Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä muita, joilla ei koronaa?

Vierailija
29.11.2022 |

Itse en ajattele enää paljoakaan, saanko taudin. En viitsi rokotuksia ottaa enempää kuin 3. Olen monta kertaa altistunut. Epäilen olevani immuuni, ehkä sain jonkun yleisen vastustuskyvyn, kun olin jatkuvasti sairas n. 5 - 10 vuotta sitten lasten ollessa pieniä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koronaa vielä ollut. Paljon olen tapahtumissa ja ihmispaljouksissa käynyt, mutta ei vaan tartu.

Vierailija
2/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohittaa minut jatkuvasti, vierestä viedään oikealta ja vasemmalta, mutta minuun ei vain tartu. Olen meillä töissä ainoa, jolla ei ole ollut kertaakaan koronaa, monilla on jo kolmas menossa. Ja ihan täysillä olen elänyt koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa, takana 4. rokotetta, kohta haen viidennen. Käyttäydyn terveysturvallisesti ja huolehdin käsihygieniasta.

Vierailija
4/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut vielä koronaa. Yhtään covid-rokotetta en ole ottanut. Kahden vuoden aikana olen ollut pari kertaa kipeänä, mm. kuumetta, yskää, nuhaa, mutta kolme kotitestiä ovat olleet negatiivisia.

Vierailija
5/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta ihmistä itseni lisäksi, jolla ei ole ollut koronaa. Oikeastaan tunnen enemmän koronattomia kuin niitä joilla on ollut korona.

Meidän perheestä 2/5 on sairastanut koronan, joten on se ollut lähellä.

Vierailija
6/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut, 3 rokotusta mullakin. En kyllä enää jaksa pahemmin huolestua koko jutusta - tai no iäkkäiden vanhempien puolestä kyllä, heilläkään ei ole koronaa vielä ollut.

Vierailija
7/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää yhtään, kaikki on tullu juotua. Huomenna ysiltä lisää.