Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritysten saunaillat

Vierailija
30.11.2022 |

Meillä on yrityksen pikkujoulut, joiden yhteydessä on saunailta. Olen menossa ensimmäiseen saunailtaan ja tarkoitus on mennä myös saunaan ja uimaan kun sellainen mahdollisuus on. Naisille ja miehille on erilliset saunat ja pukkarit, joten en niitä jännitä ollenkaan. Juhliin on tulossa noin 50 henkeä sekä miehiä että naisia.

Lähinnä mietityttää millaisia tilaisuuksia nämä ovat ja onko olleet mukavia vai pettymyksiä? Kaikenlaisia tarinoita pettämisistä ja muista olen kyllä kuullut aivan tarpeeksi, mutta onko näin todellisuudessa vai pelkkiä tarinoita? Ehkä jännitän turhaan, mutta olisi mukava kuulla kokemuksianne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän riippuu ihan viinan ja osallistujien rahvauden määrästä

Vierailija
2/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut pettymyksistä ja jatkat pettämisellä. Olisiko siis pettymys, jos et pääse pettämään?

Tarinoiden suheen, varmasti joku on joskus pettänyt firman pikkujoulussa. Mutta en itse ole kyllä ainakaan mihinkään orgioihin päässyt. Eli sinänsä olleet pettymyksiä vaikka muuten ihan kivoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini virtaa, lahjoja ja tauteja vaihdetaan. Kettu todellakin käy kolossa.

Vierailija
4/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut pettymyksistä ja jatkat pettämisellä. Olisiko siis pettymys, jos et pääse pettämään?

Tarinoiden suheen, varmasti joku on joskus pettänyt firman pikkujoulussa. Mutta en itse ole kyllä ainakaan mihinkään orgioihin päässyt. Eli sinänsä olleet pettymyksiä vaikka muuten ihan kivoja. 

Tarkoitin, että useimmat jutut pikkujouluista liittyy aina pettämisiin, sekoiluihin jne. Harva kertoo oli kiva ilta ja pelattiin yhdessä vaikka Aliasta ja naurettiin paljon. Vaikka niihän se yleensä on, että ensin mainitut muistetaan pidempään.

-AP-

Vierailija
5/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi kaikki firman illanvietot olleet samalla linjalla eli syödään ja juodaan, jutellaan niitä näitä. Osa juo enemmän, osa vähemmän. Ei ole ainekaan tapahtumapaikalla ollut pettämisiä tai muuta draamaa. Se onko jotkut sitten illan jälkeen päätyneet samaan paikkaan ei tarina ole kertonut. 

Vierailija
6/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa keskimääräistä paremmilta pikkujouluilta.

Ne legendaariset p*nokännisekoilut on kuitenkin kohtuullisen harvinaisia.

Vierailija
7/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräiset firman pikkujoulut on sen verran tylsät, että ei niistä riitä kerrottavaa jälkipolville, joten voidaan muistella aina sitä, kun kirjanpidon Pirkko pussaili piirimyyjä Pertsan kanssa pikkujouluissa -98.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi