Mikä kello nuorelle miehelle joululahjaksi?
Mitkä on hyviä merkkejä ja malleja? Onko tällä hetkellä Seiko ja Tissot in? :)
t. nainen joka tarvitsee kipeästi apua
Kommentit (167)
Automaattikoneistoinen arvokello tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Automaattikellot on nyt in. Vältä muotikelloja tommy hilfiger, gant, daniel wellington, lacoste, boss, calvin klein.
Mulla on CK:n kello ja se on just cooli
Laadukas automaattikello on ekoteko. Kestää vuosisatoja. Älykelloja saa heittää roskiin muutaman vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaattikellot on nyt in. Vältä muotikelloja tommy hilfiger, gant, daniel wellington, lacoste, boss, calvin klein.
Mulla on CK:n kello ja se on just cooli
Hei ystävät hyvät lopettakaa minun alapeukuttaminen vai mita pahaa mina olen teille tehnyt
Rannekellossa nostat vain käden ja näät ajan sen sijaan että kaivat puhelimen esiin. Voi suositella kaikille.
Ei mitään paristokelloja. Vedettävö kello on jo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs väki ymmärtää kellon asustearvon. Samaa ei voi sanoa verkkarit päällä kulkevista junteista.
Olen nainen niin en tarvitse kelloa koruksi. Koruja on paljon muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs väki ymmärtää kellon asustearvon. Samaa ei voi sanoa verkkarit päällä kulkevista junteista.
Olen nainen niin en tarvitse kelloa koruksi. Koruja on paljon muitakin.
Miehille rannekello on ainoa koru.
Tag Heuer on omalla pojalla ja muutamalla kaverillaan. Lahjaksi ovat saaneet ja käyttävät kyllä rannekelloa.
Seiko tai Tissot on hyviä molemmat
Vierailija kirjoitti:
Tag Heuer on omalla pojalla ja muutamalla kaverillaan. Lahjaksi ovat saaneet ja käyttävät kyllä rannekelloa.
Laitoin omalle pojalle tilaukseen Formula 1 Tag Heuerin joululahjaksi
Vierailija kirjoitti:
Käytän sellaista kultaista Leijonaa, jossa on timanttisia siruja niin, että se näyttää myös rannekorulta. Tarpeen tulee, koska en halua katsoa aikaa kännykästä.
Kyse oli nuoresta miehestä. Tuskin haluaa kelloonsa timanttisia siruja jotta näyttäisi rannekorulta.
Sveitsiläiset kaikki kellot on in. Ne olivat sitä eilen, ne ovat sitä tänään ja ovat myös huomennakin. Sveitsiläinen kello on taideteos, se on koru. Merkkinä voi olla mainitsemasi Tissot. Jos paalua on enemmän kuin vähemmän, niin hintaluokassa seuraavana on esim. Omega ja Tag Heuer. Jos rahaa on enemmän kuin enemmän, niin miksei siinä tapauksessa vaikka Breitling tai Cartier.
https://www.keskisenkello.fi/rannekellot-miesten-kellot-c-31_33.html
Tuolta valkkaamaan. Taitaa olla Suomen isoin valikoima.
Tissot ja Seiko on aina in. Toisin kuin tommi hilfingerit ja muut vaaatemerkki kellot.
Vierailija kirjoitti:
Tissot ja Seiko on aina in. Toisin kuin tommi hilfingerit ja muut vaaatemerkki kellot.
Joo muotikelloja vältellään kuin ruttoa
Vierailija kirjoitti:
Sveitsiläiset kaikki kellot on in. Ne olivat sitä eilen, ne ovat sitä tänään ja ovat myös huomennakin. Sveitsiläinen kello on taideteos, se on koru. Merkkinä voi olla mainitsemasi Tissot. Jos paalua on enemmän kuin vähemmän, niin hintaluokassa seuraavana on esim. Omega ja Tag Heuer. Jos rahaa on enemmän kuin enemmän, niin miksei siinä tapauksessa vaikka Breitling tai Cartier.
Kyllä mies ottaa mieluummin Omegan kuin jonkun naismaisen Cartierin. Ellei sitten tarkoitus ole myydä kello eteenpäin.