Joudun neuvolan takia viemään lapsen päiväkotiin myöhemmin, mutta sinne ei saa viedä juuri silloin kun pääsen viemään?!
Mitä hel vettiä? Pääsisin viemään pennun 12 aikoihin sinne, ja juuri silloin ei saa viedä kun muut lapset on nukkumassa. Minun pitäisi kuitenkin mennä töihin, en minä voi jäädä odottelemaan pariksi tunniksi vielä että saa viedä. Meneekö tämä nyt ihan oikein? Ei tuo sentään mikään armeija ole vaan päiväkoti. Ja hakeminenkin onnistuu sieltä vaikka kesken unien. Wtf!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saat viedä. Hiljaa. Viestiä päiväkodin johtajalle ja jos ei se auta niin aluepäällikölle.
Olen ennenkin ollut johtajaan yhteydessä ihan ihme sääntöjen takia. Tulee fiilis että olenko itse joku sekopää mamma joka aina jaksaa valittaa. Siksi kyselenkin täällä että kuulostaako tuo oudolta vai valitanko aiheesta.
Ap
Kenen mukaan et saa viedä lasta kyseisenä aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saat viedä. Hiljaa. Viestiä päiväkodin johtajalle ja jos ei se auta niin aluepäällikölle.
Olen ennenkin ollut johtajaan yhteydessä ihan ihme sääntöjen takia. Tulee fiilis että olenko itse joku sekopää mamma joka aina jaksaa valittaa. Siksi kyselenkin täällä että kuulostaako tuo oudolta vai valitanko aiheesta.
Ap
Vastaan, että haista viŧŧu, täällä kyselee vain trollit.
Ihana huorulitrolliäiti, nimittää lastaan pennuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mukaan et saa viedä lasta kyseisenä aikana?
Varmaan kyseisen ryhmän LTO:n, joka tykkää noudattaa kaikkia sääntöjä ihan pilkuntarkasti. Tuli vaan tekstari asiasta, ei nimeä.
Ap
Sinulla ei omia lapsia.Työttömänä tapat aikaasi täällä,vaimokin puttuu.Olet mies puolinen PROVO!
Tuo pentu sana paljastaa että ap on Lars-Johan alias Jocke Grönholm 65v Turusta.
Kyllä nuo onnistuu, kunhan sopii asiasta etukäteen. Eivät halua, että päivittäin häirittäisiin tuohon aikaan, mutta hyvin perustellusta syystä voi viedä.
Siellä ollaan toiveikkaita, että ottaisit lomapäivän ja heillä olisi vähän pienempi ryhmä hoidettavana.
Laita vaan vastaus, että sinun pakko mennä töihin, neuvolan aikaa ei voi valita ja tuot lapsen riippumatta päiväkodin aikatauluista.
Miten lapsen lounas? Ja huolesi on varmaan turha, kun se neuvola-aika peruuntuu/siirtyy kuitenkin, koska sielläkin henkilökunta niin tiukalla, että yhden poissaolo kaataa koko korttitalon.
No sain johtajan kanssa sovittua että vien lapsen aamulla ja yrittävät järjestää hänet johonkin ryhmään päiväunien ajaksi. Ja kuulemma en saisi varata mitään neuvola-aikoja tuohon aikaan. Joo niitäkin aikoja on ihan pilvin pimein varattavissa sen kuin vaan valitsee itselleen ja päiväkodille mieluisan ajan.🙄
Ap