Vaimon toinen mies otti yllättäen yhteyttä minuun
Ajattelin viestin olevan vitsi, mutta mies soitti ja ehdotti kahdenkeskistä tapaamista. Vaimoni on pettänyt ja valehdellut kolmen kuukauden ajan toisen miehen kanssa. Ovat olleet sängyssä, ravintoloissa syömässä, teatterissa ja matkoilla. Ja tämä kaikki on selitetty minulle työkiireillä, lisääntyneellä stressillä ja ylitöillä olisi pitänyt arvata mutta luotin vaimooni, jonka kanssa olen ollut naimisissa kohta 11 vuoden ajan. Vaimo ei ole vielä palannut kotiin työmatkaltaan, mutta toinen mies on Suomessa ja otti minuun yhteyttä koska luuli vaimon olevan vapaa sinkkunainen. Jäi kiinni toiselle miehelle kun soitin kesken heidän touhujen vastaamatta puhelimeen ja mies oli kaivellut vaimon käsilaukkua missä oli lompakossa hääkuva ja kolikkotaskussa sormus johon kaiverrettuna hääpäivä. Elämältä meni pohja enkä pysty ajattelemaan selkeästi. Pakkaanko vaimon kamat ja jään odottelemaan valheellisia selittelyjä vaiko mitä? En ole ikinä pettänyt en valehdellut enkä tehnyt muutakaan väärää vaimoa kohden mutta tätä en odottanut enkä ansaitse. Vihaan vaimoa eniten mutta niin vihaan myös toista miestä ja sanoin etten halua nähdä ennen kuin vaimo kotiutuu ja vaimo luulee etten minä tiedä pettämisestä mitään. Miten tästä eteenpäin? Neuvoja kaipaan. M
Sä et saanut selville, ei tarkoita muuta että sä et saanut selville. Melko yksinkertaista?