Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko inssin tehdä samaan kiertoon aukiolotutkimuksen kanssa?!

09.11.2006 |

Eli tuossahan se kysymys tulikin... Olen maanantaina kp10 menossa munatorvien aukiolotutkimukseen Taysiin. Mulla ovulaatio on usein aika ajoissa, kp10-13 suunnilleen. Nyt olen siis miettinyt että mihinkä pitäisi/saisin varautua. Lekuri sanoi, että jos putket on auki, voidaan inssiin mennä vaikka heti. Mutta enpä tullut kysyneeksi, että siis heti=samassa kierrossa (vaikka jo seuraavana päivänä) vai heti=seuraavassa kierrossa. Onko teillä tietoa/kokemuksia asiasta? Kovasti kun nämä asiat päässä pyörivät ja maltti on kaukana! ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan kiertoon. Mulle tehtiin ' vaan' ovulaation induktio lääkkeillä samaan kiertoon + kotikylvö mutta kaverille tehtiin luovutusspermalla IUI samaiseen kiertoon kuin ssg:kin.

Malttia peliin vaan! Tiedän, että kun ' hoidatuttaa' haluaisi että kaikki tapahtuisi tässä ja nyt :). Toivottavasti teillä mene hommat nappiin ts. saisitte inssin ja ssg samaan kiertoon.

Vierailija
2/2 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tehty inssiä samaan kiertoon ssg:n kanssa. Meille annettiin jopa yhdyntäkielto toimenpiteen jälkeen muutamaksi päiväksi ilmeisesti tulehduksen estämiseksi. Hoidoissa ollaan siis Helsingin Väestöliitossa. Mutta tiedän kyllä että toisinkin toimitaan.

-Tuittu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla