Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiistai illan tumputusaihetta

Kiintiötumputtaja
29.11.2022 |

Pikkareiden väri ja malli mitkä nyt jalassa. Ja kuvakii ois kiva.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputusaihe meni sentään onnistuneesti yhteen. Onnittelut siitä!

Vierailija
2/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumputusaihe meni sentään onnistuneesti yhteen. Onnittelut siitä!

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, niin varmaan. No oli miten oli niin ainakin minua kiinnostaa kuulla pitkiä hyvin kirjoitettuja seksifantasia tarinoita siitä 'miten minut otetaan väkisin'. Vaikka oikeasti minä en ainakaan (tosielämässä) halua olla sellaisessa tilanteessa, mutta seksifantasiana se kiinnostaa, kiihottavaa ja on vain jännittävänhauskaa, ainakin minusta. (Mielikuvittele ja minä masturboin). Haaveilen usein että, olisi niin kiva lukea teidän 'eroottisenfiksuja pidempiä tarinoita' tilanteista joissa 'ottaisitte minut'. Käytä vapaasti omaa mielikuvitustasi ja kuvaile tarinassasi sitten (keksittyissä seksifantasitarinoissa) jokintilanne niin, se olisi sitten (kiihoittavan-)hauskaa myöhemmin vaikka lukea. (Mielikuvittele niin minä masturboin..;) Ehkä, joku muukin täällä? Odotan jännityksellä..

Vierailija
4/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vaimon rinnoista ja pyllystä kuvia ja tumputtelen niille. Sutikolosta ei antanut ottaa. Kuvittelen sen siihen sivuun. Se tunne kun työntyy sisään...roiskis

Vierailija
5/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fudiskundit hyvinmuodostuneine timmeine peppuineen tv:ssa. Tämä aika on "penkkiurheilijan" juhlaa!

Vierailija
6/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fudiskundit hyvinmuodostuneine timmeine peppuineen tv:ssa. Tämä aika on "penkkiurheilijan" juhlaa!

joo on. ja tarkoitat varmaan: "perseitäkatselevien" ..tv-töllöttäjien?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä