Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olit kun jouduit petetyksi ensimmäisen kerran? Minkälainen rakkaussuhde oli kyseessä? Jos joutuu nuorena petetyksi niin kyllä

Vierailija
27.06.2024 |

Minkä ikäinen olit kun jouduit petetyksi ensimmäisen kerran? Minkälainen rakkaussuhde oli kyseessä? Jos joutuu nuorena petetyksi niin kyllä se on paljon pahempi juttu kuin 'vanhempana' ja jo 'kokeneempana'. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17, monen vuoden poikaystävä petti. Oli kurjaa ja silloin hyvin vaikeaa, mutten koe sen lopulta jättäneen kovin paljoa jälkiä. Tai ainakaan en ole yhtään mustasukkainen.

Vierailija
2/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15. Sain tietää että eka poikkikseni oli pettänyt minua melkein vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v, avioliitossa

Vierailija
4/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on petetty kaikissa suhteissa, ensimmäisen kerran 14-vuotiaana.

Vierailija
5/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sait tietää ekan kerran?

Vierailija
6/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-20. Ei se ihan pieni pettäminen ollut, kun selvisi, että oli koko ajan ollut toinen nainen. Mut ei tuo hetkauttanut mua mihinkään suuntaan. Ukolle kenkää ja oma elämä jatkui samantien. En jäänyt murehtimaan mitään enkä ollut vihainen, en edes pettynyt. Tunsin oloni loukatuksi tottakai. Siinä vaiheessa kun paljastui, ei kumppani ollut mikään aviomiesehdokas ja suhteessa oli muitakin säröjä. Olisin muutenkin eronnut miehestä. En suunnitellut hänen kanssaan yhteistä tulevaisuutta. Elin hänen kanssaan aina hetki ja päivä kerrallaan, joten totuus ei murskannut mitään unelmia. 

Vierailija
7/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v ja en kiellä että koville otti. Puhelimessa valitteli kipeää oloa ja kun sitten vein suklaalevyn lohdutukseksi bänditreenien jälkeen oli siellä toinen kundi avaamassa ovea.

Vierailija
8/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19-20. Ei se ihan pieni pettäminen ollut, kun selvisi, että oli koko ajan ollut toinen nainen. Mut ei tuo hetkauttanut mua mihinkään suuntaan. Ukolle kenkää ja oma elämä jatkui samantien. En jäänyt murehtimaan mitään enkä ollut vihainen, en edes pettynyt. Tunsin oloni loukatuksi tottakai. Siinä vaiheessa kun paljastui, ei kumppani ollut mikään aviomiesehdokas ja suhteessa oli muitakin säröjä. Olisin muutenkin eronnut miehestä. En suunnitellut hänen kanssaan yhteistä tulevaisuutta. Elin hänen kanssaan aina hetki ja päivä kerrallaan, joten totuus ei murskannut mitään unelmia. 

Korkkasiko hän sinut ihan?

Vierailija
9/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen. 15-veenä minut vaihdettiin toiseen, kaveriini.

En voi sanoa että uskoisin parisuhteiden kestävyyteen.

Vierailija
10/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, ja olen jo viiskymppinen.

Vierailija
11/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni 19v. Suhde oli kestänyt puolisen vuotta. (Sitä ennen takana oli 3v suhde jossa en tullut petetyksi.) Tämä kumppani kertoi että oli ollut toisen kanssa ja odotti minulta varmaan jotain jäätävää raivaria, mutta kun ei se oikein tuntunut miltään. Tykkäsin hänestä yhä eikä se ollut mikään maailmanloppu. Ehkä vähän itsekin yllättyin reaktiostani kun olin kuullut muiden kertomana miten petetyksi tuleminen on niin hirveää, ja kun ei se ollutkaan. Se oli sitten paljon pahempi paikka minulle kun tämä mies sitten jätti minut yhden toisen naisen takia. Olisin halunnut olla yhä hänen kanssaan, ja se etten enää voinut, sattui. Ei se että hän oli toisen kanssa. 

Myöhemmin tämä sama ajatusmaailma jatkunut. Olen ajatellut että taidan olla luonteeltaani monisuhteisuuteen taipuva. Keksin todella paljon paljon pahempia asioita suhteessa kuin toisen kanssa romanttisten tai seksuaalisten tunteiden jakaminen. 

Vierailija
12/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta nuo nuorten suhteet päättyy siihen että löytyy joku kiinnostavampi, mutta ei uskalleta/viitsitä erota entisestä tai kännissä sählätään jotain. Sen takia en oikein ymmärrä alaikäisten seurustelusuhteita. Pahimmillaan kuitenkin pettäminen voi jättää ikuisen epäluottamuksen toiseen sukupuoleen.

