Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Treella kirpparia joka myy puolestasi?

Vierailija
29.11.2022 |

Katsoin Relovea ja nehän ottaa 50 % provikan ja hakee himasta hintaan 30 E että vähän turhan tyyristä. Miten on, hakeeko esim. Radiokirppis kotoa vaatteita ja myy puolestasi? Tai joku muu? Mulla ei ole autoa joten menee muuten vähän hankalaksi.

Netti joo mutta mieluummin niin että joku hakisi nuo kotoa ja myisi puolestani. Ei taida olla Treella sellaista palvelua? Mulla olisi hienoja saappaita yms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swap Hervannassa.

Vierailija
2/5 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swap Hervannassa.

Ok kiitos, hakevatko nämä tuotteet kotoa asti vaikka korvausta vastaan? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vie itse ?

Varmaan ymmärrät hakijan palkka raksuttaa koko ajan.

Vierailija
4/5 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laadukkaampaa kamaa niin Tampereen ytimessä on hyvä paikka (muistaakseni Helga-neiti), joka valitsee itse myyntiin tulevat vaatteet tarjonnastasi. Vaatteet yms on kuitenkin itse saatava paikan päälle.

Kyseinen putiikki on siis keskittynyt myymään käytettyjä merkkivaatteita/merkkituotteita ja laadukasta kamaa ylipäätään. Ottavat mielestäni kohtuullisen provikan ja saimme hyvin myytyä naisystäväni merkkituotteita lyhyessä ajassa.

Vierailija
5/5 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on laadukkaampaa kamaa niin Tampereen ytimessä on hyvä paikka (muistaakseni Helga-neiti), joka valitsee itse myyntiin tulevat vaatteet tarjonnastasi. Vaatteet yms on kuitenkin itse saatava paikan päälle.

Kyseinen putiikki on siis keskittynyt myymään käytettyjä merkkivaatteita/merkkituotteita ja laadukasta kamaa ylipäätään. Ottavat mielestäni kohtuullisen provikan ja saimme hyvin myytyä naisystäväni merkkituotteita lyhyessä ajassa.

On ihan ok kamaa; Zaraa, Mexxiä, Sokos yms. mutta ei varsinaista vintagea tai luksusbrändejä. Siistejä ja hyväkuntoisia. Parit tosi hienot lähes uudet nahkasaappaat.

Täytyy tutkia tuota, kiitos vinkistä.