Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiihoittaa lukea siitä kun sinä otat minut..

himottaalukea.N36
28.11.2022 |

..Kuvittelemalla. (Mielikuvittele ja minä masturboin).

Ainakin minua kiinnostaa kuulla pitkiä hyvin kirjoitettuja seksifantasia tarinoita siitä miten minut otetaan väkisin. Vaikka oikeasti minä en ainakaan (tosielämässä) halua olla sellaisessa tilanteessa, mutta seksifantasiana se kiinnostaa, kiihottavaa ja on vain jännittävänhauskaa, ainakin minusta.

(Mielikuvittele ja minä masturboin).

Haaveilen usein että, olisi niin kiva lukea teidän 'fiksuja pidempiä tarinoita' tilanteista joissa ottaisitte minut. Käyttäkää vapaasti omaa mielikuvitusta ja kuvailkaa yksityiskohtaisesti (keksimänne seksifantasia) tilanne niin, se olisi sitten kiihoittavanhauskaa täältä lukea.

(Mielikuvittele niin masturboin..;) Odotan jännityksellä..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla Raimo kävi kirjoitusvirhe. Piti varmaan olla M56, mutta laitoit vahingossa N36.

Vierailija
2/13 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kirjoittaa niin pitkää stooria. Voisin tulla käymään ihan livenä. Soita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme sattumalta baarissa. Välillämme on sitä kuuluisaa kemiaa ja emme pysty olemaan pitkään erossa toisistamme. Lähdemme luoksesi, koska asut kadun toisella puolella ja minä toisella puolella Suomea. Luoksesi on paljon lyhyempi matka. Suutelemme hississä ja hengityksestäsi haistan, että olet oluen ystävä. Pääsemme luoksesi ja revimme vaatteet päältämme. Kuulen, kuinka kalsareitteni kuminauha katkeaa siinä kiihkossa. Olen niin kiihottunut, mutta jostain syystä ei heti kovetu. Tuon lerpan vehkeeni naamallesi ja vaadin sinua imemään sitä. Aaaah, on niin mahtavaa. Toivon, että veijarini olisi pian koko 12cm komeudessaan suussasi. Imet pikkupäällikköäni vartin ja yrität lopettaa, mutta vaadin jatkamaan, sillä olen varma, että kohta se alkaa kovettumaan. Vähitellen tilanne alkaa kuitenkin vi**ttamaan ja käsken sinua lopettamaan. Kun ei toimi, niin ei toimi. Ehdotat, että jos "hoitaisin" hetken sinua, sillä valut aivan märkänä kiihkosta. Laitan vaatteet päälleni ja käyn jääkaapillasi. Nappaan pari tölkkiä ohrapirtelöä mukaani ja lähden yöhön. Eipä ollut turha reissu, ajattelen tyytyväisenä.

Vierailija
4/13 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis tyyni kesäpäivä saimaalla. Ajan veneeni tuttuun ja rauhalliseen retkisatamaan jossa olen ennenkin lomiani viettänyt. Käännän veneeni ruoria kohti rantaa tai oikeastaan tätä jo voisi kutsua pieneksi laivaksi jossa on pienen kesämökin varustus. Naruja sitoessani huomasin mäen päällä olevasta grillikodasta nousevan savua, samassa mieleeni tuli hieman pettynyt olo että en olekkaan yksin ja että siellä on joku nuorisoporukka. No tästä en masentunut ja päätin mennä kattoterassille korkkaamaan lonkeron jos vaikka sieltä näkisin paremmin grillille. Istuttuani aikani siinä aurinkotuolissa lonkeroani siemaillen alkoivat ajatuksenikin laukkaamaan ja tunsin pientä herätystä kullillani. Puristelen shortsieni päältä kalleuksiani ja mietin että olisipa mukava saada pillua. Kerään mieleni ja hörppään lonkeron tyhjäksi, päätän lähteä katsomaan millaista porukkaa aluella on. Hiljalleen käpeksin kohti grillikotaa ihan kuin en välittäisi ja samalla mietin että ovat kuitenkin aika hiljaa kun ei kuulu mitään muuta kuin pieni nuotion rapina.

Kohta kuulen pientä kolinaa ja muutamia kirosanoja, samassa huomaan polkupyörän ja naisen kasaamassa telttaa. Morjestan ja kysyn että tarvitsetko apua? Hieman säikähdät ja sanot

-Ai moi. Joo kyllä kiitos apu kyllä kelpaa, että jos pidät tästä niin saan tän narun kiinnitettyä.

