Mitä mieltä... Mies osti meille nettikamerat...
asutaan siis osittain eri paikoissa toistaiseksi töiden takia ja ollaan netitse paljon yhteyksissä. No nyt meillä on noi kamerat, joista lapsi kyllä tykkää kovastikin. Mutta tilanne on nyt se, että joka kerta kun mies ottaa yhetyttä, hän ensimmäiseksi haluaisi, että laitan kameran päälle!! Itseäni tuo häiritsee, sillä en halua olla " tarkkailtavana" jos en ole siihen mitenkään valmistautunut. Sitten mies valittaa, että olen etäinen tai jotain... Eilen illallakin olin just tullut suihkusta ja käsitellyt ihoani joka punoitti yms. ja sitten olisi heti pitänyt kamera napsauttaa päälle ja olla siinä ruudussa... miten on, tuntuisiko teistä muista tämä kiusalliselta vai olenko vain outo kontrollifriikki?? Kyseinen tilanne ei olisi minua häirinnyt tietenkään niin paljon jos mies olisi täällä kotona, mutta kamerassa se vain tuntuu jotenkin erilaiselta :(
Kommentit (5)
miksi olisi eri asia jos hän olisi kotona? meillä 10 yhteisen vuoden jälkeen mies on taatusti nähnyt minut punoittavana tai pilkullisena tai tukka tahmassa.
Miehet on niin innoissaan tuosta tekniikasta että salli se hänelle. Kohta hän keksii jotain muuta.
Ja eikö ole ihanaa että hän kaipaa näkemistäsi?
Meilläkin on kotona nettikamera ja miehellä töissä toinen. Minä en pidä siitä ja päällä se on vaan joskus ja vain jos olen koneella. Meille ei katella ja kuka vaan työkaveri voi miehen huoneessa käydä.
Ollaan oltu yhdessä vasta 1,5 v ja siitäkin ajasta suurin osa eri osoitteissa. Olen siis kai yrittänyt vielä toistaiseksi näyttää hyvältä hänen silmissään... tiedän kyllä, että se ei jatku loputtomiin.
ap
laita se kamera vaan päälle, näkishän se mies sut muutenkin iho punasena yms
Mulla ainakin alkas epäilyttään että kuka siellä kotona on kun ei voi kameraa laittaa päälle heti, sullahan vois olla vaikka vieras mies siellä, hani
että onko muita, joille nettikamerasta on tullut kamala riesa??
ap