Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit vaikka juhlimassa perheellisen ystäväsi kanssa ja se päätyisi vieraaseen sänkyyn niin kertoisitko koskaan kenellekään siitä

Vierailija
30.11.2022 |

Tarvitsisiko ystäväsi edes erikseen pyytää sinulta salaisuutensa pitämistä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä olisiko hänen miehensä mun ystävä vai ei. Jos ei, kertoisin vain miehelleni, jolle kerron kaiken muutenkin.

Vierailija
2/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä olisiko hänen miehensä mun ystävä vai ei. Jos ei, kertoisin vain miehelleni, jolle kerron kaiken muutenkin.

Niin tai vaimo. Yleensä nää kyllä on naisia, jotka pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät mitä mies kertoo eteenpäin?

Vierailija
4/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole minun asiani millään tavalla.

N41

Vierailija
5/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

Eikö edes viilenisi välit ystäväsi kanssa?

Luottaisit häneen kuten ennenkin ja kertoisit kaikki salaisuutesi?

Vierailija
6/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta kerrotko oikeasti miehellesi kaiken? Jos ystäväsi kertoo mielenterveys- tai parisuhdeongelmistaan, niin sinä kotona lavertelet ne miehellesi?

Voi kun omista kavereistaan tietäisi, ketkä kertovat kaiken miehelleen ja ketkä ovat luotettavia ystäviä.

Vierailija
7/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus kertoisin jollekkin

Vierailija
8/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, jos kiristäminen ei sujuisi tai siitä ei olisi juuri hyötyä.

Vierailija
9/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo mitä kertoo, ei ole mun asia. Ei hän kyllä tähän päivään asti ole mitään kertonut, miksi olisi? Ei mun ystävien asiat häntä liikuta.

Vierailija
10/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin mahdollisimman pian vakavan keskustelun ystäväni kanssa. Kertoisin rehellisesti mitä ajattelen tällaisesta toiminnasta, kehottaisin pohtimaan, miksi hän käyttäytyy näin. Kannustaisin tunnustamaan puolisolleen. Sitten hyväksyisin asian, siinäkin tapauksessa, että ystäväni jatkaisi toimintaansa. En koskaan kertoisi kenellekkään. Tapaus tuskin edes vaikuttaisi merkittävästi ystävyyteemme.

En tiedä olisiko toimintani eettisesti oikein. Olen kuitenkin vuosien saatossa huomannut, että ystävät ovat yksi tärkeimmistä asioista maailmassa. Ystävät ovat niitä harvoja asioita, joiden takia joustan joskus periaatteistani tai arvoistani. Ehkä minä olen mieluummin huono ihminen, kuin huono ystävä.

Vierailija
11/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta kerrotko oikeasti miehellesi kaiken? Jos ystäväsi kertoo mielenterveys- tai parisuhdeongelmistaan, niin sinä kotona lavertelet ne miehellesi?

Voi kun omista kavereistaan tietäisi, ketkä kertovat kaiken miehelleen ja ketkä ovat luotettavia ystäviä.

Kyllä mä kerron kaiken, en yksityiskohtaisesti enkä mitään oikeasti ystävääni mahdollisesti satuttavaa, mutta mielenterveysasiat esim. tasolla *kertoi että on ollut vaikeaa ja tarvitsee apua*

Vierailija
12/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo mitä kertoo, ei ole mun asia. Ei hän kyllä tähän päivään asti ole mitään kertonut, miksi olisi? Ei mun ystävien asiat häntä liikuta.

Miksi sitten kerrot miehellesi, jos ystäviesi asiat eivät häntä liikuta?  Oletko ihminen, joka ei pysty pitämään salaisuuksia, vaan AINA on kerrottava jollekin?

Vierailija
13/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biletin aikoinaan perheellisen ystäväni kanssa ja tiesin kyllä hänen päätyneen sänkyyn, yksi ihastuskin oli. En yllyttänyt häntä (olin itse sinkku) mutta eipä myöskään tullut mieleenkään, että olisin kertonut siitä jollekin, sen paremmin hänen puolisolleen kuin muille yhteisille tuttavillemme.

Vierailija
14/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo ra ei ansaitse taivasten valtakuntaa. Palatte helvetissä väärintekonne tähden.

Tässä hypoteettisessa tarinassa ei kerrottu rahan liikkuneen.

Huo... nimittelysi siis asiaton.

Vierailija
15/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sotkeennu tuollaisiin tilanteisiin. Suomalaiset miehet on niin mustasukkaisia, että saattavat tappaa jonkun tuon takia. En ota sellaista niskoilleni.

Vierailija
16/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin suomalaista, että on kova halu leikkiä moraalipoliisia ja työntää nokkansa muiden henkilökohtaisiin asioihin.  

Vierailija
17/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele asia vaikka toisin päin: Sinä pettäisit vahingossa miestäsi kännissä, haluaisitko, että ystäväsi juoruilee asiasta kaikille, vai haluaisitko hoitaa itse asian kahden kesken miehesi kanssa.

Vierailija
18/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Eikö edes viilenisi välit ystäväsi kanssa?

Luottaisit häneen kuten ennenkin ja kertoisit kaikki salaisuutesi?

En olisi kertonut salaisuuksiani alunperinkään.

Vierailija
19/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kertoisi. 

Vierailija
20/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kerrot miehellesi, jos ystäviesi asiat eivät häntä liikuta?  Oletko ihminen, joka ei pysty pitämään salaisuuksia, vaan AINA on kerrottava jollekin?

Mikä salaisuus tuo on? Jos mulle joku kertoo oikeasti salaisuuden, toki sen pidän.