Narun kanssa äheltäessäsi katselen mukavan herkullisen pyöreää persettäsi joka pyörii silmieni edessä. Tästä johtuen shortseissani alkaa taas heräilemään.

Saat ajatukseni katkeamaan lauseella "voitko tarkistaa tämän solmun koska itse olen yleensä se solmittava" ja huomaan pienen virneen huulillasi.

Kullini meinaa jo haljeta jos ei kohta pääse vapauteen.

Pyydät minua grillikodalle kiitos kahville ja seuraan sua kuin kiimainen kolli narttua. Kahvia kumartaessasi rintasi suorastaan kutsuu minua puristamaan niitä ja huuleni suutelemaan sinua suulle. Mutta maltan mieleni ja koitan keksiä jotain järkevää puhuttavaa.

Aikamme juteltuamme saan oikean käsityksen siitä kuinka et osannut käyttää narua teltan kanssa. Olet sub henkinen joka on juuri eronnut ja todellakin seksin puutteessa.

Astioita kerätessäsi tulen takaa ja painan pääsi kodan kaidetta vasten, läpsäisen perseelle ja riuhtaisen bikinisi ala osan pois. Koitan kädellä vakoasi ja tunnen kuinka märkä olet. Toinen käteni painaa sinua niskasta päätäsi tiukemmin kaiteeseen ja toinen avaa bikiniesi ylä osaa. Suutelen kaulaasi,korvaasi ja puristan persettäsi, rintasi roikkuvat vapaana joten puristan niitäkin ja nipistän nännejäsi. Kuulen voihkaisun kun sormeni eksyy vaollesi. Suutelen kannikoitasi ja kieleni eksyy pakaroidesi väliin. Nousen ja käännän sinua niin että saan painaa täydessä seisokissa olevan kullini suuhusi. Liikutan vain hieman niin että terskani vain vilahtaa huuliesi välissä kunnes painan syvemmälle. Pidän päätäsi paikallaan kun nain sua kurkkuun.

En halua laueta vielä, käännän sinut selällesi ja suutelen suulle ja suukotan rintojasi. Levitän jalkasi ja painan kieleni ihanaan vakoosi.

Kieleni liikkuu vikkelästi klitoriksellasi, annan sormia ja lopulta levitän häpyhuulesi niin että kieleni pääsee taas töihin. Tunnen jo vartalossasi värinää joten jatkan liikettäni. Tunnen orgasmisi tulevan suuhuni.

Käännän sinut taas kaidetta vasten ja läpsin perseelle kunnes painan kullini kuumaan vakoosi. Painan päätäsi taas kaiteeseen kun kullini soutaa pillussasi. Värisevällä äänellä huokaat että nussi mua ja samassa tunnen kun lastini lähtee liikkeelle pillusi perälle.

Keräilemme vaatteita ja kiitän sinua kahvista, kysyn että kiinnostaisiko tulla tutustumaan veneeseeni?

Eli jatkanko?

Vierailija
5/13 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jatkoa.

Lähdet mielelläsi "laivaani", joka on Kaisla 470 lasikuituvene, jossa on 1,5 hv:n sähkömoottori. Olet ihan, että mitä sviddua, kun puhuin jostain laivasta, enkä soutuveneestä. Siinä vaiheessa en ajatellut, että homma etenisi mihinkään, joten en pitänyt valehtelua ongelmana. Ehdin onneksi irrottamaan köyden, joten et pääse enää takaisin laiturille. Kiihdytän täysillä kierroksilla kauemmas rannasta. Joku uimahattuinen eläkeläisnainen ui ohitsemme, koska veneessä on normaalia enemmän painoa. Normaalisti sentään voitan vauhdissa uimarit.

Kun pääsemme ikuisuudelta tuntuvan ajan päästä läheisen poukaman suojiin, kaivan mulkkuni esiin. Ime sitä bitch. Otat kiltisti sen suuhusi ja imet. Nyt tahdon hieman suklaapuolta, märkä ja mälliä valuva vakosi ei oikeastaan enää kiinnosta. Makaat veneeni keskituhdolla ja tuon jäykän kullini pyllynsilmällesi. Painan sen kerralla pohjaan saakka ja alat voihkimaan nautinnosta. Muutama tulinen työntö ja tulivuoreni purkautuu todella rajusti.

