Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiselle joululahjaksi?

Vierailija
30.11.2022 |

Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?

Kommentit (853)

Vierailija
41/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuossa edellä jo joku mainitsi niin korut ovat aina varmoja valintoja. Ostin tämän kaulakorun vaimolleni syntymäpäivälahjaksi: https://tinyurl.com/3faar8hu On tullut käyttöön ja hän on pitänyt siitä kovasti.

Pidän itse Kalevara-koruista (Lumihiutale-korvakorut ovat ihanat, hinta noin 140 euroa).

Vierailija
42/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuossa edellä jo joku mainitsi niin korut ovat aina varmoja valintoja. Ostin tämän kaulakorun vaimolleni syntymäpäivälahjaksi: https://tinyurl.com/3faar8hu On tullut käyttöön ja hän on pitänyt siitä kovasti.

Pidän itse Kalevara-koruista (Lumihiutale-korvakorut ovat ihanat, hinta noin 140 euroa).

Kalevala* tulee kirjoitusvirheitä kun kirjoittaa panssarilasin läpi 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit ja rasvaimu.

Vierailija
44/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimuki.

Vierailija
45/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu, korkokengät, hame ja mekko

Vierailija
46/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadosta parhaat lahjat

Vierailija
47/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, tuoksu, hame, shampanjaa

Vierailija
48/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v paremmalla puolella ja itse tykkäisin hajuvedestä, pyjamasta, tuoksukynttilästä tai teelajitelmasta, mutta myös esim. uusista luistimista tai suksipaketista, koska niille olisi tarvetta. Eli ei mitään rakettitiedettä. AP uskon, että onnistut lahjan hankkimisessa hyvin, koska olet jo lähtökohtaisesti niin motivoitunut hankkimaan jotain lahjan saajalle mieluista, että olet tännekin tehnyt aloituksen aiheesta. Mukavaa joulun odotusta!

Vierailija
49/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.12. mennessä hyvin siivottu koti. Ja joulunpyhinä jälkien siivoaminen syömisen ja porsastelun jäljiltä.

Paketista olisi kiva löytää jotain, mistä on ollut puhe mutta mitä ei ole tullut hankkineeksi.

Vierailija
50/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Herkut

- Shampanja

- Suklaa

Vierailija
51/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti johonkin kohteeseen jonka tiedät 100% varmasti hänelle mieluisaksi.

No minä en kyllä ainakaan lahjakorteista sen pahemmin piittaa. Tykkään itse koruista ja mulle kelpaisi aivan hyvin sellaiset vaatimattommatkin korvikset yms, ei tarvitse olla mitään 5000 euron timanttikorviksia.

Kyllähän keski-ikäisen miehen täytyy teinivaimoon panostaa kunnolla. Niin, kumpi onkaan parempi lahja, Tokmannin flanellipaituli vai 5000 euron timanttikorvikset? Kas kun ei villasukat ja rasia vihreitä kuulia.

Vierailija
52/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromaterapiahieronta kauneushoitolassa

Vierailija
53/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vaan ostako summanmutikassa hajuvettä. 🙈 Kukaan ei halua käyttää sellaista hajuvettä, joka ei miellytä. Kannattaa ostaa pullo samaa mitä hän ennestään käyttää.

Summanmutikassa ostaa tosimiehet. Joko mennään kuuhun tai saveen, mutta se on all in ja random tuoksu.

Vierailija
54/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti johonkin kohteeseen jonka tiedät 100% varmasti hänelle mieluisaksi.

No minä en kyllä ainakaan lahjakorteista sen pahemmin piittaa. Tykkään itse koruista ja mulle kelpaisi aivan hyvin sellaiset vaatimattommatkin korvikset yms, ei tarvitse olla mitään 5000 euron timanttikorviksia.

Kyllähän keski-ikäisen miehen täytyy teinivaimoon panostaa kunnolla. Niin, kumpi onkaan parempi lahja, Tokmannin flanellipaituli vai 5000 euron timanttikorvikset? Kas kun ei villasukat ja rasia vihreitä kuulia.

Häh?

Villasukat ja rasiallinen lempimakeisia on oikein oiva lahja 🤗

Vierailija
55/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumimuki.

Mummojen lempisijoitus

Vierailija
56/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirja, villasukat, treenihousut jne

Vierailija
57/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tunnet jo sen verran tyttöystävääsi, että osaat päätellä, millaisista asioista hän pitää, muttei itse raaski hankkia. Osta jokin sellainen. Esimerkiksi lahjakortti johonkin ihanaan, vähän arvokkaampaan hemmotteluhoitoon, kuten kuumakivihierontaan tai kasvohoitoon, tai jokin kaunis koru, mutta sellainen, joka sopii hänen makuunsa ja tyyliinsä.

Huomioi valinnassa tyttöystävän harrastukset ja kiinnostuksenkohteet. Esimerkiksi minulle olisi kaksikymppisenä ollut unelmalahja saada laadukas kamera tai reilumpi lahjakortti kirjakauppaan, mutta jonkun muun mielestä tuollainen olisi ollut ehkä tylsä lahja.

Vierailija
58/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.

Paitsi että ei ole koska kaikki naiset ei tykkää koruista ja tuoksuista.

Vierailija
59/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita ja tuoksu

Vierailija
60/853 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 5 hajuvesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä