Veken kalusteiden laatu ja asiakaspalvelu - kokemuksia?
Instagramissa käy kova keskustelu Boniasiivous tilillä Veken kalusteiden ja reklamaatioiden asiakaspalvelun laadusta. Aivan luokatonta touhua. Onko muilla yhtä huonoja kokemuksia Vekestä?
Kommentit (35)
Ostin sohvan vuosi sitten, olen erittäin tyytyväinen vaikka alussa oli epäilyksiä kun laskuttivat väärin ja toimitus viivästyi. Virheet kuitenkin korjattiin mukisematta ja hyvitettiin. Sohva on laadukas.
Pelkästään hyviä kokemuksia on Vekestä.
En ollut koskaan edes kuullut tuollaisesta firmasta. Vasta nyt syksyllä pyörinyt radiomainoksia.
Aivan naurettavaa paskaa, suoraan sanottuna. Niin laatu, asiakaspalvelu kuin toimituskin. Yhtä puuttuvaa osaa veivattiin 4 kk, matot hajos ekan viikon aikana. En koskaan osta sieltä mitään enää.
Ostin patjan Vekeltä ja hyvä on ollut ja toimitettiin nopeasti. Ei muuta kokemusta, mutta uskaltaisin tilata toistekin.
En voi suositella! Ostin sohvan joka oli hajalla jo ostaessa (en avannut pakettia kokonaan). Tein reklan ja henkilökunta syytti minua, että olen itse rikkonut sohvan. Sain kuitenkin uuden sohvan joka oli myös rikki! Laatu aivan paskaa!
Onko tää joku viherpulju? Nimi veke ja vihreä väri?
Hmmm. Maton toimitusaika siirtyy koko ajan 🤔 Jos ei pian ala kuulua, täytyy perua kaupat, koska en voi kesällä päivystää kotona mattoa.
Itsellä ihan ok kokemus. Ostin netistä sohvan, joka olikin luonnossa aivan eri sävyinen kuin kuvassa ja esittelytekstissä. Pienen säätämisen jälkeen sohva saatiin vaihdettua toiseen malliin ja on kestänyt oikein hyvin useamman vuoden.
Olen tilannut myös muuta pienempää mm. terassille, eikä niidenkään suhteen ole valittamista. Ei siis oman kokemuksen mukaan mitään luksusta tai huippulaatua, mutta ihan hintansa arvoista tavaraa tuntuvat myyvän.
Yhden kerran tilannut maton. Palautin ja sain rahat takaisin nopeasti. Oli Finarten matto. Laadussa ei ollut vikaa. Tuskin ostan uudestaan kun tilaan vaan laatua.
Tilasin Vantaan myymälässä sohvan heinäkuun 26. päivä, myyjä puhui, että toimitus minulle arviolta syyskuun 6.-9. päivä. Minulta lähti ostopäivästä seuraavana päivänä vanha sohva kiertoon. Ajattelin pärjääväni kuukauden ilman sohvaa. Nyt sohvan toimitusaika on siirtynyt NELJÄ kertaa! Näillä näkymin saan sen lokakuun alussa/puolivälissä, jos silloinkaan. Asiakaspalvelussa kuittaavat tilanteen Tuotteessa on ollut kova kysyntä minkä takia osa tuotteista on viivästynyt. En olisi ikinä tilannut heiltä sohvaa, jos olisin tiennyt toimituksen kestävän todelllisuudessa näin kauan!!
Aiemmin olen ostanut Vekestä mm. maton, valaisimen, verhoja, sisustustyynyjä Laatu ei luksusta, mutta eipä ole hinnatkaan. Toimitusajat edellisissä tilauksissa oli sentään kohtuulliset.
Minä ostin pari vuotta sitten pöydän Vekeltä ja pöytälevyn reuna oli hieman vaurioitunut kuljetuksessa. Sain pienen rahallisen korvauksen mutta ajattelen nyt että harmi kun on vaurioitunut jos haluaisi nyt myydä sen eteenpäin.
Harva kaluste heillä Suomessa tehty. Laadultaan keskinkertaista halpatuotantoa.
perustyylitöntä valikoimaa.
Olen ostanut lähes kaikki huonekalut Vekeltä: ruokapöydän ja tuolit, TV -tason, sohvia, sängyn, lipastoja, työpöydän, terassikalusteet. Olen siis ollut todella tyytyväinen ja uskollinen asiakas jo pitkään.
On tiettyjä liikkeitä, joiden laatu on mielestäni huono. Ja toisia, joissa tuotteet ovat ylihintaisia. Mun mielestä Vekellä hinta-laatusuhde on tosi hyvä. Joten jatkan heidän asiakkaana edelleen.
Lisäksi saamani palvelu täällä Rovaniemellä on aina ollut hyvää.