Menomatkalla moottorin akku kului loppuun ja komennan sinut soutamaan takaisin. Katson ahnaasti rintojasi kun soudat ja peräreiästä valuu kuumaa laavaani ihanasti veneeseen. Soudat rivakkaa tahtia ja paluumatka sujuikin huomattavasti nopeammin kuin menomatka. Kysyt, mennäänkö yhtä matkaa leirintäalueelle, mutta päätän lähteä "laivallani" uuteen satamaan.

Vierailija
6/13 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kiva kuulla ja lukea seksifantasiatarinoita täällä nyt. Kiitos ( Minä Mielikuvittelin kiihoituin ja masturboin..). ap

Vierailija
7/13 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tänne on mitään kirjoitella..täällä on liikaa nuita älypäitä

Vierailija
8/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaan osaa.

Vierailija
9/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiänny.

Vierailija
10/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaan osaa.

Sanoin tuolleen "sä et vaan osaa" niin ukolla lerpahti. Kaikilla ei tuo toimi.

Vierailija
11/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen juuri salilta ja törmään sinuun taloyhtiömme roskakatoksessa. Hiki valuu vielä, sillä treenasin aika kovaa. Tarkoitus on karistaa kilot pois, sillä niitä on tullut noin 50 liikaa. Mutta kyllähän tässä 56 vuoden iässä hiukan pitää kiloja ollakin. Heh heh. Katson, kuin sinulla on tiukka paita päällä, joka korostaa vartalosi muotoja. Ehdotan, että aletaanko käymään yhdessä salilla, sillä sinullekin on kertynyt kiloja. Vastaat, että mennään treemaan luoksesi. Lähdemme sinne välittömästi.

En edes muista, koska olisin ollut näin lähellä saamista. Taisi olla viimeksi ammattikoulun hipoissa, mutta silloin en rohjennut saatille lähteä. Olen aivan järjettömän innokkaana ja blackhorseissa alkaa tapahtumaan. Toivon, ettei hikisyyteni haittaa sinua ja sanot sen kiihottavan entisestään. Tämä on minun kannalta hyvä, sillä en ole muutenkaan jaksanut käydä muutamaan päivää suihkussa. Hygienia ei ole ihan minun juttuni. Pääsemme asuntoosi ja riisun nappiverskani ja blackhorset pois jalasta. Pieni, mutta terhakas kaluni sojottaa karvoitukseni seasta ja voihkaiset nautinnosta. Kerron, että nuorempana minulla oli suurempi, mutta on käytössä kulunut pienemmäksi. Heh heh, näytät uskovan. Niin hyvää näky tekee sinulle, että voihkit lisää. Otat kalustani kiinni peukalo-etusormi otteella ja alat hieromaan sitä. Ei aikakaan, kun minulta jo lentää korahdellen. "Oh my god sä oot taitava", saan huudettua. Pyyhit spermaisen peukalosi märkään t-paitaani ja hymyilet viekottelevasti.

"Baby nyt mennään makuuhuoneeseeni" huudahdat. Minua ei tarvitse kahta kertaa käskeä. Haista oman hikeni ja kalunikin hieman löyhkää. En anna sen häiritä fiilistäni, sillä nyt meikäläinen saa pimperoa. Riisut vaatteesi ja rehevä vartalosi on jumalainen. Minua ei haittaa, ettet ole sheivannut alapäätäsi, se on kiihottavaa. Levitän jalkojasi ja otan treenikassistani deodoranttipurkin, jonka laitoin sinne kuukausi sitten. Alan työntämään deodoranttipurkkia sisääsi. Ensin hitaasti ja sitten kovempaa. Voihkit, että se on niin iso ja tuntuu hyvältä. Kohta jo laukeat ihanasti. Laitan deodoranttipurkin takaisin treenikassiini. Taisit luulla, että panin sinua omalla kalullani. Heh hehe. Sanot, että tavataan joskus uudestaan. Oi kyllä baby, tahdon tavata sinut uudestaan. Taisin löytää itselleni vihdoinkin tyttöystävän. Kotona mietin, kuinka onnekas olenkaan ja kuinka ihanaa elämä on.

Kerronko toisista treffeistämme?

Vierailija
12/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävänhauskoja tarinoita (Mielikuvittelit ja minä masturboin) ;)

Ap

Vierailija
13/13 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä vaikeaa olla masturboimatta. Sen verran kuumia fantasioita tuli luettua ja mielukuviteltua :)

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan