Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta lähestymiskiellon hakemuksesta?

Vierailija
01.12.2022 |

Kuinkahan helposti saa kiellon, kun kyseessä on lapsen pahoinpitelyä. Luin, että jos oikeus hylkää hakemuksen, se tulee maksamaan 270€.

Mutta kun kyseessä on aikuinen, joka on nyt pahoinpidellyt lasta, että on jäänyt jälkiä ja lääkäri tehnyt rikosilmoituksen, ja tuolle ihmiselle pitäisi vielä antaa lapset, niin eikö tuo ole syy lähestymiskiellolle?

Väkivaltaa on tapahtunut ennenkin, mutta jälkiä ei ole jäänyt. Tämä aikuinen on lällätellyt minulle, kuinka ei ole todisteita häntä vastaan ja on esittänyt hirveän loukkaantunutta,kun hänestä on lasuun tehty ilmoituksia. On uhkaillut minua, että vetää minut oikeuteen "perättömistä" ilmoituksista ja valheista.

Odotan, että mulle soitetaan poliisin lapsiryhmästä ja aion kysyä voivatko myöntää pikaisen lähestymiskiellon tälle ihmiselle.
Jos eivät myönnä, niin mitä ihmettä teen, kun sunnuntaina pitäisi lapset antaa tälle ihmiselle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna lapsia. Et mahdollista mitenkään tämän vanhemman toimia. Eiköhän näistä ole ennakkotapauksia pilvin pimein miten toimia, kun rikosilmoitus tehty. Ota yhteys kys asioita hoitavaan asianajajaan.

Vierailija
2/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hullu antaa lapset pahoinpideltäväksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin kieltäytynyt antamasta lapsia tälle ihmiselle, mutta hän haki lapset koulusta, ja kukaan ei estänyt. Lastensuojelusta nytkin ovat väittåneet, etteivät voi asialle mitään. Mun ei ole pakko luovuttaa lapsia, mut jos hän hakee heidät koulusta, ei kukaan ole estämässä.

Nyt koitan saada lähestymiskiellon hälle.

Vierailija
4/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin kieltäytynyt antamasta lapsia tälle ihmiselle, mutta hän haki lapset koulusta, ja kukaan ei estänyt. Lastensuojelusta nytkin ovat väittåneet, etteivät voi asialle mitään. Mun ei ole pakko luovuttaa lapsia, mut jos hän hakee heidät koulusta, ei kukaan ole estämässä.

Hänellä on ilmeisesti huoltajuus ja tapaamisoikeus. Tietenkin antavat lapset koulusta ja lasu ei voi asiaan puuttua. Eikä puutu poliisikaan. Et saa lasten huoltajalle lähestymiskieltoa. Sinun tulee hakea siihen huoltajuuteen ja tapaamisoikeuteen muutosta käräjiltä. Tai sitten katsot, että haet ne lapset koulusta eikä toinen huoltaja pääse väliin. 

Vierailija
5/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulu on vastuussa silloin kun lapset on siellä. Olet tietenkin selittänyt koululle mikä tilanne on meneillään?

Vierailija
6/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koulussa tietävät asiasta. Juttelin poliisin kanssa. Lupasi soitella takaisin, kun on jutellut muiden kanssa tästä asiasta.

ap

Vierailija
7/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot mennyt hankkiin lapsia vielä useita tuollaisen kanssa?

Vierailija
8/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ilmeisesti huoltajuus ja tapaamisoikeus. Tietenkin antavat lapset koulusta ja lasu ei voi asiaan puuttua. Eikä puutu poliisikaan. Et saa lasten huoltajalle lähestymiskieltoa. Sinun tulee hakea siihen huoltajuuteen ja tapaamisoikeuteen muutosta käräjiltä. Tai sitten katsot, että haet ne lapset koulusta eikä toinen huoltaja pääse väliin. 

Kyllä on mahollista saada pikainen lähestymiskielto vanhemmalle, kun kyseessä on vanhempi jota syytetään pahoinpitelystä lasta kohtaan.

Asia on kiireellinen, ja näissä huoltajuusasioissa menee kauan,kun niitä aletaan selvittää.

Vierailija
9/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mahollista saada pikainen lähestymiskielto vanhemmalle, kun kyseessä on vanhempi jota syytetään pahoinpitelystä lasta kohtaan.

Asia on kiireellinen, ja näissä huoltajuusasioissa menee kauan,kun niitä aletaan selvittää.

Niin varmasti menee kun niitä ei edes yritä hoitaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän