600 mätsiä vajaa 2kk, 39v nainen + 1x 12 vuotias
Olen viehättävä, urheilullinen 39 v nainen jolla on yksi 12 vuotias lapsi (Lapsella on myös isä!)
Aloitin Tinderin käyttäjänä vajaa pari kk sitten ja minulla on 600 mätsiä. Käytän Tinderiä "piilossa" eli vain ne joista tykkään näkevät minut ja voivat tykätä minusta.
Onko tämä siis paljon?
Kommentit (39)
Minunkin on aika vaikea uskoa noita lukemia. Olet siis piilossa Tinderissä, eli vain ne joita olet tykännyt voivat nähdä sinut. (en tiennyt että tällainen ominaisuus on olemassa) Koska sinulla on 600 mätsiä, niin olet siis tykännyt 2 kuukaudessa reilusti yli 600 miehestä. Luultavasti tuhansista, koska läheskään jokainen heistä ei tykkää sinusta, lapsi ja kaikkea. Aika paljon.
Olet tietysti avannut keskustelun jokaisen 600 mätsin kanssa. On varmaan aika vaikea hallita keskusteluja noin monen kanssa, pitää aina selata vanhat viestit ja katsoaa mistä on ollut aikaisemmin puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin, että kannataisiko tutustua vaikka 10 ihmiseen kerralla. Jos ei sitten lähde liikkeelle niin katsoo uudet. Syväluotaavampaa vuorovaikutusta siis ja treffeillä käymistä. Tuota 600 matchia voi olla aika vaikea käsitellä ja löytää sieltä sitä oikeeta.
Määrälllisesti taitaa olla aika perus. Naiset saa todella paljon tykkäyksiä ja jos nainen tykkää oikein kenestäkään niin yleensä sieltä tulee match.
Ap:lle varmaan riittää keskusteluksi, että onko mies urheilullinen...
No joo, mutta mulla oli Tinderissä tuo sama, että 10 mätsiä ja lopetin selaamisen. Osan kanssa ei kuitenkaan edes viestittelyä synny, niin tuosta määrästä jäi pintapuoliseen tutustumiseen muutama ja niistä ehkä yhden tai kahden kanssa enemmän keskustelua viestein tai puheluin. Kuitenkin kun oli jonkin aikaa tutustunut moniin eri ihmisiin niin tuokin määrä alkoi tuntua paljolta ja tein vaan niin, että 2-3 mätsiä ja lopetin taas selaamisen, ennen kuin nuo oli "selvitetty". Ei satojen kanssa ehdi tutustua ja kyllä sen tutustumisen pitäisi aika piakkoin mätsistä alkaa. Jos ajatellaan vaikka, että viestittelisi ensin puolen, eli joku 300 kanssa, ja loput roikkuu siellä varalla? Vai mikä idea on 600 mätsissä muu kuin keräily?
Miksi niitä poistaisin, ei minulla ole aikaakaan käydä niitä läpi. Joidenkin kanssa syntyy heti keskustelua, osan kanssa ehkä myöhemmin.
Miten minä muka niitä keräilen, niiitä tulee tai ei tule, ei minun asenne siihen mitenkään vaikuta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin, että kannataisiko tutustua vaikka 10 ihmiseen kerralla. Jos ei sitten lähde liikkeelle niin katsoo uudet. Syväluotaavampaa vuorovaikutusta siis ja treffeillä käymistä. Tuota 600 matchia voi olla aika vaikea käsitellä ja löytää sieltä sitä oikeeta.
Määrälllisesti taitaa olla aika perus. Naiset saa todella paljon tykkäyksiä ja jos nainen tykkää oikein kenestäkään niin yleensä sieltä tulee match.
No joo, mutta mulla oli Tinderissä tuo sama, että 10 mätsiä ja lopetin selaamisen. Osan kanssa ei kuitenkaan edes viestittelyä synny, niin tuosta määrästä jäi pintapuoliseen tutustumiseen muutama ja niistä ehkä yhden tai kahden kanssa enemmän keskustelua viestein tai puheluin. Kuitenkin kun oli jonkin aikaa tutustunut moniin eri ihmisiin niin tuokin määrä alkoi tuntua paljolta ja tein vaan niin, että 2-3 mätsiä ja lopetin taas selaamisen, ennen kuin nuo oli "selvitetty". Ei satojen kanssa ehdi tutustua ja kyllä sen tutustumisen pitäisi aika piakkoin mätsistä alkaa. Jos ajatellaan vaikka, että viestittelisi ensin puolen, eli joku 300 kanssa, ja loput roikkuu siellä varalla? Vai mikä idea on 600 mätsissä muu kuin keräily?
Miksi niitä poistaisin, ei minulla ole aikaakaan käydä niitä läpi. Joidenkin kanssa syntyy heti keskustelua, osan kanssa ehkä myöhemmin.
Miten minä muka niitä keräilen, niiitä tulee tai ei tule, ei minun asenne siihen mitenkään vaikuta.
ap
Miksi poistaisit? En minä sanonutkaan, että pitäisi poistaa, joten en osaa vastata. Lähinnä mietin, että miksi itse jatkat selaamista ja miesten tykkäämisestä edelleen, vaikka mätsejä on satoja? Mikä idea siinä on, minä kysyin? Sanot nyt, että ei sinulla ole aikaakaan käydä niitä läpi, ja aiemmin kiistit keräileväsi niitä, niin mikä se syy sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Minunkin on aika vaikea uskoa noita lukemia. Olet siis piilossa Tinderissä, eli vain ne joita olet tykännyt voivat nähdä sinut. (en tiennyt että tällainen ominaisuus on olemassa) Koska sinulla on 600 mätsiä, niin olet siis tykännyt 2 kuukaudessa reilusti yli 600 miehestä. Luultavasti tuhansista, koska läheskään jokainen heistä ei tykkää sinusta, lapsi ja kaikkea. Aika paljon.