Olin parikymppisenä parisuhteessa, jossa miestä oli petetty aiemman tyttöystävän toimesta. Ehkä siitä johtuen mies kohteli minua ihan kuin se olisi jotenkin ollut minun syy, eli kollektiivisesti syytti kaikkia naisia tuon yhden takia. Vaikea oli olla suhteessa ihmisen kanssa jolta on jo nuorena mennyt luottamus toisiin, kun itse on niin innoissaan ja elättelee toiveita loppuelämästä yhdessä.

Vierailija
13/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä. Tapasin hänet keikalla, seurustelin ja olin tekemisisä melkein vuoden. Olin seurustellut hänen kanssaan ehkä 6-7 kuukautta, kun tuo kuvio selvisi. Epäilin itse sitä jonkin aikaa, että hänellä on toinen nainen. Jankkasin sitä muutamia kertoja. Otin puheeksi sen muutaman kerran, kun joku vaisto vaan tuntui voimakkaasti ja kyllä hän paljasti totuuden. Huomasin, että hän oli muiden naisten perään eli jotain sutinaa saattoi olla muidenkin kanssa ja sitten vaan vaistosin voimakkaasti hänen käytöksestään, että joku toinenkin suhde saattaisi olla. Kun se oma epäilys kasvoi, oli pakko kysellä asiasta. No oma epäilys piti 100% paikkansa. Minä paljastin sille toiselle naiselle meidän suhteen soittamalla hänelle ja kerroin, että sen miehellä on ollut suhde mun kanssa. Sain tietää naisen nimen ja naisesta aika paljonkin. Mies itse kertoi. Noi meni tuon draaman jälkeen myöhemmin naimisiin ja erosi. Sitten se sama ukko kyseli taas mun perään :) 

Vierailija
14/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ollut ensimmäinen miesystävä.

Vierailija
15/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua onnekasta ei ole varsinaisesti koskaan petetty, eikä itselläni ole ollut tarvetta petttää 

Mutta pettymään olen joutunut joitain kertoja.Kun on "taas'" kerran saanut huomata, että se mitä itse luulin ja uskoin olevan molemmin puolista ihastumista ellei jo vähän rakastumistakin olikin vain omaa haavettani ja kuvitelmaani. Kun nainen halusikin, että olisin hänelle ystävä tai kaveri, ellei sitten vain kohteliaampi ja fiksumpi eikä "vain" ghostannut, jolta itse olen onneksi välttynyt; eikö siihen omalla kohdallani olisi  minusta koskaan ollut mitään syytäkään. -

Vaikka ei pakkien saaminen ole ollut aina helppoa niin ei onan kokemukseni mukaan ole ollut myöskään niiden antaminenkaan vaik niiden syy olisi ollut selvä. 

Vierailija
16/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 20-vuotiaana tietää, että poikaystäväni oli jo pettänyt minua neljä vuotta eri ihmisten kanssa. Eniten satutti ne ystävät, jotka tiesivät asiasta eivätkä kertoneet ja ne kaksi "ystävää", jotka olivat sänkypuuhissa mukana. Vaihdoin koko ystäväpiiriä sen jälkeen.

Muutaman vuoden päästä olin suhteessa, jossa taas petettiin. Löysin Facebook-viestit, kun exä oli unohtanut kirjautua ulos. Halusin erota kasvokkain ja hänen lattialta löysin käytetyn kondomin. Oli nopea ja helppo keskustelu vaikka kielsikin asian.

Sinkkuna viimeiset 10 vuotta enkä tiedä haluaisinko ikinä enää parisuhteeseen.

Vierailija
17/17 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 20-vuotiaana tietää, että poikaystäväni oli jo pettänyt minua neljä vuotta eri ihmisten kanssa. Eniten satutti ne ystävät, jotka tiesivät asiasta eivätkä kertoneet ja ne kaksi "ystävää", jotka olivat sänkypuuhissa mukana. Vaihdoin koko ystäväpiiriä sen jälkeen.

Muutaman vuoden päästä olin suhteessa, jossa taas petettiin. Löysin Facebook-viestit, kun exä oli unohtanut kirjautua ulos. Halusin erota kasvokkain ja hänen lattialta löysin käytetyn kondomin. Oli nopea ja helppo keskustelu vaikka kielsikin asian.

Sinkkuna viimeiset 10 vuotta enkä tiedä haluaisinko ikinä enää parisuhteeseen.

Ohis. Minä miehenä joskus yritin kertoa ystävän pitämälle naiselle, kuinka hänen miehensä oli pettänyt häntä. -

Seuraus: Tuo ystävä suuttui minulle ja sain kuulla olevani kateellinen nörtti, joka eu ymmärrä kuinka hänen miehensä on lahjakas jääkiekkoilija joa opiskelisi pian nyös oikeaa alaa yliopistossa.

Tai oikeastaan samaa alaa kuin minä mutta en Helsingissä ja siten "oikeassa paikasaa, vaan jossain kämäsessä maakuntayliopistossa Helsingin ulkopiolella.  

En odottanut anteeksi pyyntöä kun näin hänet seuraavan kerran tulevan minua vastaan silmämustana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi