Kestääkö taloutesi hintakatto 4 eur / Kwh sähkönhinnan?
Vierailija
klo 15:08 | 29.11.2022
Eduskunta on asettanut sähköyhtiöille hinnalle katoksi 4 euroa / Kwh.
PALAUTETTU ALOITUS, TÄMÄKIN VARMAAN POISTUU PIAN!
Niin poistuikin, JOTEN PALAUTETTU UUDELLEEN!!!
Kommentit (16)
No eihän se mun kulutuksella olisikaan kuin 600€ kuukaudessa nykyisen 20€:n sijaan 😳
Kestää, vuan kyrsiihä se tietennii.
Sanoman modet ovat saaneet kovat käskyt ettei sähkön hinnasta sovi keskustella. On kaikkein pahin aihe nykyään ja aloitukset poistuvat aina.
Igorien aloitukset pois, ilmiannettu tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän tästä tekee venäläismielisen aloituksen? Taidat olla aika vainoharhainen.
2000 kilowattia kuussa omakotitalossa. 8 tonnia laskua. Kiitos eduskunnalle ahkeroinnista.
9000 eur/kk niin ei montaa kuukautta säästöt riitä, mutta eihän se jatkuvasti eli todellisuus reilut 500.
Vierailija kirjoitti:
Igorhullu on palkattu nettimode.
Ei kestä sillä summa olisi 3600 kuukaudessa. Meillä sammuisi sähköt ja pitäisi lähteä muualle vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
9000 eur/kk niin ei montaa kuukautta säästöt riitä, mutta eihän se jatkuvasti eli todellisuus reilut 500.
Pari kuukautta tekisi jo lähes 20 tonnia, joten parin kuukauden kova pakkasjakso voisi tuon aiheuttaa. Nyt oltiin jo lähellä että sähkön hinta olisi hintakatossa, vaikka kunnon pakkasia ei vielä ole.
Kestää mutta kyllä sitten vtuttaa kuin pientä oravaa jolta pesäpuu kaadettu. Kulutusta olen pienentänyt 700 prosenttia vuoden takaiseen. Vielä nykyisen voin ehkä puolittaa niin jää 50 kWh/kk.
Vierailija kirjoitti:
Kestää mutta kyllä sitten vtuttaa kuin pientä oravaa jolta pesäpuu kaadettu. Kulutusta olen pienentänyt 700 prosenttia vuoden takaiseen. Vielä nykyisen voin ehkä puolittaa niin jää 50 kWh/kk.
Eli sähkönkulutuksesi on aiempaan sähkön kulutukseen verrattuna -6 kertainen. Jos kuukausikulutus on ollu 1000 kWh, on se nyt -6000kWh. Millä tuotat noin paljon sähköä, onko sinulla suuri tuulivoimala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta tekisi jo lähes 20 tonnia, joten parin kuukauden kova pakkasjakso voisi tuon aiheuttaa. Nyt oltiin jo lähellä että sähkön hinta olisi hintakatossa, vaikka kunnon pakkasia ei vielä ole.
Miksi tuo hintakatto piti asettaa noin korkealle, kuka pystyy maksamaan edes yhden kuukauden laskua, jos lasku on 10 000€?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sähkönkulutuksesi on aiempaan sähkön kulutukseen verrattuna -6 kertainen. Jos kuukausikulutus on ollu 1000 kWh, on se nyt -6000kWh. Millä tuotat noin paljon sähköä, onko sinulla suuri tuulivoimala?
Lämmitykseen menee nyt 0 kWh/kk. Nykyinen kulutus on 100 (yksi sata) kWh/kk.
Missä minun viesti, vastasin tähän jo aiemmin?