Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Naisia on kuulkaas 9 eri ihmistyyppiä. Selvitä se ensin, sitten, kun naisesi identiteetti on kypsynyt ja tule sitten kysymään.
Minä 20v nainen tykkäisin kovasti jostain hempeästä yömekosta, joku satiininen missä vähän pitsiä...ja siihen sopiva kaunis aamutakki.
Tai ihan vaan valtava kaulahuivi ja kiva pipo. Tykkäisin niistäkin.
Harvoin olen saanut lahjaksi tuoksua josta pidän, vaikka antaja ehkä niin kuvitellut. Tuoksu pitää aina testata omalla iholla.
Toisaalta nykyään on niin paljon tuoksuyliherkkiä, että olen kohteliaasti vähentänyt tuoksujen käyttöä mm. julkisissa liikennevälineissä ja yleisötilaisuuksissa. Vaikka en itse kuulu tuoksuille yliherkkiin, en kyllä arvosta parfyymeille löyhkääviä kanssaihmisiä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Hyvä kirja
- Herkut, shampanja, suklaa...
- Yöpaita
- Koru
- Hajuvesi
T. N22
Mistä hajuvesistä mahtaa nuoret naiset tykätä? T. mies joka on myös etsimässä tyttöystävälleen lahjaa
Tuolta löydät hyvää tietoutta hajuvesistä https://tuoksut.com
Katsot listalta jonkun missä on hieno pullo ja laitat pakettiin. Yksinkertaista.
Ok testissä :D Jos menee pieleen ei voi mitään ja ohjaan vaimon tuolle sivulle
Lahjakortti deittailusivustolle, jossa voi etsiä itselleen ikäsopivampaa seuraa.
Venäjänsininen kirjoitti:
Minä haluaisin kissa, siis ihan oikean kissa, sille hieno kiipelypuu ja arkkukannen alla olevan kissan vessan.
Älä missään nimessä osta kattilaa tai keittokirjaa !
kissa pennu
Avioero paperi jouluna käteen ja sitten voit aloittaa heti uutena vuotena oman elämän ja ilman turhia murheita.
Jos on noin pihalla siitä, mitä vaimon oma ikäluokka tykkää käyttää, niin kannattais ehkä etsiä omanikäistä seuraa.
Kampaamolahjakortti, jos tiedät hänen luottokampaajan. Mökkiviikonloppu kahdestaan tunturilla. Tai hei, jos hän ei välitä yllätyksistä niin kysy mitä hän toivoo.
Minä haluaisin kissa, siis ihan oikean kissa, sille hieno kiipelypuu ja arkkukannen alla olevan kissan vessan.
Käviskö manulin pennu
Vierailija kirjoitti:
Käviskö manulin pennu
Mikä se semmonen on?
kasvisruokaa