Missä maskit?
Ystävättäreni raportoi E-Koreasta. Kaikilla maskit. Hän ei ollut (siksi) koronaa saanut ikinä. Eiks se Suomes oo ollu kaikilla kun ei suojauduta.
Kommentit (27)
En ymmärrä miksi Suomessa ei ole maskisuositusta edes. Itse kyllä käytän aina ffp:tä.
Vastaus otsikon kysymykseen: Roskiksessa.
Ei ole ollut Koronaa. Ffp maskia naamalla julkisessa liikenteessä ja kaupoissa ym.
T. N 50+, Helsinki
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Suomessa ei ole maskisuositusta edes. Itse kyllä käytän aina ffp:tä.
Mitä nää ffp maskit oikein on. Minulla on niitä mitä myytiin silloin kun ne oli loppu joka paikasta. Niitä sinisiä. Eikö ne kelpaa enää?
No mun maskit ovat kaupassa. En ole ennenkään tarvinnut maskeja flunssan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää ffp maskit oikein on. Minulla on niitä mitä myytiin silloin kun ne oli loppu joka paikasta. Niitä sinisiä. Eikö ne kelpaa enää?
Sinulla taitaa olla kirurgisia maskeja. Ne eivät anna riittävää suojaa koronaa vastaan. Ffp2 tai ffp3 maskit sen sijaan torjuvat melkein 100% koronaa. Niitä saa ihan kaupoista ja apteekeista. Myös netistä voi tilata.
En oo käyttänyt kertaakaan ja en ole kertaakaan ollut koronassa. En ole myöskään ottanut yhtäkään biikkeröistä
M.30
Ne käyttää maskeja, jotka haluavat.
Ne, jotka eivät halua/pysty/viitsi ymv. eivät käytä maskia.
Omikron tarttuu niin helposti, ettei maskit siihen auta.
Siksi toiseksi olen sairastanut koronan kahdesti ja molemmilla kerroilla oireet ovat olleet ihan mitättömät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ns kirurgisia maskeja ( harhaanjohtava nimi, koska kirurgit käyttävät erikoismaskeja joita ei voi ostaa). Kirurgiset maskit eivät estä tartuntaa.
Sitten on ffp2 tai ffp3 maskeja , jotka tiiviisti kasvoilla suojaavat myös tartunnalta.
Pistä FFP 100 -maskeja 6 päähäsi ja istu hiljaa telkkarisi ääreen.
Täytyy sanoa, että tämän huijauksen vastustajana on ollut hieno nähdä miten kansa on alkanut todenteolla heräämään jokapuolella. Aluksi ihmiset eivät sietäneet ollenkaan jos joku vastusti tätä pelleilyä. Nyt ääni kellossa on muuttunut monella. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Omikron tarttuu niin helposti, ettei maskit siihen auta.
Siksi toiseksi olen sairastanut koronan kahdesti ja molemmilla kerroilla oireet ovat olleet ihan mitättömät.
Kyllä ffp tasoiset maskit oikein käytettyinä suojaavat myös Omikron tartunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut Koronaa. Ffp maskia naamalla julkisessa liikenteessä ja kaupoissa ym.
T. N 50+, Helsinki
Ei ole ollut koronaa. Ei kertaakaan maskia naamalla julkisessa liikenteessä ja kaupoissa ym.
T. N 50+, Helsinki
Vierailija kirjoitti:
T. N 50+, Helsinki
Laita tenaladyn päällekin yksi?
On tutkittua tietoa, että korona voi tarttua myös vaginaalisesti.
Tuorekelmu pään ympärillä toimii paremmin.
Pitäkää vaippoja, mutta pliis lopettakaa se biiksu hörhöily
lol