Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen järkyttynyt! Neuvolasta on soitellut lapsemme tarhaan!

Vierailija
09.11.2006 |

että lapsi on sotkenut toisten lasten leikkejä ja on selvä häirikkötapaus, varastellut nimikoituja lapasiakin.....en tiedä oikein mitä tehdä...neuvolasta ollaan slevästi keskitytty meidän perheeseen...helpoahan se on, kun minulla on omat onglmani ja pieni kunta ja kylä missä asutaan....mutta tuo että varastelijaksi haukutaan ja uhkaillaan sijoituksilla....haloo! mitö voisin tehdä....ei se nainen ota koskaan kuuleviin korviinsa mun sanojani...vaikka kerroin miksi poika on niin vilkas...kaiken lisäksi vielä se että neuvolasta oli hävinnytjoku arvokas tutkimuslaite eihän enlijävuotias sellaisia pystyvarastmana. mitä tehdä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet itse antanut luvan tietojen välittämiseen. sen voi myös kieltää.

Vierailija
2/4 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeasti sanot niin että toivot saavasi tukea! mutta älä hermostu vaan korostuneen rauhallisesti lähde selvittämään asiaa.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne neuvolassa tietää niin tarkkaan miten lapsi toimii muiden lasten kanssa tai mitä on mistäkin varastanut?

Joku nyt pistää sinua lipan alta - tai sitten olet itse kuvitellut kaiken.

Vierailija
4/4 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä täytyy olla perheen suostumus jos meinaavat keskenään asioita setviä. Sitäpaitsi ketä ne luulee auttavansa sillä jos edes äiti ei tiedä mistä ne puhuu. Nämä ovat just näitä pikku paikkojen tolvanoita.