Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita eväiden kommentointi työpaikalla?

Vierailija
29.11.2022 |

Meno kuin päiväkodissa; mitä sä syöt, mitä toi on, ai taas sul on tota, ihana ruoan tuoksu täällä, onks toi hyvää..

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Ja annoskoot, "en minä tuolla selviäisi edes kahvitauolle asti".

Vierailija
2/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Se on small talkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuijotus ja kysely. Nauti siinä sitten eväistäsi. Tekemällä tehtyä kiinnostusta.

Vierailija
4/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se v*tuttaa. Tulee olo kuin olisi jonkun skannerin alla. Voishan sitä muustakin puhua kun aina siitä mitä joku syö?

Vierailija
5/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Siksi tykkään syödä yksin. Jos olen työssä missä ruokatauon ajankohdan voi määrittää itse, syön jo kymmeneltä ja pidän itseni kiireisenä klo 11-12 välillä kun muut menee syömään. Ruokatauko on pakollinen palkaton hetki joka pidentää päivääni iltapäivästä joten vietän sen mieluiten omassa rauhassa puhelinta selaten.

Vierailija
6/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ärsyttää! Olen tosin pistänyt merkille että usein nämä jotka ovat todella kiinnostuneita muiden ruoista ovat itse jollain tavalla syömishäiriöistä tai -ongelmaisia.

Vierailija
7/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen miesvaltaisella työpaikalla, eipä ole kukaan kysellyt ruoista. 

Vierailija
8/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ainoat on kyllä olleet nuo "en selviäisi salaatilla" tai "tuoksuupa hyvälle" jos on muuta kuin salaattia. En minä näe kommentoijalla mitään ongelmia olevan. Mulla on vain yks joka syö eväitä ja hän on sitten mies, av:llahan miehet ovat täydellisiä eivätkä koskaan tee mitään tällaista. Tosielämässä tekee.  

Vierailija
9/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsyttänyt mutta alkoi ihmetyttämään siinä vaiheessa kun jatkaa kyselyä vielä viikkojenkin päästä vaikka aina vedin suurinpiirtein samat eväät. :D

Vierailija
10/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerkesitpä kommentoimaan. Insinööritoimistossa puhuvat paljon ruuasta.  Miehenikin työpaikalla on vain miehiä ja hän tietää työkavereidensa allergioistakin, eikä ole tosiaan yhtään naista sillä osastolla. 

Vierailija
11/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kyllä liiemmin toisten eväitä tutkailla, ainostaan jos jollain on jotain tosi hyväntuoksuista sapuskaa nii silloin saattaa kommentteja tulla.

Vierailija
12/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa paikka jossa tähän olen törmännyt oli miesvaltainen.

Vierailija
13/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kokonaan töissä syömisen. Ensimmäiset pari kertaa kamalaa valitusta, "ai ootsä nyt dieetillä?" Ja sitten myöhemmin "hei kuulitteko että Sanna on dieetillä! Se ei enää syö MITÄÄN!"

Aivan kuin olisi jossain yläasteella, mutta en enää jaksanut tuota eväiden kommentointia (ai ootko vegaani, oho syöt siis lihaa??, tossa on varmaan liikaa sokeria, jos syöt noin niin lihot). Jos kuvittelette jonkun lissumaisen naisen tähän niin olette väärässä - kyseessä maailman v**tumaisin miespuolinen työ"kaveri", jolla ei ole mitään asiaa keskittyä muiden syömisiin.

Vierailija
14/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi syömisten kommentointi on muuten kyllä junttia. Joskus syön hyvinkin pieniä annoksia ja joskus jopa skippaan lounaan, kun aineenvaihdunta pielessä eli nälkä iskee vasta pitkälle iltaan, mutta nään jo ilmeistä, että kun mulla on paljon ylipainoa, niin mun täytyy vaan esittää ettenkö söis herkkuja ja ruokaa 5 ihmisen edestä joka ikinen tunti. Eihän nimittäin läski voi missään nimessä koskaan syödä vähän tai olla ilman herkkuja.

Vierailija
15/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se v*tuttaa. Tulee olo kuin olisi jonkun skannerin alla. Voishan sitä muustakin puhua kun aina siitä mitä joku syö?

Mieluummin puhun vaikka eväistä kuin töistä. En tajua niitä jotka jankkaa kaikki tauotkin työjuttuja.

Vierailija
16/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa seurata työkavereita ruokatauolla, kun itsellä on kinkku-juusto-tomaatti-suolakurkkuvoileipiä, sokeritonta tuoremehua ja jogurttia niin seuraavana päivänä jollakin työkaverilla on samanlaiset eväät kuin minulla oli eilen.

Vierailija
17/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jatkuva kommentointi siitä, miten isot eväät mulla on, miten nopeasti syön ja lisäksi, miten usein syön (siis ison lounaan lisäksi syön aamukahvilla ja ip kahvilla välipalat). Ja kommentointiin tiedän kyllä syynkin, olen normaalipainoinen, liki hoikka, kaikki tietävät etten todellakaan harrasta myöskään mitään liikuntaa, vaan ihan geenien ja nopean ruuansulatuksen ansiosta näin. Ja se tuntuu kovasti kismittävän varsinkin tukevia työkavereita.

Vierailija
18/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän ärsytti työkaverin kommentointi joka ikiseen "epäterveelliseen paskaan" mitä mulla oli eväänä, itse veti jotain pakurikääpää ja kauravelliä. 

Vierailija
19/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Lopetin sitten syömisen muiden kanssa kokonaan. No sitäkin sitten ihmetellään että miksi en syö muiden kanssa.

Vierailija
20/60 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää todella paljon. Miksi helvtti muitten syömistä pitää päätään aukoa joka ikinen päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi