Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan ehtisit "olla kadoksissa"

Vierailija
23.08.2008 |

ennen kuin joku kaipailisi sinua? Minä ehkä viikon tai kaksi,

en ole töissä eikä minulla ole ystäviä, jotka ihmettelisivät jos minusta ei kuuluisi mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten varmaan sitten mies alkais ihmettelemään illalla kotiin tullessa, joten maksimissaan sellaiset 10 tuntia ehtisin olla kateissa.

Vierailija
2/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä soittelee kokoajan, kun ei olla samassa paikassa. Lisäksi töissä alkaisivat kaipailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tulisi töistä kotiin ja vastassa olisi vaan lapset (3 alle 4v.), alkaisi varmasti ihmetellä. Ellei sitä ennen joku kaveri olisi jo käynyt meillä..

Vierailija
4/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kadottas yhdessä, ehdittäs olla n. viikko kateissa, ennen kuin töissä kaipailisivat, mä oon nyt lomalla.

Vierailija
5/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdin marjametsään. Mies soitteli perään tunnin kuluttua, et mihin jäin...ärsyttävää..



Yksi aamu olin sopinut pomoni kanssa, että menen vasta puolen päivän aikaan töihin, normaalin klo 7.30 sijasta, kun oli ylitöitä kertynyt ja univelkaa. En ehtinyt kahdeksaan nukkua, kun jo töistä soittelivat, et onko jotain sattunut. Olisi kai pitänyt laittaa lappua kahvihuoneen pöydälle infoksi kaikille ? :/

Vierailija
6/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisihan alkaa etsiä vasta parin päivän kuluttua, jos ei ole rikosepäilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan täällä Vauva-lehden palstalla surfailla monikin lapseton sinkku?

Vierailija
8/8 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla on eroahdistuskausi ja en oikein pääse huoneesta ulos kävelemään, ennen kuin itkee jo perään.



Mutta jos täällä kotona sattuisi jotain, niin voisi mennä pahimmassa tapauksessa useita tunteja, ennen kuin joku tajuaisi lasten olevan pulassa - yh kun olen. Se olisi ihan kiinni siitä, kuka sattuisi puhelimella soittelemaan. Viimeistään maanantai-aamuna ihmeteltäis töissä ja päiväkodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan