Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMAD-dieetti

Vierailija
30.11.2022 |

One meal a day, onko kukaan kokeillut? Olen nyt ollut jonkin aikaa 16:8 ja ajattelin kokeilla tuota.
Ajatuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatus, varmasti putoaa paino nopeasti.

Vierailija
2/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ateria päivässä on sitten yksi ateria päivässä. Se tarkoittaa sitä, että se käsi ei mene työpaikan taukohuoneessa suffeli-pussiin, etkä vetele kotona jotain pähkinämixiä, kun katsot telkkaria. Sama juttu kaloripitoisten juomien ja xylitolipastillien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii paljon viitseliäisyyttä ja perehtymistä, jotta saa riittävästi ravinteita, vitamiineja jne. Minulla meni helposti yksipuoliseksi, jos en tarkoin suunnittellut ja laskenut syömisiä etukäteen, meal prep -tyyliin. Muuten ihan ok varsinkin kiireisessä arjessa, ei kulu aikaa jatkuvaan ruoan valmistukseen.

Vierailija
4/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ateria päivässä on sitten yksi ateria päivässä. Se tarkoittaa sitä, että se käsi ei mene työpaikan taukohuoneessa suffeli-pussiin, etkä vetele kotona jotain pähkinämixiä, kun katsot telkkaria. Sama juttu kaloripitoisten juomien ja xylitolipastillien kanssa.

Urpo!

Vierailija
5/8 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki kuinka voi käydä jos on 8 kuukautta lihavoittisella OMAD'illa:

https://tinyurl.com/2bksjzj5

Vierailija
6/8 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole koskaan jäykästi millään, joskus 12/12, 16/8, 20/4, omad, adf.

Sen mukaan mikä tuntuu hyvältä just silloin.

Vierailija
7/8 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketolla tuo onnistuu ihan luontevasti. Monille riittää yksikin ateria päivässä kun kroppaa kunnolla tottuu.

Vierailija
8/8 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki kuinka voi käydä jos on 8 kuukautta lihavoittisella OMAD'illa:

https://tinyurl.com/2bksjzj5

No jopas jotakin, ymmärsinkö oikein? Siis kaksi kuukautta lihansyöntiä paransi 30 vuoden virtsankarkailun?

Greta Brunswick

1 päivä sitten (muokattu)

Thanks for sharing your journey. I am 2 months carnivore and loving it! I’m losing weight but the non-scale victories are what motivates me to keep going....

Koko pätkä kuukkelikiännöksenä:

Greta Brunswick

1 päivä sitten (muokattu)

Kiitos matkasi jakamisesta. Olen 2 kuukautta lihansyöjä ja rakastan sitä! Olen laihduttamassa, mutta ei-mittakaavaiset voitot motivoivat minua jatkamaan. Niitä on useita, mutta ihmeiden ihme on jotain, jota en koskaan edes odottanut saavani lihansyöjiltä. Olen ollut inkontinenssi noin 30 vuotta. Viikoittainen roskani on enimmäkseen vaippoja. Ällöttävä! Nyt minulla ei ole tätä ongelmaa ollenkaan. Voin mennä minne tahansa murehtimatta, että vuotan vaatteitani. En käytä enää edes tyynyjä, en edes pikkuhousuja! Olen nyt vapaa tästä taakasta. On muitakin, mutta tämä on se iso, jota en edes uskonut, että lihansyöjä voisi korjata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä