Ylpeiletkö terveydelläsi?
Luin taas mieletöntä itsekehua miten ei flunssaa oo ollut vuoskausiin kun syön sitä ja tätä pitkät rimpsit. Nuo huonot ihmiset on kipeitä, tosin en käy töissäkään. ( Huomasin heidän olevan syystä tai toisesta ( blogisteja, kotiäitejä, (nuor)eläkeläisiä jne). Työelämän ulkopuolella.
Joskus sanottiin, edestäsi puheesi löydät. Kai nämä toisten ilkkujat ovat tosiaan hyvin terveitä.
En itsekään ole ollut flunssasa kuin 2016. Mutta en sillä kehu enkä ylpeile. Nöyryyttä opettaa jo muut krempat.
Kommentit (26)
Kaikki on geeneistä kiinni. Kaikki. Jos on mahtigeenit voit ryypätä, polttaa, maata sohvalla, olla lihava ja laiska ja silti elät 90 veeksi. Ja huonoilla geeneillä voit syödä pupujen ruokaa, lenkkeillä, olla ihanteellisessa painoindeksissä ja absolutisti ja polttamaton ja silti kuolet 50 v. Olen nähnyt itse näitä tapauksia. Paska tuuri jos suvussa on huonit geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on varmaan ainut valtio maailmassa missä hyvässä kunnossa olevalle ihmiselle ollaan katkeria ja kateellisia ihankuin he olisivat jotain pohjasakkaa lol.
Kuntoon vaan ihmiset, ei se rakettitiedettä ole. Toisia pitäisi nostaa aina ylös, ei vetää alas.
Suomeen on myös kehittynyt ylimielinen, sairaita mollaava ja syyllistävä ryhmä, nää hopeaveden juojat ja lisäravinnon syöjät.
Terveys on lahja, siitä pitää olla kiitollinen, ei solvata muita.
Kuten sanoin, olen 76, flunssia tms en sairastele , muistikin pelaa, mutta en silti lähde soimaamaan sairaampia ikätovereita tai haukkumaan jopa jo sirauksiin kuolleitaSe on hyvä ettei ole. Ja tuo ei kyllä pidä paikkaansa että joku mollaisi. Yleensä laiskat vain ottavat sen mollauksena jos jo ku sanoo vähänkin jotain liikunnasta. Ihankuin se olisi jotenkin paha asia.
EnPuhu liikunnasta vaan sairaiden ja sairastuneiden mollaamisesta. Siitä että sairas työtoveri haukutaan maanrakoon ( esim laiskaksi) samalla itseään kehua.
Työelämän ajalta en muista mitään rasittavampaa kuin liikuntahullut työtoverit. Jatkuva paasaus latuhiihdoista. Maratooneista, treeneistä. Joku mainitsi vaikka lapsensa päässeen lukioon, liikuntahullu raivostuu: yksityiasioista ei työpaikalla, mutta eilen illalla pyöräilin 70 km
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Jokin noissa kirjoituksissa ärsyttää sinua. Mikähän se mahtaa olla?
Joopa joo. Mä pysyn kanssa terveenä, mutten käykkään missään.
Ja muakin ärsyttää tollaset kirjoittelut, ihan niinkuin terveys olisi valintojen tulos aina. Tollaset ihmiset kuvittelevat olevansa jotenkin jalustalla ja palvottavia.
Kyllä meidän työpaikalla sairastelevin on se himotreenaaja. Ei osaa antaa elimistön levätä koskaan. Sitten ihmettelee, kun aina sairaana tai jotain kremppaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän työpaikalla sairastelevin on se himotreenaaja. Ei osaa antaa elimistön levätä koskaan. Sitten ihmettelee, kun aina sairaana tai jotain kremppaa.
lol, otas itseäsi niskasta kiinne.
Se on hyvä ettei ole. Ja tuo ei kyllä pidä paikkaansa että joku mollaisi. Yleensä laiskat vain ottavat sen mollauksena jos joku sanoo vähänkin jotain liikunnasta. Ihankuin se olisi jotenkin paha asia.