Olet tietysti avannut keskustelun jokaisen 600 mätsin kanssa. On varmaan aika vaikea hallita keskusteluja noin monen kanssa, pitää aina selata vanhat viestit ja katsoaa mistä on ollut aikaisemmin puhe.
Välillä en ole käyttänyt koko sovellusta päiviin. Sanoinhan jo että lähes jokainen josta tykkään tykkää minusta takaisin.
Olen ihan nätti, luonnostaan vaalea hoikka nainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on siis 600 miestä jotka haluavat pilluasi. Onnittelut, voit valita niistä vaikka 50 komeinta aluksi seksiä varten.
Olisipa miehellä yhtä helppoa naisten suuntaan.
Modern day matchstickgirl has 600 matches in tinder.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tykännyt sadoista miehistä?
Eiko tarkoitus ole nimenomaan tutustua ihmisiin?
Näen kuvan, enkä tunne ihmistä, ainoa tapa tutustua on antaa tykkäys, muutenhan asia ei mihinkään etene.
Pitäsisikö siellä patsastella vaan näytillä? Tai syynätä jokainen mies etsien vikoja?
Ei sillä tavalla parisuhdetta saa. Minusta potentiaalisia miehiä on ollut paljon. Vaikka en esim käytä alkoholia ja pidän että mies on yhtä urheilullinen kuin minä olen. Älykkyys on myös tärekää.
ap
En itse jaksaisi viestitellä ja tutustua satojen ihmisten kanssa. Itse en matchaisi tekstittömiä - on mahdollista, että heidän joukossaan on joku helmi, mutta ei ole aikaa lähteä etsimään sitä. Myös vastapuoli voisi hoitaa osuutensa "löytämisestään" eli kertoa itsestään jotain. Pelkkä kuva ei kerro juuri mitään.
Miten sinulla riittää aika siihen, että tutustut 600 mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämän aloituksen takana taitaa olla joku mies, joka vähän trollailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä en ole käyttänyt koko sovellusta päiviin. Sanoinhan jo että lähes jokainen josta tykkään tykkää minusta takaisin.
Olen ihan nätti, luonnostaan vaalea hoikka nainen.
ap
Sori, mutta ei Tinder noin toimi. Vaikka tykkäät jotakin tyyppiä ja tulet periaatteessa hänelle näkyväksi, niin Tinderhän itse valitsee ketä tarjoaa kenellekin ja milloin. Tuo tyyppi näkee profiilisi ehkä vastaa monen kuukauden kuluttua kun kaikki muut mimmit on käyty läpi. Lähes jokainen ei siis voi mitenkään välittömästi tykätä sinusta. Eivätkä kaikki miehet tykkää kaikista Tinderin naisprofiileista. Minä tykkään ehkä noin 5 prosentista ja muut asiat kuin kuva ovat ratkaisevia.
Miksi olet kuukauden tapaillut väärän ikäistä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Pidin päällä vastikään noin 5 tuntia tinderiä, mätsejä tuli reilu 30, pelästyin ja poistin tinderin. M32, lapseton. Omasta mielestäni ulkonäkö keskiverto/vähän rumaan päin.
Ekan kahden päivän aikana ne mätsit saadaan, kun näyt siellä porukalle.
No, toi juttu että sulla 12 vuotias lapsi on merkki siitä, ettet ainaskaan pilluas pihtaa. Siksi matcheja tulee.
Miksi halusit noin monta mätsiä. Tuossahan menee ikuisuus, jos kaikkien kanssa alkaa kirjoittaa.
Mulla oli tinder gold aikoinaan, josta näin kuka on tykännyt. Lopulta mätsäsin vain muutaman keskusteluihin. Ei olisi mieleenkään tullut mätsätä 600 samaan aikaan.
Olen 40 ja sain kuukaudessa melkein 9000 tykkäystä. Matcheja oli joku 20 ja treffeillä kävin näistä kahden miehen kanssa. Toisen kanssa oli intiimi suhde, joka päättyi siihen, että mies ghostasi. Aika turha sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 ja sain kuukaudessa melkein 9000 tykkäystä. Matcheja oli joku 20 ja treffeillä kävin näistä kahden miehen kanssa. Toisen kanssa oli intiimi suhde, joka päättyi siihen, että mies ghostasi. Aika turha sovellus.
Jos 9000 miehen joukosta pääset valitsemaan 20 parasta eli kokonaiset 0,2%, niin voit olla melkeinpä varma, että sinut ghostataan jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se sovelluksen vika ole, jos mies ghostaa tai et löytänyt sopivaa. Valinnanvaraa kuitenkin oli.
Mulle tuli 1900 tykkäystä ja kaksi tapasin, mutta eivät tuntuneet sopivilta, mutta en minä Tinderiä siitä syyttänyt. Ihmettelen miten ap:lle tuli niin hyviä ehdokkaita, että jopa 600 mätsäsi?
Muistakaahan naiset kertoa matcheillenne heti alussa, että jos mies lähettää yhdenkin kommentin, josta ette heti syty niin 600 miestä on jo valmiina jonossa, koska kaikki vastaan tulevat ja kävelevät miehet kiinnostaa pitkin viikkoja ilman omaatuntoa.
Voi olla, että realiteetit iskeytyy kasvoille silloin, kun tajuatte olevanne gold diggereitä :)