Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan talvea

Vierailija
30.11.2022 |

Miksei perusteta rahastoa, joilla rahoitettaisiin kaamosmasentuneiden etelän matkat kaamosmasiksen torjumiseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa. Ulkoilu ja reippailu tekee masentuneelle mielelle hyvää ja pikku pakkanen piristää.

Vierailija
2/5 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla rankkaa. Itellä lämmittää mieltä tämmöset talvivihaajat. Iso osa on suhtautumisesta ja asenteesta kiinni, joten söpöä, että tahallaan hankaloitetaan omaa elämää. Talvi kuitenkin kuuluu siihen meillä täällä suomessa, joten miksi vihata jotain joka on erottamaton osa elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun tehdään semmonen, paljonko pistät alkupääomaksi?

Vierailija
4/5 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina asenteesta kiinni. Itse synnyin aistisäätelyongelmien kanssa ja kylmä voi tuntua kipuna, siis oikeasti konkreettisesti sattua ja herättää tätä kautta raivonkin tunteita. Kyllä mä olen asennettani muuttanut ja tehnyt hengitysharjoituksia ja vaikka mitä, mutta aistejani en saa muutettua, joten sieltä se hetkittäinen tuska aika ilmestyy.

V*tuttaa, että joku täälläkin kirjoittaa, että asenne on ongelma ja ulkoilu ja reippailu tekee masentuneelle mielelle hyvää. Ette pysty niin yhtään asettua muiden asemaan.

Vierailija
5/5 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aina asenteesta kiinni. Itse synnyin aistisäätelyongelmien kanssa ja kylmä voi tuntua kipuna, siis oikeasti konkreettisesti sattua ja herättää tätä kautta raivonkin tunteita. Kyllä mä olen asennettani muuttanut ja tehnyt hengitysharjoituksia ja vaikka mitä, mutta aistejani en saa muutettua, joten sieltä se hetkittäinen tuska aika ilmestyy.

V*tuttaa, että joku täälläkin kirjoittaa, että asenne on ongelma ja ulkoilu ja reippailu tekee masentuneelle mielelle hyvää. Ette pysty niin yhtään asettua muiden asemaan.

Niin, tuskin aistimuksiasi voit muuttaa, mutta sitä miten suhtaudut niihin on mahdollista vaikuttaa. Ethän sinä voi tietää onko tuolla henkilöllä ollut vaikka omakohtaista kokemusta masennuksesta ja siittä miten ulkoilu on siihen ollut avuksi.