Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyisin kuinka tavallista että 35-45v naiset elävät vielä kuin teinit?

Vierailija
30.11.2022 |

Vaatteet kuin teinillä. Elämä pyörii viinan, bileiden ja miesten ympärillä. Kaikki instaan ja tiktokkiin. Mistään työpaikasta ei tietoakaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi seurailevat miesten muotia naistenlehdistä ja arvottavat miehiä pukeutumisen mukaan.

Vierailija
22/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt varsinaisesti tavallista, niin ei se kai hirveän harvinaistakaan ole että joskus tuossa ikäluokassa jokin suuri muutos esimerkiksi pitkän parisuhteen päättyminen laukaisee ikäkriisin. Silloin ihminen voi jonkin aikaa käyttäytyä noin. Työpaikasta ei kyllä yleensä luovuta, mutta baarit alkaa kiinnostaa uudelleen ja miehet. Saatetaan pukeutua nuorekkaasti ja seksikkäästi ja laittautua aiempaa enemmän. Hankitaan uusia sinkkukavereita ja aloitetaan uusia harrastuksia. Kestää muutamasta kuukudesta pariin vuoteen yleensä, sitten rauhoittuu, yleensä viimeistään uuden vakavan parisuhteen löydyttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin asuu yksi  köyhän miehen Morticia Addams, joko 60 v tai sitten rankkaa elämää viettänyt 30v. Naama roikkuu, kaula roikkuu ja hampaatkin lahonneet suuhun. Pitkät mustiksi värjätyt hiukset, aina tummanviolettia huulipunaa ja rajut rajaukset yläluomella. Päällä kesäisin minisortsit ja toppi, talvisin musta lyhyt tekoturkistakki ja Adidaksen legginsit. Polttaa sähkötupakkaa ja  juo energiajuomia.

Vierailija
24/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini pukeutuu kuten minä.... ollaan 15 ja 50.

Vierailija
25/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Melkein 60v tatuointiartist kulkee Suomen rallit ja festarit saman ikäisen kaverinsa kanssa ja etsivät nuoruuttaan.

Vierailija
26/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme-nelikymppiset ovat siirtyneet jo parisuhdevaiheeseen, joko todelliseen tai pyrkimykseen, monella lapsiakin, teini-iässä suhteet vielä bestiksien kautta. 

Täällä yksi ulkomailla, suurkaupungissa asuva kolmekymppinen nainen matkalla töihin.

Siisti housupuku on puettuna päälle ja muutenkin ihan asiallisen näköisenä.

Firmaan on tänä aamuna tulossa Venäjältä pariskunta töihin; rouva omalle osastolleni.

Oman porukkani esihenkilönä minun on otettava heidät vastaan;

tunnin tervetuliaishetki /tutustuminen yhteisen kahvittelun merkeissä.

Suuri, kansainvälinen firma; kollegat, asiakkaat etc. ovat ympäri maailmaa.

Meitä kolme-/nelikymppisiä naisiakin on siis monenlaisia.

Vierailija
27/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Tuon ikäiset naiset tuppaa käymään töissä, ja ovat äitejä tai sitten he pyhittävät elämänsä urheiluharrastukselle tms..

Teinien elämä muuten harvoin pyörii viinan ja miesten ympärillä, koska ovat alaikäisiä.

Seuraavaksi voitaisiin kysyä miksi saman ikäluokan miehet elävät täysin samalla tavalla kuin teinipojat. Ei työpaikkaa, ei edes tulevaisuuden suunnitelmia, hakataan kotona vuoroin pleikkaria, vuoroin tattia, ja täyshoidosta vastaa joko äiti tai äidinkorvike jota voi köyriä. 😬

Vierailija
28/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen naiseen olen tutustunut viime vuosina oltuani elämäni aika paitsiossa parisuhteista ja oudon lapsenomaiseen tilaan oli nämä 30-40v naiset kyllä jämähtäneet. Kumpikaan ei ollut töissä. Toinen oli vanhempien lellilapsi joka sai aina kaiken mitä pyysi. Toinen taas tykkäsi räikeistä kirkkaista väreistä, erottui hyvin kaupungilla ja huuteli välillä ihme lapsekkaita ölinöitä ja sitten kiukutteli kun ei asiat menneet niinkuin halusi. Voi toki olla, ettei kaltaisellani tavallisella ja tylsällä ole mahiksia muunlaisiin.

Vierailija
29/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella 30+ naisella on myös pehmoleluja. Miltä se nyt vaikuttaisi jos saman ikäisellä miehellä olisi vielä jotain He-Man yms. lelu-ukkeleita tai pikkuautoja?

Vierailija
30/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne on nitä roikkuvanaamaisia, hormoniviiksekkäitä ikiteinejä :D Kroppa pysyy laihana röökin ja kahvin voimin mutta naamaa ei mikään määrä meikkiä  pelasta, silti ostetaan Henkkamaukalta  pörrötakki ja kuvitellaan  että näyttetään amisteiniltä. 

Hmm? 35 vuotias ei ole mikään roikkuvanaamainen vaan nuori nainen. Tai nuori mies.

Vierailija
31/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luullaan 10 v nuoremmaksi. Se on aika paljon, olen 44

Sehän on yleinen kohteliaisuus (vanhemmalle) naiselle. Täydestäkö menee?

Vierailija
32/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luullaan 10 v nuoremmaksi. Se on aika paljon, olen 44

Sehän on yleinen kohteliaisuus (vanhemmalle) naiselle. Täydestäkö menee?

Vierailija
33/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puoliso, kouluikäiset lapset, omakotitalo, vakituinen työpaikka. Olen käynyt baarissa viimeksi jotain 12 vuotta sitten. Joskus juon viiniä ja saunassa siiderin. En käy juhlimassa koskaan missään. Ei ole somea. Harrastan kävelyä, hiihtoa ja marjastamista. Tykkään leipoa omenapiirakkaa. Elän enemmänkin kuin jokin mummo kuin mikään teini bilehile. Ikää on 36 vuotta.

Vierailija
34/34 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hopeaketut sitten ...

Bailabailabaila.  ad. hauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän