kerrot että K-marketin "edullinen" hintataso oli sinulle jokin yllätys, tämä kommentti kuitenkin antaa ymmärtää, että olet useinkin asioinut K-marketissa. Pikkasen tuntuu tarinasi ontuvan.

Vierailija
59/63 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hinnat ovat nousseet jo niin paljon, että kauppiaan pitää tulla markkinoimaan kauppaansa jo mammojen höpösivulle. Lasket nyt vain ihan reippaasti niitä hintoja niin ei tarvitse täällä satuilla.

Vierailija
60/63 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Todella edullista ja uskomattomia tarjouksia. Välillä ihan mietin että jääköhän kauppiaille mitään käteen?